Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)

Data: 2011-05-27 12:42:49
Autor: Grzegorz
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
Przymierzam się do zmiany z HTC Touch 2 (Win Mobile 6.5) na coś z Androidem.

Co polecilibyście przy założeniach:
- brak klawiatury fizycznej
i reszta już standardowa
- wifi, gps, wejście słuchawkowe na minijack, ekran dotykowy, ładowanie przez usb

Grzegorz

Data: 2011-05-27 11:43:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 27 May 2011 12:42:49 +0200, Grzegorz napisał(a):

[...]

ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2011-05-27 16:04:35
Autor: TGor
On 2011-05-27 12:43, Waldek Godel wrote:

ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

A po co? Znalazł dwóch łosi-murzynów, co to się "wykazali" i "zaistnieli"...

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-05-28 14:12:11
Autor: cisiek
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)

ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

Google jak google, ale polecam gsmarena.com

Data: 2011-05-28 17:00:41
Autor: m.karwan
W dniu 2011-05-27 12:43, Waldek Godel pisze:
[...]

słuchaj, moja cierpliwość się wyczerpała -wypierdalaj zasrany mądralo

Data: 2011-05-27 12:54:29
Autor: Kapsel
[...]

Polecam Galaxy S, mam i działa :)

--
Kapsel
  http://galeria.kapselek.net

Data: 2011-05-28 17:02:05
Autor: m.karwan
W dniu 2011-05-27 12:54, Kapsel pisze:
[...]

a ja polecam matke Godela, opierdala kiełbache w dwóch opcjach: ze szczeną i bez

Data: 2011-05-27 12:57:56
Autor: ATA
> [...]

i reszta już standardowa
- wifi, gps, wejście słuchawkowe na minijack, ekran dotykowy, ładowanie przez usb

polecam motorola atrix
lub samsunga i9000

Data: 2011-05-27 15:44:19
Autor: G Nowak
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
Przymierzam się do zmiany z HTC Touch 2 (Win Mobile 6.5) na coś z
Androidem. Co polecilibyście przy założeniach:

Poczytaj fora, kazdy telefon ma cos zepsute. Moim zdaniem idealny bylby Galaxy S bez tego syfiastego oprogramowania czyli Nexus S.

--
Pozdr

Data: 2011-05-28 14:16:42
Autor: cisiek
W dniu 2011-05-27 16:44, G Nowak pisze:
[...]

A co ma nie tak LG Swift 2x?

Data: 2011-05-28 23:51:45
Autor: G Nowak
[...]

Masz na mysli Optimus 2x? Jeszcze nie mialem w rekach, opinie ma dosc zacne, jest na niego CM w wersji testowej, podobno trzyma 2 dni na baterii (to wiecej niz np. Desire i Desire HD).

--
Pozdr

Data: 2011-05-29 13:18:39
Autor: cisiek
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
Masz na mysli Optimus 2x?

Tak.
Jeszcze nie mialem w rekach, opinie ma dosc zacne, jest na niego CM w wersji testowej, podobno trzyma 2 dni na baterii (to wiecej niz np. Desire i Desire HD).

Będę wdzięczny za opinię po "maniu w rękach". Wcześniej miałem chrapkę na dotykowca z qwerty, ale przeraża mnie grubość, masa i... koszt zakupu. Później zastanawiałem się nad zwykłym BB, ale ostatnio pytałem osobę, która posługiwała się BB i IP4, który z tych telefonów by odrzuciła, gdyby miała do wszystkich zastosowań obu telefonów używać tylko jednego - bez wahania pozbyłaby się BB. A więc na dzisiaj zastanawiam się nad - SGS II, LG P990, LG P970 oraz Motorolą Defy (oczywiście słabsza, ale rozsądna cenowo i nie za duża przy ekranie 3,7"). Mam jeszcze jakies 2 miesiące na decyzję - zobaczymy, jak będą wyglądać ceny.

Data: 2011-05-29 21:10:32
Autor: G Nowak
[...]

Samsung dal dupy z oprogramowaniem do sgs1, nie kupie juz nawet odkurzacza tej firmy. Dla przypomnienia - na dzialajacy rom do tego telefonu musialem czekac pare miesiecy, do dzis gps dziala tak sobie a radio fm jest w wersji mono. Nie ma rowniez w pelni dzialajacej wersji Aosp, ta ma roblemy z radiem, sensorami i zywotnoscia baterii. Optimus 2x bede ogladal za pare dni, jutro jest bank holiday w UK wiec wysla go dopiero we wtorek.

--
Pozdr

Data: 2011-05-30 10:16:56
Autor: ATA
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)

Samsung dal dupy z oprogramowaniem do sgs1, nie kupie juz nawet odkurzacza tej firmy.

z samsunga mam led 55 cali z dostepem do internetu i skypa płyte indukcyjną i mikrofalówkę i piekarnik
i nie ma się czego doczepić :) co do tv to nie sądze, ze jakias inna marka może mu podskoczyć :)
a teraz galaxy s chce kupic, i tez nie sądze, zeby bylo cos w tej cenie lepszego z 8GB  wbudowanej szybkiej
pamięci

Data: 2011-05-30 09:36:34
Autor: G Nowak
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
indukcyjną  i mikrofalówkę i piekarnik
Masz w tym piekarniku zaflashowane SammyGO? Nie, czekaj, to chyba soft na telewizor... ;)

i nie ma się czego doczepić :) co do tv to nie sądze, ze jakias inna
marka  może mu podskoczyć :)
a teraz galaxy s chce kupic, i tez nie sądze, zeby bylo cos w tej cenie lepszego z 8GB  wbudowanej szybkiej

Jesli wielkosc pamieci ma byc wyznacznikiem jakosci telefonu analogicznie w swiecie samochodow powinno krolowac Daewoo (czy inny azjatycki Proton) bo to najwiecej miejsca w pewnym przedziale cenowym. Szajsung bylby zajebisty gdyby udostepnil sterowniki. Przy okazji ostatni build Gingerbread od Szajsunga (chyba JVH) ma fajny bug, wczoraj w 2.5 godz wywali mi 55% baterii, z reszta co ja sie bede produkowal. Wszystko jest opisane na xda i darkyrom.

--
Pozdr

Data: 2011-05-30 11:12:54
Autor: J.F.
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w
[...]

Daewoo juz samochodow nie robi.
A w pewnym momencie w kraju krolowal - i bylo to dosc zasluzone.

A smartfonie ... pamiec wazna rzecz, nawet w krajach gdzie scigaja za piracenie praw autorskich :-)

J.

Data: 2011-05-30 11:46:42
Autor: ATA
> [...]
swiecie samochodow powinno krolowac Daewoo (czy inny azjatycki Proton) bo to najwiecej miejsca w pewnym przedziale cenowym. Szajsung bylby zajebisty gdyby udostepnil sterowniki. Przy okazji ostatni build Gingerbread od Szajsunga (chyba JVH) ma fajny bug, wczoraj w 2.5 godz wywali mi 55% baterii, z reszta co ja sie bede produkowal. Wszystko jest opisane na xda i darkyrom.

Kazdy ma inne wymagania, dla mnie ten telefon akurat jest strzałem w 10tkę
po prostu ma duzo szybkiej pamięci, szukałem odpowiedniaka z HTC i niestety nie ma takiego

dla innego jakas nokia 1600 może najlepszym wyborem i nie mam zamiaru cie przekonywać
do samsunga

odpowiadając koledze poniżej, to
na androida jest  tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko
bo przeciez juz w netbooka sie ten system pojawia,
osobiscie nie mam potrzeby przetrzymywac pirackich programow w tym sofcie, bo jest duzo darmowych
 chociaz nie jestem im przeciwny.

Ja jednak decyduje sie na i9000 na kilka dni mialem ten model
z przerobionym romem wywalone co niepotrzebne spersonalizowany,
bateria trzymała dluzej niz w desire z romem najnowszym forya tez zoptymalizowanym

dostęp pozatym do ładowarki mam codziennie na noc, tak więc to nie problem.

kazdego androida zle skonfigurowanego z jakims bugiem mozna zalatwic
w 2,5h,
i bynajmniej nie jest to kwestia firmy samsung

tak więc sredni ten twoj argument negujący samsunga

Data: 2011-05-30 11:40:11
Autor: G Nowak
[...]

Aye, aye... Wszystkie tak maja. Przynajmniej wszystkie z softem samsunga.

--
Pozdr

Data: 2011-05-30 17:24:40
Autor: ALEX
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
W dniu Pn 30 05 2011 11:46, ATA pisze:

odpowiadaj�c koledze poni�ej, to
na androida jest  tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam
zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko
bo przeciez juz w netbooka sie ten system pojawia,

Akurat w dziedzinie komputerów Droid ma dużą większą konkurencję niż w dziedzinie smartów.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-06-01 08:49:19
Autor: Jeremiasz
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
odpowiadając koledze poniżej, to
na androida jest  tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko

Jeśli dostępność darmowych rzeczy byłaby wymiernikiem doskonałości systemu, to komunizm byłby najlepszym systemem na świecie;-)
Tak sobie wymyśliłem:-)
Służbę zdrowia też mamy 'darmową'. Jest Pan zadowolony...?

JA

Data: 2011-06-01 08:45:13
Autor: Jeremiasz
[...]

Czyli u Samsunga to klasyka - w Omni Lite wcisnęłi takie gó...niane aplikacje, że nie dało się nawet sms-ów pisać (T9 działał tak, że trzeba było robić sekundowe odstępy miedzy literami, bo nie nadążał, wysłanie sms-a potrafiło trwać 9 sekund a samo wejście do ich skrzynki z wiadomościami - kilkanascie sekund...
Całe szczęście, że można było wgrac ROM bez ich aplikacji, ale przy Galaxy chyba się nie da?
Osobiście przymierzam się do Galaxy Taba i mam poważne obawy, czy historia się nie powtórzy :-(

JA

Data: 2011-06-15 09:11:35
Autor: cisiek
[...]

Na dzisiaj z kolei raczej zastanawiam się nad LG P970 (Optimus Black/Swift Black), Xperią Arc (potaniała w Orange dla firm ostatnio), LG P990 (Optimus 2x/Swift 2x) oraz SGS I. Wygląda, że SGS II na razie jest powyżej tego ile chcę wydać. Motka odpadła, bo jest za gruba (13,7 mm) i ciężkawa. Jak widać, niekoniecznie kieruję się 'powerem', raczej liczą się dla mnie gabaryty, waga, później wygoda korzystania (bo raczej biznesowego niż mulitimedialno-rozrywkowego). Ciekaw jestem zwłaszcza wad poszczególnych telefonów.

Data: 2011-05-28 18:22:12
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-05-27 12:42, Grzegorz pisze:
- brak klawiatury fizycznej
i reszta już standardowa
- wifi, gps, wejście słuchawkowe na minijack, ekran dotykowy, ładowanie przez usb

Od prawie pół roku mam ZTE Blade - polecam,
ok. 500 zł, to nadal nie ma raczej konkurenta,
telefon jest kompletny, nie ma jakichś istotnych wad,
jakości wykonania też trudno coś zarzucić,

sprzedawany jest pod kilkoma nazwami (u nas ZTE Blade i Orange San Francisco), wśród nich również Dell

P.

Data: 2011-05-29 19:59:32
Autor: Shield
On Sat, 28 May 2011 18:22:12 +0200, Pan Piskorz <piskorz1@buziaczek.pl> wrote:
Od prawie pół roku mam ZTE Blade - polecam,
ok. 500 zł, to nadal nie ma raczej konkurenta,
telefon jest kompletny, nie ma jakichś istotnych wad,
jakości wykonania też trudno coś zarzucić,

A używałeś jakiegoś innego i masz porównanie? Bo faktycznie cena jest konkurencyjna, ale nie zdecydowałbym się. Codziennie używam SGS, ale bawiłem się Blade przez 2-3h, więc mam jakieś porównanie. Jakość wykonania sporo gorsza, ale najgorsza jest sprawność działania (strasznie muli, na wszystko trzeba czekać) oraz jakość wyświetlacza (widać, że jest bardzo "ekonomiczny").

Data: 2011-05-29 21:56:31
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-05-29 19:59, Shield pisze:
najgorsza jest sprawność działania (strasznie muli, na wszystko trzeba
czekać)

zmień rom, zainstaluj jakiegoś task-killera,
poza tym przesadzasz, porównaj z jakim windowsowym,

oraz jakość wyświetlacza (widać, że jest bardzo "ekonomiczny").

1. były dostępne (pewnie gdzieś można trafić) egzemplarze z AMOLED,
2. nawet TFT nie ma konkurencji w swojej cenie

To jest tani telefon i jako taki go tu zaproponowałem.
P.

Data: 2011-06-05 23:31:57
Autor: topek
W dniu 2011-05-28 18:22, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2011-05-27 12:42, Grzegorz pisze:
- brak klawiatury fizycznej
i reszta juĹź standardowa
[...]

Kolego,
przekonales.
Nie moge patrzec juz na windows mobile 6.1 w moim touch hd.
Uzywanego touch hd sprzedam za jakies 400zl.
Wlasnie kupilem praktycznie nowego za 450zl. Z 20 miesiecy gwarancji ZTE Blade na allegro i ciesze sie jak dzieciak na nowa zabawke.

Moja zona ma low endowy SE X8 i android zjada ta microsoftowa kupe na 1 zakrecie :)

Dzieki za ta rade.

Moj znajomy, zyjacy w UK na swieta BN pokazywal mi w PL ten telefon, ale jakos o nim zapomnialem :)

Napisze swoja recenzje jak dostane cudenko w swoje rece :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2011-06-06 10:11:51
Autor: Jeremiasz
[...]

Trzymamy za słowo!

JA

Data: 2011-06-14 15:40:08
Autor: JoteR
"topek" napisał:

Wlasnie kupilem praktycznie nowego za 450zl. Z 20 miesiecy gwarancji
ZTE Blade na allegro

Taaak...

i ciesze sie jak dzieciak na nowa zabawke.
[...]
Napisze swoja recenzje jak dostane cudenko w swoje rece :)

Hmm, czemu zapadła taka wymowna cisza? Czyżby...?

JoteR

Data: 2011-06-14 14:55:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 14 Jun 2011 15:40:08 +0200, JoteR napisał(a):

Hmm, czemu zapadła taka wymowna cisza? Czyżby...?

bo pewnie nic nowego nie wymyśli, dobry sprzęt za te pieniądze, a że
pieniądze marne, to i sprzęt taki sobie, zwłaszcza bateria.
Późniejsze serie mają ekran LCD zamiast AMOLED itp..
Ale jako entry level, to w sumie dlaczego nie, dla takiego WIldfire to
spora konkurencja, powiedziałbym nawet, że bije go na głowę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-06-14 22:52:12
Autor: topek
W dniu 2011-06-14 15:40, JoteR pisze:
"topek" napisał:

Wlasnie kupilem praktycznie nowego za 450zl. Z 20 miesiecy gwarancji
ZTE Blade na allegro

Taaak...
tak

i ciesze sie jak dzieciak na nowa zabawke.
[...]
Napisze swoja recenzje jak dostane cudenko w swoje rece :)

Hmm, czemu zapadła taka wymowna cisza? Czyżby...?
Jutro dostane go w swoje rENce.
Spokojnie chlopaku..

Data: 2011-06-16 23:00:39
Autor: topek
Minirecenzja bladego po kilku godzinach uzytkowania
Dzis dotarl do mnie telefon ZTE Blade, ktory zakupilem na allegro.

Moje pierwsze wrazenie: zajebisty fon. Zwlaszcza za ten kesz.

Ma zainstalowany ugotowany rom przez poprzedniego wlasciciela (android 2.2) bo oryginalny, stockowy z Orange wyszedl z 2.1

Oczywiscie momentami leciutka przycinka jest.
Multitouch tez moglby lepiej chodzic np na google maps czy stronki www (zoomowanie). Jakos tak powieksza, ale nie tak intuicyjnie i plynnie jak w ajfonie. Ale generalnie lepiej multitouch chodzi na ajfonie niz androidzie. To chyba kwestia OSu.

Sync kontaktow i kalendarza, przez wifi z kontem na gmail miazga.
Wszystko dziala, wszystko pieknie, jak powinno.
Jak sobie przypomne przeboje z Active Sync to slabne.
Juz mam telefon gotowy do uzycia. Wszystkie konakty wgrane, melodyjka wybrana, mail skonfigurowany, wifi/umts/gprs tez.
Na konfiguracje poswiecilem max pol godziny.
Wszystko po prostu dziala.

Nawigacja miedzy pulpitami plynna, choc jak mowilem zdarzaja sie minimalne nieplynnosci (ale zadne zwiechy).
Poczulem ulge jak sie przesiadlem z tego gowna, tj Windows Mobile.

Ekran jest szklany i rozdzialka 480x800 dobrze sie sprawuje. Pisanie jest ok, ale najlepiej pisac w poziomie (grube paluchy :)

Brakuje mi sprzetowego odbieania rozmow (ale to standard w nowych smartfonach).
Brakuje mi LEDu czyli latarki.
Wkurzaja mnie male przyciski nawigacyjne (Home, Menu, Back)
Sa wysokie na jakies 3-4mm i moimi grubymi paluchami ciezko sie w nie trafia. Zwlaszcza, ze skok klawisza jest duzy, trzeba dosyc gleboko wcisnac.

Telefon dotarl do mnie po 10 dniach i bateria byla pelna.
Bawie sie od kilu godzin z przerwami wifi, stronkami, instaluje soft i zeszlo 1/3 baterii
Jeszcze nie bylo mi dane przez telefon rozmawiac.

Takze jak narazie jestem bardzo zadowolony z zakupu.

To tyle :)

Data: 2011-06-17 21:24:10
Autor: topek
dzien drugi z bladym
No coz,
dzis troche gorzej z telefonem.
Ma jedna wade, ktora mi troche przeszkadza.
Z glosnika, podczas normalnego dzwonienia dociera minimalny, ale jednak slyszalny syk.
Tak jak sprzet grajacy, glosnosc ustawiona na maxa, ale muzyka nie gra.
Taki syk/szum dochodzacy z glosnikow. Wiecie o co chodzi.
Poguglalem i ten typ tak ma.

Niemniej nie zmieniam nadal oceny.
Bylo warto przesiasc sie z TouchHD.
Wszystko chodzi mega plynnie w stosunku do Touch HD, appsy poinstalowalem,

Do syczenia podchodze po prostu tak: "jest, syczy sobie, nie jest to straszne, trudno" :)
Jak rozmawiam na ulicy, czy cos robiac to nawet tego nie slysze. Jak jest idealnie cicho to slysze.

Telefon ma bardzo duzo innych zalet i za to go lubie.
Ma lepszy zasieg/antene. Z Touch HD musialem stac przy oknie w duzym pokoju zeby rozmawiac, a z tym chodze po calym mieszkaniu.

Bateria trzyma jeden dzien intensywnego uzywania.

Wyswietlacz jest super. Nie gorszy, a moze i lepszy niz w Touch HD.

Te male (cienkie) przyciski pod ekranem wkurzaja. Mogly by byc wieksze.

To tyle :)

Data: 2011-06-18 18:52:46
Autor: topek
Dzien trzeci z ZTE Blade
Z szybkosci dzialania 2.2 jestem zadowolony obecnie. NIe bede kombinowal z 2.3
Mozna zegar procka podkrecic do 700MHz i to podobno odczuwalna poprawe jakosci daje.

Jestem z bladego nadal zadowolony.
Wszystko po prostu (najczesciej) chodzi.
Nie ma zmulen i klikania po kilka razy zeby cos zadzialalo.

Ekran, pomimo tego ze LCD, a nie OLED, to moim zdaniem jest super. Zwlaszcza w tej klasie finansowej.

Co mi dzis przeszkadza w bladym troche to ... czysty ekran.
Szklo czysciutkie jest tepe i palce troche opornie chodza.
Musze odebrac telefon kilka razy jak jestem spocony, to przestanie byc taki sterylny :)

Ani na sekunde, nie zaluje przesiadki z Touch HD.

Data: 2011-06-20 12:02:25
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4dfa6efdnews.home.net.pl...

Jak sobie przypomne przeboje z Active Sync to slabne.

A czego tam nie umiales zrobic ?
Bo ja od wielu lat w kolejnych windzianych telefonach tylko wlaczam wtyczke USB i telefon, a wszystko robi sie samo. Z czym jak z czym ale jakie Ty potrafiles sobie wytworzyc problemy z Active Sync-em - nie potrafie wymyslec ?

Pozdrawiam, Nemo

Data: 2011-07-12 01:01:18
Autor: topek
Minirecenzja bladego po kilku godzinach uzytkowania
W dniu 2011-06-20 12:02, cpt. Nemo pisze:
U�ytkownik "topek"<topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o>
napisa� w wiadomo�ci news:4dfa6efdnews.home.net.pl...

To masz mala wyobraznie:

http://www.google.pl/#hl=pl&sa=X&ei=loAbTuf9Cs7csgbEpcCMBw&ved=0CIoBEAUoAA&q=problemy+z+activesync&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=f6ff958bbd21a2b&biw=1280&bih=852