Jaki dysk SSD?

Data: 2012-08-17 18:00:49
Autor: Mr Misio
Jaki dysk SSD?
Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Mushkin Enhanced Chronos 60GB

http://www.morele.net/dysk-ssd-mushkin-chronos-mknssdcr60gb-495261

W tej cenei to ja bym bral w ramach eksperymentu :)

Ja zaplacilem 2 x wuiecej pol roku temu za swoj eksperyment OCZ Agility 3. Wg. specyfikacji jest wolniejszy od tego co podales. Rzekomo wszyscy potem mi dradzali, ze awaryjny, ze sie popsuje, ze mi go WinXP zajedzie... Ani sie nie zepsul (jeszcze), XP go nie zajechalo. Wszystko dziala, tak, ze o nim zapomnialem, ze go mam (na system XP i pare gier)

Data: 2012-08-17 17:16:53
Autor: m4rkiz
Jaki dysk SSD?
"Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:k0lprh$ne2$1node1.news.atman.pl...
Mushkin Enhanced Chronos 60GB
http://www.morele.net/dysk-ssd-mushkin-chronos-mknssdcr60gb-495261
W tej cenei to ja bym bral w ramach eksperymentu :)

samsung 830 jest tanszy i o wiele popularniejszy

http://www.morele.net/dysk-ssd-samsung-830-mz-7pc064d-eu-427809/

zapisem mu teoretycznie nie dorownuje, ale jezeli juz
brac cos na SF-2281 to warto dobrze posprawdzac opinie o
danym modelu i dowiedziec sie jak czesto go lataja nowym
firmware

Data: 2012-08-17 19:09:08
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki dysk SSD?
Dnia Fri, 17 Aug 2012 17:16:53 +0100, m4rkiz napisał(a):

[...]

Wypatrzyłem też coś takiego:
http://www.agito.pl/dysk-ocz-agility-3-agt3-25sat3-60g-25-60gb-sata600-83-452798.html?utm_content=452798&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=Feed&utm_campaign=wszystkie
Tańszy a ta firma sprawia wrażenie popularnej. Podobno dawniej jej SSD
sprawiały kłopoty ale poprawili już. A ten samsung to ponad 300zł :) i już
nie strawię :) Zatem pytanie - czy Mushkin czy Agility?
--
Jacek

Data: 2012-08-17 19:12:17
Autor: Santana
Jaki dysk SSD?

A może: http://www.morele.net/dysk-ssd-kingston-v-200-svp200s3-60g-449174/

Data: 2012-08-17 20:08:51
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki dysk SSD?
Dnia Fri, 17 Aug 2012 19:12:17 +0200, Santana napisał(a):

A moÂże: http://www.morele.net/dysk-ssd-kingston-v-200-svp200s3-60g-449174/

Cena do przyjęcia, ok. 250zł ale MTBF i transfery niższe. --
Jacek

Data: 2012-08-17 19:14:25
Autor: Rafal Lukawski
Jaki dysk SSD?
On 2012-08-17 19:09, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Molestuje dwa Agility 3 120GB, sprawują się znośnie (w laptopach), a przy spojrzeniu na dowolnego posiadacza HDD w firmie, ma się wrazenie posiadania działającego sprzętu. Klikasz i działa :)

Realne transfery nieco ponad 100MB/s, chcesz wiecej, pomysl o samsungu, tylko warto o tym myslec tam gdzie to naprawde niezbedne (jezeli roznica w cenie istotna)

Jaki dysk SSD?