Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?

Data: 2012-02-27 01:07:52
Autor: BQB
Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?
Szukam dobrego zasilacza o mocy 650-750W, mam 4 typy, ale na kt贸ry si臋 zdecydowa膰?

NZXT HALE
Corsair AX
OCZ ZX-Series
SEASONIC X

Wszystkie maj膮 5 lat gwarancji, jedynie Corsair ma 6 lat i 8 miesi臋cy. Kt贸ry z nich b臋dzie najcichszy przy oko艂o 20% load, 50% load i 70% load? Jak z grzaniem si臋?

Data: 2012-02-27 20:30:57
Autor: tryton
W dniu 2012-02-27 01:07, BQB pisze:
[...]

seasoniki maj膮 najlepiej poustawianie krzywe wentylator贸w i poni偶ej 50% pracuj膮 na najni偶szych obrotach

Data: 2012-02-27 20:32:22
Autor: tryton
Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?

seasoniki maj膮 najlepiej poustawianie krzywe wentylator贸w i poni偶ej 50%
pracuj膮 na najni偶szychbrotach

i dodam 偶e obecnie mam seasonika 250W kt贸remu musia艂em dolutowa膰 rezystor 偶eby obroty wentylatora troche przyspieszy膰 bo wyci膮g bym ZA MA艁Y

Data: 2012-02-27 20:37:35
Autor: Santana
Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?

U偶ytkownik "tryton" <devo@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jiglo6$afh$3inews.gazeta.pl...

[...]

No to faktycznie maja najlepsze ustawienia :)

Data: 2012-02-27 20:46:05
Autor: tryton
W dniu 2012-02-27 20:37, Santana pisze:

[...]

najlepiej pod wzgl臋dem tematu kt贸ry interesuje autora czyli g艂o艣no艣ci wzgl臋dem obci膮偶enia

Data: 2012-02-27 21:21:46
Autor: qwerty
Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?
U偶ytkownik "tryton"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jiglo6$afh$3@inews.gazeta.pl...
i dodam 偶e obecnie mam seasonika 250W kt贸remu musia艂em dolutowa膰 rezystor 偶eby obroty wentylatora troche przyspieszy膰 bo wyci膮g bym ZA MA艁Y

Ile mia艂 rpm? Bo ostatnio wymienia艂em w zasilaczu wentylator i ma ok 1000 obr/min i jest bezg艂o艣ny - inne wentylatory, kt贸re do tej pory by艂y nies艂yszalne - przeszkadzaj膮 mi. ;) Chod藕 Zephyr m贸g艂by dmucha膰 mocniej.

Data: 2012-02-27 21:35:37
Autor: Zbychu
W dniu 2012-02-27 20:32, tryton pisze:

[...]

Bo one "my艣l膮" tylko o sobie i najlepiej sprawdzaj膮 si臋 na dole obudowy. Do ch艂odzenia budy MUSI by膰 dodatkowy wentylator (najlepiej te偶 cichy).

--
Zbychu

Data: 2012-02-28 01:52:25
Autor: Q
Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?
i dodam 偶e obecnie mam seasonika 250W kt贸remu musia艂em dolutowa膰 rezystor 偶eby obroty wentylatora troche przyspieszy膰 bo wyci膮g bym ZA MA艁Y

Moj leciwy seasonic akurat wial za mocno, ale zmienilem mu smiglo
na wolniejsze przy tym samym napieciu i bylo git.

Data: 2012-02-28 07:55:12
Autor: Artur\(m\)
[...]

Przyznam si臋, 偶e nie wiem, jak to zrealizowa艂e艣.
Czy zbocznikowa艂e艣 czujnik temperatury (je偶eli jest typu PTC)?

Artur(m)

Data: 2012-02-27 21:35:36
Autor: GLaF
Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?
Dnia Mon, 27 Feb 2012 01:07:52 +0100, BQB napisa(a):

Szukam dobrego zasilacza o mocy 650-750W, mam 4 typy, ale na kt髍y si zdecydowa?

NZXT HALE
Corsair AX
OCZ ZX-Series
SEASONIC X

Wszystkie maj 5 lat gwarancji, jedynie Corsair ma 6 lat i 8 miesi阠y. Kt髍y z nich b阣zie najcichszy przy oko硂 20% load, 50% load i 70% load? Jak z grzaniem si?

Mo縠 by pomocne:
http://www.silentpcreview.com/article699-page1.html

--
GLaF