Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2

Data: 2011-01-15 18:56:40
Autor: jerzu
Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2
On Sat, 15 Jan 2011 15:09:09 +0100, "vwt4" <vwt4@interia.pl> wrote:

Zastanawiam sie co kupic - wielkosciowo odpowiada mi Movano L3H2 ale moze cos jest lepszego?

Ducato/Boxer/Jumper L3H2?

Silnik potrzebuje conajmiej 145 KM.

3.0 160KM

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-15 21:16:21
Autor: glang
[...]

ja bym stawaił na Ducato 3.0.Sam chętnie bym kupił jaki¶ 2007 rok
no i w Boxerze i Jumperze nie ma tego trzylitrowego silnika!!!! :)
pzdr
GL

Data: 2011-01-16 00:42:31
Autor: jerzu
On Sat, 15 Jan 2011 21:16:21 +0100, "glang" <glang@o2222222.pl> wrote:

ja bym stawaił na Ducato 3.0.Sam chętnie bym kupił jaki¶ 2007 rok
no i w Boxerze i Jumperze nie ma tego trzylitrowego silnika!!!! :)

A 3.0 HDI 160KM to pies? ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-16 19:12:36
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2011-01-16 00:42, jerzu pisze:
[...]

Szczególnie, że ten silnik to to samo co we Fiacie...

--
                      Wojciech Smagowicz

Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2