Jaki dysk 2.5" USB "serwerowy"

Data: 2011-07-06 17:51:34
Autor: Irokez
Jaki dysk 2.5" USB "serwerowy"
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:iv1s3o$5rq$1news.task.gda.pl...
Jaki dysk przenosny, ew. dysk + jaka przejsciowke na USB 2.0
dac na dzialajacy 24h/dobe zasob sieciowy?
Dysk podlacze do routera Netgear DGN3500
i bedzie na nim baza Symfonii + dokumenty uzytkownikow.
Dostep do dysku bedzie mialo max 5 osob i to przez wifi n -
- ogolnie dysk nie bedzie ostro orany, ale na 99% bedzie chodzil 24h/dobe.
Myslalem o WD6400BPVT, ew. WD5000BUDT (AV)
tylko jaka obudowe dac do tego?
Moze cos gotowego z przenosnych?
Tylko ktory chlodny i czy mozna w nich ustawiac
automatyczne wylaczenie (spin down) po np. godzinie-dwoch bezczynnosci?

Jeżeli nie chcesz ustawianego a ma po prostu być, to większość chyba dysków firmowych ma spin down. Przynajmniej moje 2,5" Seagate czy Toshiby oraz 3.5" Samsunga.

A chłodniejszy będzie wolniejszy - tzn, z mniejszą prędkością obrotową.

Ja bym brał gotowy przenośny, bo ze skłądakami akurat nie miałem zbyt dobrych wrażeń, ale może obudowy się poprawiły. Tylko pewnie dobra obudowa + dysk nie wiem czy nie wyjdzie na to samo jak nie drożej. A komplet to komplet, i będzie z natury dobrze współpracował.

--
Irokez

Jaki dysk 2.5" USB "serwerowy"