Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)

Data: 2011-05-27 15:44:19
Autor: G Nowak
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
Przymierzam się do zmiany z HTC Touch 2 (Win Mobile 6.5) na coś z
Androidem. Co polecilibyście przy założeniach:

Poczytaj fora, kazdy telefon ma cos zepsute. Moim zdaniem idealny bylby Galaxy S bez tego syfiastego oprogramowania czyli Nexus S.

--
Pozdr

Data: 2011-05-28 14:16:42
Autor: cisiek
W dniu 2011-05-27 16:44, G Nowak pisze:
[...]

A co ma nie tak LG Swift 2x?

Data: 2011-05-28 23:51:45
Autor: G Nowak
[...]

Masz na mysli Optimus 2x? Jeszcze nie mialem w rekach, opinie ma dosc zacne, jest na niego CM w wersji testowej, podobno trzyma 2 dni na baterii (to wiecej niz np. Desire i Desire HD).

--
Pozdr

Data: 2011-05-29 13:18:39
Autor: cisiek
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
Masz na mysli Optimus 2x?

Tak.
Jeszcze nie mialem w rekach, opinie ma dosc zacne, jest na niego CM w wersji testowej, podobno trzyma 2 dni na baterii (to wiecej niz np. Desire i Desire HD).

Będę wdzięczny za opinię po "maniu w rękach". Wcześniej miałem chrapkę na dotykowca z qwerty, ale przeraża mnie grubość, masa i... koszt zakupu. Później zastanawiałem się nad zwykłym BB, ale ostatnio pytałem osobę, która posługiwała się BB i IP4, który z tych telefonów by odrzuciła, gdyby miała do wszystkich zastosowań obu telefonów używać tylko jednego - bez wahania pozbyłaby się BB. A więc na dzisiaj zastanawiam się nad - SGS II, LG P990, LG P970 oraz Motorolą Defy (oczywiście słabsza, ale rozsądna cenowo i nie za duża przy ekranie 3,7"). Mam jeszcze jakies 2 miesiące na decyzję - zobaczymy, jak będą wyglądać ceny.

Data: 2011-05-29 21:10:32
Autor: G Nowak
[...]

Samsung dal dupy z oprogramowaniem do sgs1, nie kupie juz nawet odkurzacza tej firmy. Dla przypomnienia - na dzialajacy rom do tego telefonu musialem czekac pare miesiecy, do dzis gps dziala tak sobie a radio fm jest w wersji mono. Nie ma rowniez w pelni dzialajacej wersji Aosp, ta ma roblemy z radiem, sensorami i zywotnoscia baterii. Optimus 2x bede ogladal za pare dni, jutro jest bank holiday w UK wiec wysla go dopiero we wtorek.

--
Pozdr

Data: 2011-05-30 10:16:56
Autor: ATA
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)

Samsung dal dupy z oprogramowaniem do sgs1, nie kupie juz nawet odkurzacza tej firmy.

z samsunga mam led 55 cali z dostepem do internetu i skypa płyte indukcyjną i mikrofalówkę i piekarnik
i nie ma się czego doczepić :) co do tv to nie sądze, ze jakias inna marka może mu podskoczyć :)
a teraz galaxy s chce kupic, i tez nie sądze, zeby bylo cos w tej cenie lepszego z 8GB  wbudowanej szybkiej
pamięci

Data: 2011-05-30 09:36:34
Autor: G Nowak
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
indukcyjną  i mikrofalówkę i piekarnik
Masz w tym piekarniku zaflashowane SammyGO? Nie, czekaj, to chyba soft na telewizor... ;)

i nie ma się czego doczepić :) co do tv to nie sądze, ze jakias inna
marka  może mu podskoczyć :)
a teraz galaxy s chce kupic, i tez nie sądze, zeby bylo cos w tej cenie lepszego z 8GB  wbudowanej szybkiej

Jesli wielkosc pamieci ma byc wyznacznikiem jakosci telefonu analogicznie w swiecie samochodow powinno krolowac Daewoo (czy inny azjatycki Proton) bo to najwiecej miejsca w pewnym przedziale cenowym. Szajsung bylby zajebisty gdyby udostepnil sterowniki. Przy okazji ostatni build Gingerbread od Szajsunga (chyba JVH) ma fajny bug, wczoraj w 2.5 godz wywali mi 55% baterii, z reszta co ja sie bede produkowal. Wszystko jest opisane na xda i darkyrom.

--
Pozdr

Data: 2011-05-30 11:12:54
Autor: J.F.
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w
[...]

Daewoo juz samochodow nie robi.
A w pewnym momencie w kraju krolowal - i bylo to dosc zasluzone.

A smartfonie ... pamiec wazna rzecz, nawet w krajach gdzie scigaja za piracenie praw autorskich :-)

J.

Data: 2011-05-30 11:46:42
Autor: ATA
> [...]
swiecie samochodow powinno krolowac Daewoo (czy inny azjatycki Proton) bo to najwiecej miejsca w pewnym przedziale cenowym. Szajsung bylby zajebisty gdyby udostepnil sterowniki. Przy okazji ostatni build Gingerbread od Szajsunga (chyba JVH) ma fajny bug, wczoraj w 2.5 godz wywali mi 55% baterii, z reszta co ja sie bede produkowal. Wszystko jest opisane na xda i darkyrom.

Kazdy ma inne wymagania, dla mnie ten telefon akurat jest strzałem w 10tkę
po prostu ma duzo szybkiej pamięci, szukałem odpowiedniaka z HTC i niestety nie ma takiego

dla innego jakas nokia 1600 może najlepszym wyborem i nie mam zamiaru cie przekonywać
do samsunga

odpowiadając koledze poniżej, to
na androida jest  tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko
bo przeciez juz w netbooka sie ten system pojawia,
osobiscie nie mam potrzeby przetrzymywac pirackich programow w tym sofcie, bo jest duzo darmowych
 chociaz nie jestem im przeciwny.

Ja jednak decyduje sie na i9000 na kilka dni mialem ten model
z przerobionym romem wywalone co niepotrzebne spersonalizowany,
bateria trzymała dluzej niz w desire z romem najnowszym forya tez zoptymalizowanym

dostęp pozatym do ładowarki mam codziennie na noc, tak więc to nie problem.

kazdego androida zle skonfigurowanego z jakims bugiem mozna zalatwic
w 2,5h,
i bynajmniej nie jest to kwestia firmy samsung

tak więc sredni ten twoj argument negujący samsunga

Data: 2011-05-30 11:40:11
Autor: G Nowak
[...]

Aye, aye... Wszystkie tak maja. Przynajmniej wszystkie z softem samsunga.

--
Pozdr

Data: 2011-05-30 17:24:40
Autor: ALEX
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
W dniu Pn 30 05 2011 11:46, ATA pisze:

odpowiadaj�c koledze poni�ej, to
na androida jest  tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam
zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko
bo przeciez juz w netbooka sie ten system pojawia,

Akurat w dziedzinie komputerów Droid ma dużą większą konkurencję niż w dziedzinie smartów.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-06-01 08:49:19
Autor: Jeremiasz
Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
odpowiadając koledze poniżej, to
na androida jest  tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko

Jeśli dostępność darmowych rzeczy byłaby wymiernikiem doskonałości systemu, to komunizm byłby najlepszym systemem na świecie;-)
Tak sobie wymyśliłem:-)
Służbę zdrowia też mamy 'darmową'. Jest Pan zadowolony...?

JA

Data: 2011-06-01 08:45:13
Autor: Jeremiasz
[...]

Czyli u Samsunga to klasyka - w Omni Lite wcisnęłi takie gó...niane aplikacje, że nie dało się nawet sms-ów pisać (T9 działał tak, że trzeba było robić sekundowe odstępy miedzy literami, bo nie nadążał, wysłanie sms-a potrafiło trwać 9 sekund a samo wejście do ich skrzynki z wiadomościami - kilkanascie sekund...
Całe szczęście, że można było wgrac ROM bez ich aplikacji, ale przy Galaxy chyba się nie da?
Osobiście przymierzam się do Galaxy Taba i mam poważne obawy, czy historia się nie powtórzy :-(

JA

Data: 2011-06-15 09:11:35
Autor: cisiek
[...]

Na dzisiaj z kolei raczej zastanawiam się nad LG P970 (Optimus Black/Swift Black), Xperią Arc (potaniała w Orange dla firm ostatnio), LG P990 (Optimus 2x/Swift 2x) oraz SGS I. Wygląda, że SGS II na razie jest powyżej tego ile chcę wydać. Motka odpadła, bo jest za gruba (13,7 mm) i ciężkawa. Jak widać, niekoniecznie kieruję się 'powerem', raczej liczą się dla mnie gabaryty, waga, później wygoda korzystania (bo raczej biznesowego niż mulitimedialno-rozrywkowego). Ciekaw jestem zwłaszcza wad poszczególnych telefonów.

Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)