Jaki dotykowy dla dziewczyniki?

Data: 2011-07-19 08:48:57
Autor: Kamila
Jaki dotykowy dla dziewczyniki?
Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :)  Jaki na ten czas (niekoniecznie najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka 11 lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

Data: 2011-07-19 09:04:28
Autor: Lebowski
W dniu 2011-07-19 08:48, Kamila pisze:
Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :)  Jaki na ten czas (niekoniecznie
najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka
11 lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

Moja kuzynka jakies pol roku temu kupila dla swojego 10 latka
HTC Desire Z. Wydala na niego dosc sporo, ale dzieciak dzieki temu chlonie wiedze o uzytkowaniu tego telefonu i androida jak bibula.
Powymienial sie jakimis aplikacjami w szkole i telefonem spial w domu komputery z telewizorem w jedna siec i zarzadza nimi z tego telefonu.
Zrobil z tego telefonu takze router i to podobo calkiem niezly.
Generalnie na tego typu rozwijajace gadzety warto chyba wydac nawet troszke wiecej dla dziecka.

Data: 2011-07-19 11:08:49
Autor: VSS
Jaki dotykowy dla dziewczyniki?
W wiadomości:j03a9f$qgj$1@speranza.aioe.org,
Lebowski <lebowski@*****.net> nastukał:
[...]

będzie większa radośc jak dostanie liścia w szkole i mu ten telefon zabiorą.

--
VSS

Data: 2011-07-19 11:31:05
Autor: !sp

Użytkownik "Kamila" <Kamila@Kamila.pl> napisał w wiadomości news:j039cm$94k$1news.onet.pl...
Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :)  Jaki na ten czas (niekoniecznie najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka 11 lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

HTC Wildfire?

Data: 2011-07-19 10:55:37
Autor: G Nowak
[...]

I duza paczka relanium jesli dziecko jest niecierpliwe. Ten telefon ma takiego mula, ze normalna osoba zdazy zrobic herbate i ja wypic zanim cos sie zmieni na ekranie.

--
Pozdr

Data: 2011-07-19 12:07:48
Autor: !sp

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:gxcVp.42612$m22.27690newsfe05.ams2...
I duza paczka relanium jesli dziecko jest niecierpliwe. Ten telefon ma takiego mula, ze normalna osoba zdazy zrobic herbate i ja wypic zanim cos sie zmieni na ekranie.

Każdy tani smarrtfon ma wady.
Ma być niezły to Iphone czy SE Xperia Arc, ale kasy trzeba więcej i w ryj można dostać.

Data: 2011-07-19 11:42:07
Autor: G Nowak
[...]

Zapomnialem, za zachodnia granica to nie wystepuje. Moze ubezpieczyc? Jest jeszcze tani ZTE Blade, duzo lepszy od Wildfire a wart psie grosze, chyba nie warto za niego bic.

--
Pozdr

Data: 2011-07-19 13:44:47
Autor: !sp

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ScdVp.24414$T85.13351newsfe19.ams2...
Jest jeszcze tani ZTE Blade, duzo lepszy od Wildfire a wart psie grosze, chyba nie warto za niego bic.

Kupowanie smartfona dziewczynce z podstawówki, bo koleżanki maja i ona też musi ? Do czego ma to używać? Do grania w ogłupiające gry? Lepiej by było, gdyby uważała na lekcjach co nauczyciel ma do powiedzenia.
Jakby to była moja córka, to bym zapytał co chce i coś najtańszego z pożądanej listy może jej kupił .
Może najważniejszy jest kolor? Różowy w kwiatuszki? Albo kształt? Niekoniecznie podobny do fallusa. Albo funkcja wibracji?:-)

Data: 2011-07-19 14:22:11
Autor: Marx
On 19.07.2011 13:44, !sp wrote:

[...]

młodzież teraz wcześniej dojrzewa, będziesz mieć swoje dzieci to inaczej zaczniesz gadać...
Marx

Ps. podaj chociaż kwotę do wydania

Data: 2011-07-19 14:12:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:22:11 +0200, Marx napisał(a):

[...]

ale on mówi całkiem sensownie - nowy telefon wcale nie spowoduje, że
dzieciak nagle stanie się bożyszczem klasy. A jak się stanie (co jest
bardzo rzadkie) to na dzień, dwa. Później będzie jeszcze gorzej.
Dla dzieciaka w tym wieku, to np. Spiro W100 - aż za dużo na jego potrzeby.
I dobrze uczy, że w życiu trzeba sobie radzić z tym co się ma, a nie z tym
co by się chciało mieć.

Kupowanie wypasionego dotykowca, to tylko napędzanie durnego
współzawodnictwa kto jest bogatszy, modniejszy itp. Do niczego dobrego to
nie prowadzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-07-20 08:28:41
Autor: Marx
On 19.07.2011 15:12, Waldek Godel wrote:
[...]

a kto pisał o jakimś bożyszczu?
Marx

Data: 2011-07-19 17:44:18
Autor: !sp

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości
młodzież teraz wcześniej dojrzewa, będziesz mieć swoje dzieci to inaczej
zaczniesz gadać...

Mam.. W gimnazjum nie byłem, stary jestem  :-)
W podstawówce dzieci używały staroci, jakie mi zostawały po kolejnych
umowach abonamentowych.
Do kontaktów po lekcjach z rówieśnikami i rodzicami wystarczające.
Szkoła wprowadziła zakaz używania komórek na lekcjach, co uważam za słuszne.
Najmłodszy syn kończy gimnazjum, opanował pisanie programów w Java na swoje
komórki, bardzo chciał smartfona z androidem, to po wielu prośbach  mu
kupiłem Xperia X8. Już zna wady smartfona i jednak czasami korzysta ze zdezelowanego K800.
Mialewm mu kupić ajfona? Po co? Mimo, ze byłoby mnie stać, nie uznałem za celowe.

Data: 2011-07-19 17:54:02
Autor: Tomek
Jaki dotykowy dla dziewczyniki?

Użytkownik "!sp" <sp@am.er> napisał

Mialewm mu kupić ajfona? Po co? Mimo, ze byłoby mnie stać, nie uznałem za celowe.

Może po to, żeby się chłopak rozwijał i zaczął coś pisać na iPhona, no ale Ty jesteś w ogole super pedagogiczny i wolisz go zamknąć w k800. A może po to jeszcze, bo po prostu chciałby iPhona, skoro Cię stać.

Data: 2011-07-19 16:57:14
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 19 Jul 2011 17:54:02 +0200, Tomek napisał(a):

Może po to, żeby się chłopak rozwijał i zaczął coś pisać na iPhona, no ale Ty jesteś w ogole super pedagogiczny i wolisz go zamknąć w k800. A może po to jeszcze, bo po prostu chciałby iPhona, skoro Cię stać.

No to jest nowatorskie podejście.
Wytłumaczysz kto kupił obecnym programistom w wieku 30-40 lat komputery z
Windows czy tez Maki jak mieli po 10 lat i skąd wzięli maszynę do podróży w
czasie?
I czy długo nad tym myślałeś?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2011-07-19 19:01:55
Autor: J.F
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup
[...]

-Tatusiu, kup mi komputer.
-zwariowales ? Wiesz ile to kosztuje ? 1000$ (kawal stary, amerykanski). Po co ci komputer.
-pani w szkole powiedziala ze jak nie bede mial komputera to sie bede zle uczyl, nie dostane sie na studia i bede mial zla prace i wyrosne na przestepce.
-co ona wam opowiada, ja w twoim wieku nie mialem komputera i zobacz na kogo wyroslem.
-tak wyrosles ze cie nie stac na glupi komputer dla dziecka.

:-)

Co oczywiscie nie zmienia faktu ze mozna zaczac pisac i na K800.

J.

Data: 2011-07-19 19:38:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 19 Jul 2011 19:01:55 +0200, J.F napisał(a):

Co oczywiscie nie zmienia faktu ze mozna zaczac pisac i na K800.

Zwłaszcza, że na Androida i k800 pisze się w tym samym języku. Oczywiście
są różnice, ale przesiaść się z jednego na drugiego da.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-07-20 18:49:04
Autor: J.F
[...]

Prawde powiedziawszy to chyba wiecej roznic niz podobienstw.

Takie czasy - opis jezyka cieniutki jest w porownaniu do opisu bibliotek i API.

J.

Data: 2011-07-19 21:14:17
Autor: !sp

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Co oczywiscie nie zmienia faktu ze mozna zaczac pisac i na K800.

K800 w swoim czasie uchodził za przyzwoity model. Jeszcze zajmuje przyzwoite
miejsce w rankingach popularności.
Androidowi programy pisze się w Javie, szybciej dziecko uzyska działający
program, którym może się pochwalić.
Programy na ajfona to zupełnie inna sprawa.
Ja nie mam, bo nie chce, żadnego smartfona. Poczekam aż to się rozwinie w
kierunku zdatnym do codziennego użytku dla mnie.
K800 spełniałby do dziś moje potrzeby, podobały mi się funkcjonalności tej
cegły jak wszedł na rynek.. Stjuningowanego i obitego już nie chcę :-)
Teraz używam E52 i na samym początku doprowadzał mnie do złości.
Pogodziłem się już, ze to wszystkomający fon, co niczego nie robi dobrze.
Xperia X8 - nawet nie chce mi się z nim bliżej zapoznać. Brak działania
potrzebnych funkcjonalności przy braku internetu, bezużyteczność w słońcu
dyskwalifikuje go i jemu podobne.

Data: 2011-07-19 18:00:50
Autor: !sp

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:j049b3$fec$1news.onet.pl...
Może po to, żeby się chłopak rozwijał i zaczął coś pisać na iPhona, no ale Ty jesteś w ogole super pedagogiczny i wolisz go zamknąć w k800. A może po to jeszcze, bo po prostu chciałby iPhona, skoro Cię stać.

Jak mi uzasadni, że będzie to celowe to mu go kupię
Na razie uważam to za zbytek
Ja nie jestem ze stolicy.. Japiszony u nas dostają po ryju za sam wygląd

Data: 2011-07-19 19:03:01
Autor: J.F
Użytkownik "!sp"  napisał w wiadomości
[...]

Tak ?
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9958147,Pobili_i_okradli_warszawiaka__Bo_za_dobrze_zarabia.html

J.

Data: 2011-07-19 20:35:42
Autor: !sp

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j04dc4$3ck$1news.onet.pl...

Tak ?
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9958147,Pobili_i_okradli_warszawiaka__Bo_za_dobrze_zarabia.html

Sprowokował, naubliżał  to dostał, choć dorosły facet był.
Sam sobie winien, skoro sprawców wypuszczono.
Lepiej dziecka nie narażać na podobne atrakcje.

Data: 2011-07-19 18:35:14
Autor: !sp
Jaki dotykowy dla dziewczyniki?

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:j049b3$fec$1news.onet.pl...
Może po to, żeby się chłopak rozwijał i zaczął coś pisać na iPhona, no ale Ty

Ja nie mieszkam w USA, u nas na wsi makintoszy i ajfonów dzieci nie mają.
Do Mac OS X , Objective C długa droga przed nim.
Najpierw musi opanować obowiązkowy program lokalnej szkoły w stopniu ponadprzeciętnym.

Data: 2011-07-20 08:38:44
Autor: Marx
On 19.07.2011 17:44, !sp wrote:

[...]

jest chyba możliwe kupienie czegoś pomiędzy zwykłą archaiczną głupawką za 1zł a iPhonem. Świat idzie do przodu i mimo iż nie każdemu to pasuje, to udział smartfonów w rynku znacząco się zwiększa. W związku z tym nie każdy smartfon kosztuje tyle co Iphone. Dzieci bardzo szybko się uczą i w przeciwieństwie do starych pryków ;) opanowanie smartfona i wykorzystanie jego funkcji nie zajmie im dużo czasu. A przyszłościowo na smartfona należy patrzeć jak na zastępce pc/laptopa. A obsługa komputera to w tej chwili raczej pożądana umiejętność. Podsumowując - jeśli dziecko dorosło już intelektualnie do obsługi bardziej ambitnego telefonu, to nie sądzę aby należało go ograniczać - niech się uczy. I nie musi to być koniecznie Iphone - jest bardzo duży wybór tańszych telefonów. A ocenę czy dziecko już dorosło pozostawmy rodzicowi.
Marx

Data: 2011-07-19 18:01:20
Autor: boxfish
W dniu 2011-07-19 14:22, Marx pisze:

Ps. podaj chociaż kwotę do wydania

Podaj dwie kwoty:

- na telefon
- na pierwsze miesiące na rachunki za dostęp do sieci (może się okazać ze ten internet będzie droższy od telefonu)

Ogólnie odradzam androida, jeśli już coś to samsung jakiś.

Data: 2011-07-19 11:49:09
Autor: !sp
[...]

Jak sama nie wie co chce, to może zabawka wystarczy ?
http://allegro.pl/sciphone-i9-i68-4g-3-2cala-wifi-dual-sim-pl-menu-i1705794131.html

Data: 2011-07-19 15:55:42
Autor: JoteR
"Kamila" napisała:

Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :)  Jaki na ten czas (niekoniecznie najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka
11 lat?

Ja swojej kupiłem Samsung Avila, 300 zł "u idiotów". Nie narzeka (12 lat).

Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

To raczej SE Xperia X8, na gumtree pełno tego wprost z salonu

JoteR

Data: 2011-07-19 18:35:43
Autor: ToMasz
Kamila pisze:
Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :)  Jaki na ten czas (niekoniecznie
najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka
11 lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka
To zależy jakie to dziecko. Można doradzić ze dowolny i różowe etui, a
mozna androida bo jest modny. Gierki zawsze jakieś będą, mp3 też. wifi -
poco? Może postaw na aparat foto, jeden przedmiot na wycieczce mniej,
może sie przydać aby zrobić fotkę ogłoszenia w szkole.
Z mojego doswiadczenia: jak dziecko chciało wypasiony telefon, to padło
pytanie: do jakich celów Ci to się przyda? Dostał, taki "wypasiony" za
2stówy z hakiem. ale korzysta ze słownika, encyklopedii, czyta lektury
(e-booki)szuka skarbów (geocaching) i z mapami podczas wycieczek też
sobie radzi jako tako. Gry? chyba tylko kulka w labyryncie (g-sensor)
ToMasz

Data: 2011-07-20 00:12:24
Autor: Rabbit McCroolick
[...]

Kup Samsunga Avilę, właśnie taki podarowałem 15-letniemu szwagrowi. Ucieszył się. Bateria trzyma zaskakująco długo jak na dotykowca, ale to pewnie z tego powodu, że nie jest to smartphone z zasobożernym OS. Reakacja na dotyk rewelacyjna, czytelność wyświetlacza i kąty patrzenia bardzo dobre. Małe to i zgrabne, zdjęcia robi niezgorsze. Z powodu ogromnej podaży znajdziesz wiele egzemplarzy w dobrej cenie, tak używane, jak i fabryczne nowe choć jest już następca, czyli Star II. Wada to brak WiFi, do wersji z GPS IMHO nie ma po co dopłacać, bo po co dzieciakowi np. Navi Expert?

Jaki dotykowy dla dziewczyniki?