Jaki dostawczak...

Data: 2012-08-18 16:49:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jaki dostawczak...

Użytkownik "Pabl_o" <nielubie@spamu.pl> napisał w wiadomości news:k0lrj0$lnj$1news.icpnet.pl...
Zdazylem sie dowiedziec, ze 2,2 HDI meczy sporo bolaczek, z kolei wlasciciele dosc mlodych 2,2 HDI (poczatek 2011 r) jednak z duzymi przebiegami  -100 tys twierdza, ze nic sie nie dzieje. Kolejna opinia, to taka, ze 3.0 HDI to bardzo dobry silnik ale pali wiecej o prawie 2 l/100 km, wiec moze 2,3 Multijet?

w dostawczakach mam więcej doswiadczenia w starszych modelach, ale jeździłem kilka razy Citroenem 3,0 ..
Przy dynamicznej jeździe spalał 10 litrów, aczkolwiek na pace miałem wielkogabarytowe towary o małej masie.

Właściel nie narzekał na awaryjność.
Wtedy miał przebieg ok 80tys

Kuba (aka cita)
gg 1461968