Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?

Data: 2012-01-23 23:17:24
Autor: Chris94
Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?
Witam all!

Potrzebuje kupiæ telefon dual-sim, z BT (do wspó³pracy z samochodowym
zestawem g³o¶nomówi±cym) oraz koniecznie z g³osowym wybieraniem numerów
z ksi±¿ki telefonicznej.
Czy na polskim rynku jest taki telefon do kupienia?
Z niecierpliwo¶ci± oczekiwa³em pojawienia siê w Polsce telefonu NOKIA
C2-03, ale wed³ug dostêpnych w internecie danych, ten telefon nie ma
g³osowego wybierania numerów!
Czy faktycznie tak jest?
Jest to dosyæ zaskakuj±ce, bo obecnie g³osowe wybieranie numerów jest
funkcj± na ogó³ dostêpn± ju¿ nawet w tanich telefonach, mam je nawet w
kilkunastoletniej Nokii 6310i!
A przy okazji:
Czy kto¶ wie, jaka jest ró¿nica pomiêdzy telefonami NOKIA C2-03, a
C2-06?
Na telepolis.pl jest porównywarka telefonów i wed³ug niej, pomiêdzy tymi
telefonami nie ma ¯ADNEJ ró¿nicy!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-01-23 23:24:09
Autor: ALEX
W dniu Pn 23 01 2012 23:17, Chris94 pisze:

[...]

Tylko ¿e 6310i to by³ telefon z bardzo wysokiej pó³ki. Wiêc porównanie chybione.

--
ALEX genera³ lejtnant Pod Cusim± flota japoñska nie tylko zatopi³a flotê rosyjsk±, zatopi³a co¶ o wiele wiêcej: mit o wy¿szo¶ci bia³ej rasy :-D

Data: 2012-01-24 10:04:57
Autor: kamtzu
Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?
U¿ytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f1ddc7d$0$1261$65785112news.neostrada.pl...
Czy kto¶ wie, jaka jest ró¿nica pomiêdzy telefonami NOKIA C2-03, a
C2-06?

drugi link z gugla:
http://dailymobile.pl/2011/06/22/nokia-c2-03-oraz-nokia-c2-06-dwa-nowe-modele-dual-sim/

"Jedyna ró¿­nica w tele­fo­nach Nokia C2-03 i Nokia C2-06 to ich kolo­ry­styka. C2-03 dostêpna jest w dwóch kolo­rach: chro­mowy czarny i bia³y ze z³o­tymi wstaw­kami, nato­miast C2-06 dostêpna jest w kolo­rze grafitowym."

Ogólnie na rynku dual simów jest s³abo, sam czekam na cos ciekawego (moze http://www.internetzona.pl/2011/12/23/samsung-galaxy-y-duos-i-galaxy-y-pro-duos-ze-wsparciem-dual-sim/ ) ..

Data: 2012-01-24 21:16:20
Autor: Chris94
Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?
Dnia Tue, 24 Jan 2012 10:04:57 +0100, kamtzu napisa³(a):

Ogólnie na rynku dual simów jest s³abo, sam czekam na cos ciekawego (moze http://www.internetzona.pl/2011/12/23/samsung-galaxy-y-duos-i-galaxy-y-pro-duos-ze-wsparciem-dual-sim/ ) .

Obawiam siê ¿e on te¿ nie bêdzie mia³ g³osowego wybierania numerów.
Gdzie¶ wyczyta³em (nie wiem czy to prawda), ¿e podobno ¿aden telefon na
Androidzie nie ma wybierania g³osowego.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-01-24 22:27:46
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jaros³aw Ignatowski)
Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?
W dniu 2012-01-24 21:16, Chris94 pisze:
/.../
Obawiam siê ¿e on te¿ nie bêdzie mia³ g³osowego wybierania numerów.
Gdzie¶ wyczyta³em (nie wiem czy to prawda), ¿e podobno ¿aden telefon na
Androidzie nie ma wybierania g³osowego.

To jest trzeci rodzaj prawdy.

ALex

Data: 2012-01-24 22:45:27
Autor: Maciej Muran
Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?
U¿ytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisa³
Czy faktycznie tak jest?

Sprawd¼ now± liniê Nokia Asha (200).
--
M.

Data: 2012-01-24 23:38:49
Autor: Disappointed E52 owner
Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?
U¿ytkownik "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jfn8pn$hmn$1inews.gazeta.pl...
U¿ytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisa³
Czy faktycznie tak jest?

Sprawd¼ now± liniê Nokia Asha (200).

Kto¶ ju¿ testowa³ tê Asiê?

Data: 2012-01-26 00:19:41
Autor: Chris94
Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?
Dnia Tue, 24 Jan 2012 22:45:27 +0100, Maciej Muran napisa³(a):

Sprawd¼ now± liniê Nokia Asha (200).

Nigdzie nie znalaz³em informacji, by mia³a wybieranie g³osowe.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-01-31 19:10:07
Autor: Marcin P.
W dniu 2012-01-23 23:17, Chris94 pisze:
Potrzebuje kupiæ telefon dual-sim, z BT (do wspó³pracy z samochodowym
zestawem g³o¶nomówi±cym) oraz koniecznie z g³osowym wybieraniem numerów

Mo¿e Gigabyte G1345 ?

--
Marcin P.

Jaki dual-sim z wybieraniem g³osowym?