Jaki dostawczak...

Data: 2012-08-17 17:32:55
Autor:
Jaki dostawczak...
begin Pabl_o
Stoje wlasnie przed wyborem nowego dostawczaka, jako, ze nie jestem
zwolennikiem nabijania kabzy salonom samochodowym celuje w uzywke (...)

Niestety co czlowiek to inna opinia, ciekawe jest to, ze wlascicielom
mercedesow trudno przyznac sie do tego, ze bywaja w serwisie i dowiaduje
sie o tym od ich znajomych :) a sami wlasciciele zachwalaja...

Skoro nie chcesz nabijać kabzy salonom to polecam Ci zakup Poloneza Trucka Roya. Mój Polonez Truck Roy sprawdza się doskonale zarówno w charakterze auta dostawczego jak i reprezentacyjnego (dzisiaj jadę zadawać nim szyku pod operą -- ma chromowane parapety, światła przeciwmgielne i kołpaki ozdobne). Za mojego Poloneza Trucka Roya dałem tylko 1000 zł i była to najlepsza inwestycja mojego życia!

--
ignorance is bliss

Jaki dostawczak...