Jaki dostawca terminala kart płatniczych

Data: 2010-04-22 14:29:03
Autor: Kuba
Jaki dostawca terminala kart płatniczych
Jakie macie doświadczenia z firmami obsługującymi karty płatnicze ?
Z racji że nie ma informacji porównujących warunki ( prowizja, koszt dzierżawy terminala, szybkość przelewu na konto), prosiłbym osoby zorientowane lub osoby korzystające z usług takowych firm o jakies informacje, plusy/minusy, warunki
Znalazłem do tej pory firmy tj: Polcard (First Data), eService i Elavon (były Cardpoint), czy sa jeszcze inne warte uwagi
pozdrawiam Kuba

Data: 2010-04-22 14:47:44
Autor: scream
Dnia Thu, 22 Apr 2010 14:29:03 +0200, Kuba napisał(a):

Znalazłem do tej pory firmy tj: Polcard (First Data), eService i Elavon (były Cardpoint), czy sa jeszcze inne warte uwagi

Jeszcze Euronet

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-04-22 15:15:13
Autor: Kuba

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:1lhgnljvlhkzu.u6wxjsbi8yvs.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 22 Apr 2010 14:29:03 +0200, Kuba napisał(a):

Znalazłem do tej pory firmy tj: Polcard (First Data), eService i Elavon
(były Cardpoint), czy sa jeszcze inne warte uwagi

Jeszcze Euronet

chodzi mi o firmy obsługujące zakupy na karty płatnicze, nie firmy posiadające bankomaty ;)

Data: 2010-04-22 15:38:48
Autor: scream
Dnia Thu, 22 Apr 2010 15:15:13 +0200, Kuba napisał(a):

chodzi mi o firmy obsługujące zakupy na karty płatnicze, nie firmy posiadające bankomaty ;)

Wiem dobrze o co ci chodzi.
Euronet ma własne terminale do kart, w dodatku umożliwia też płacenie
rachunków, doładowania telefonów i parę innych rzeczy.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-04-25 10:06:21
Autor: ToMasz
scream pisze:
[...]

Która z tych firm ma najkorzystniejsze warunki, bo 50zł/m-c+kilka % od
tranzakcji -to nie to czego szukam.
ToMasz

Data: 2010-04-27 02:16:58
Autor: Ranger
ToMasz pisze:

Która z tych firm ma najkorzystniejsze warunki, bo 50zł/m-c+kilka % od
tranzakcji -to nie to czego szukam.

i niczego innego nie znajdziesz.
Nie tak dawno polbank miał swoje terminale ale chujnia z grzybnią była z   czytaniem kart czipowych i znajomi którzy to mieli zmienili na elavon albo polcard.

Tak jak każdą umowę, warunki możesz negocjować, ale jeśli jesteś drobnym ciułaczem to nie widzę wielkich szans na super ciekawą ofertę.

Pzdr
Ranger

Data: 2010-04-27 20:12:31
Autor: ToMasz
Ranger pisze:
ToMasz pisze:

[...]

potwierdzam z tym drobnym ciułaczem. 60-90zł za terminal na miesiąc i 3%
od obrotu. Dlamnie 3% to już dużo, ale wiem ze nie tylko dlamnie.
natomiast 60zł na miesiąc to już kpina. sory, ale ja na te 60zł na
czysto musze 1 dzień pracować.... Jak bym miał 120 ludzi - spoko, ale
jak w sumie jest 3?

Pozdrawiam
ToMasz

Jaki dostawca terminala kart płatniczych