Jaki dysk SSD do 350 zł?

Data: 2014-09-26 12:59:47
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Jaki dysk SSD polecacie w przedziale 250-350 zł? Zastosowanie przede wszystkim - DAW/homerecording. Posiadam Core i5-2500, 8GB DDR3 1600MHz, płyta MSI Z77A-G45.

Pzdr, OMSON

Data: 2014-09-26 14:43:57
Autor: R.e.m.e.K
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Dnia Fri, 26 Sep 2014 12:59:47 +0200, OMSON napisał(a):

Jaki dysk SSD polecacie w przedziale 250-350 zł? Zastosowanie przede wszystkim - DAW/homerecording. Posiadam Core i5-2500, 8GB DDR3 1600MHz, płyta MSI Z77A-G45.

Dorzuc 50 PLN i bierz Crucial MX100 256GB  - nic lepszego w tej cenie dzis
raczej nie kupisz.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-26 21:14:31
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
R.e.m.e.K napisał(a):

Dorzuc 50 PLN i bierz Crucial MX100 256GB  - nic lepszego w tej cenie dzis
raczej nie kupisz.

Zapis 350MB/s? To jakieś Intele czy Samsungi mają po 500MB/s spokojnie... Dlaczego akurat ten SSD polecasz (tzn rozumiem, że nowość, ale jak to się ma do konkurencji)?

Pzdr, OMSON

Data: 2014-09-26 21:34:24
Autor: Przemysław Ryk
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Dnia Fri, 26 Sep 2014 21:14:31 +0200, OMSON napisał(a):

R.e.m.e.K napisał(a):

Dorzuc 50 PLN i bierz Crucial MX100 256GB  - nic lepszego w tej cenie dzis
raczej nie kupisz.

Zapis 350MB/s? To jakie¶ Intele czy Samsungi maj± po 500MB/s spokojnie... Dlaczego akurat ten SSD polecasz (tzn rozumiem, że nowo¶ć, ale jak to się ma do konkurencji)?

http://pclab.pl/art58040.html

Porównaj cenę np. wobec Samsunga 840 Pro.

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]

Data: 2014-09-26 22:44:35
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Data: 2014-09-26 23:09:40
Autor: Tasiorsa
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-26 22:44, OMSON pisze:
A np taki?
http://www.redcoon.pl/B532257-OCZ-Vector-150-SERIES-120GB_SSD-25-mSATA-M2-PCI-Express?refId=ceneo
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/dyski-ssd-polecane.html
Ty to przede wszystkim nie okre¶liłe¶ co jest priorytetem w tej cenie. Pojemno¶ć/cena czy paremtry/cena. Koledzy Ci polecili bardzo dobry dysk 256 GB w cenie proponowanej przez Ciebie 120 GB. Aczkolwiek OCZ bym sie nie chwycil. Wzialbym 120 GB Samsung 840 Pro/ Plextor M5P/Intel 530

Krzysztof

Data: 2014-09-27 11:03:18
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Tasiorsa napisał(a):

[...]

Racja. Pojemno¶ć kompletnie nie, raczej wysokie MTBF. Natomiast wydajno¶ć/cena jak najbardziej. Po prostu je¶li miałbym dorzucać 50 zł zwiększaj±c zaproponowane wcze¶niej widełki, to brałbym pod uwagę wspomniane sprawy. I tutaj pytanie - co się dzieje z OCZ - dlaczego nie?

Pzdr, OMSON

Data: 2014-09-27 11:10:33
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
A może jeszcze dorzucić ze 30 dyszki i wzi±ć: http://tinyurl.com/lx9jbp5

Pzdr, OMSON

Data: 2014-09-27 11:17:17
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Data: 2014-09-27 15:59:21
Autor: R.e.m.e.K
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Dnia Sat, 27 Sep 2014 11:17:17 +0200, OMSON napisał(a):

http://www.redcoon.pl/B559492-Samsung-850-Pro-Serie-128GB-Basic_SSD-25-mSATA-M2-PCI-Express

Bardzo dobry dysk, jesli 128GB Ci wystarczy i nie ma znaczenie, ze to polowa
pojemnosci tego, ktory podalem to bierz.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-27 17:10:28
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
R.e.m.e.K napisał(a):

Bardzo dobry dysk, jesli 128GB Ci wystarczy i nie ma znaczenie, ze to polowa
pojemnosci tego, ktory podalem to bierz.

Ok - czyli padĹ‚o na Samsunga 850 Pro  (pojemność nie ma dla mnie znaczenia) :) DziÄ™ki.

Pzdr, OMSON

Data: 2014-09-27 13:16:38
Autor: ToMasz
Jaki dysk SSD do 350 zł?
wspomniane sprawy. I tutaj pytanie - co się dzieje z OCZ - dlaczego nie?

Kupiłem dysk ocz i pracował w laptopie tylko parę miesięcy. umarł. za zwrócon± kasę kupiłem samsunga, działa już półtora roku.

ToMasz

Data: 2014-09-27 17:11:50
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
ToMasz napisał(a):

Kupiłem dysk ocz i pracował w laptopie tylko parę miesięcy. umarł. za zwrócon± kasę kupiłem samsunga, działa już półtora roku.

Ok - czyli jak wyżej - dokładam do Samsunga 850 Pro 128GB. :)

Dziękuję wszystkim za rady.

Pzdr, OMSON

Data: 2014-09-27 19:44:47
Autor: mr misio de grizzly
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 27.09.2014 o 17:11, OMSON pisze:
ToMasz napisał(a):

[...]

Ale beda jajca jak ci padnie /czego nie zycze/ :)

Swoja droga, z rzeczy ktore mi padly na amen to byly rzeczy z wyzszej /dla mnie/ polki, czyli padly mi 2 zasilacze takie po 300-400 zł. Jeden to sie doslownie zjaral - wietrzylem dosc dlugo.

Faktem, ze pomijajac zasilacze to padla raz tylko plyta glowna /nie przy tym co sie fajcyl/

Zasilacze takie po 100-200 zeta uzywam od tej pory, wszystkie dzialaja pieknie i dlugo i cicho i chlodno i bez jarania sie ;)

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom

Data: 2014-09-27 20:10:20
Autor: z
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-27 o 19:44, mr misio de grizzly pisze:
[...]

Wszystko może pa¶ć.
Dlatego ja preferuję Evo od pół roku używam dwie sztuki
http://www.komputronik.pl/product/198960/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/Samsung_2_5_SSD_840_Evo_120GB_Serial_ATA3_Basic_7mm.html

Data: 2014-09-27 20:59:31
Autor: Borneq
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-27 o 20:10, z pisze:
[...]

Po co taki mały? Ja za tyle kupiłem prawie nieużywanego 256 GB

Data: 2014-09-28 14:20:11
Autor: knrdz
Jaki dysk SSD do 350 zł?
On 2014-09-27 20:10, z wrote:

Wszystko może pa¶ć.

Dlatego kupuje się sprzęt uznanych producentów i z dług± gwarancj±. Jest ostatnio wysyp OEMowych IBMów 520 (120GB w cenach 220-240 zł) z 5-letni± gwarancj±. Tak, to Sandforce...

Dlatego ja preferuję Evo od pół roku używam dwie sztuki
http://www.komputronik.pl/product/198960/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/Samsung_2_5_SSD_840_Evo_120GB_Serial_ATA3_Basic_7mm.html

....ale żadnych wad nie ma, w przeciwieństwie do wynalazków Samsunga, EVO jak się okazuje dramatycznie traci wydajno¶ć gdy dane zapisane s± dłużej niż dosłownie 30 dni, nawet jak to załataj± w firmware, to pewnie jakim¶ obej¶ciem, więc akurat tego modelu należy kijem nie tykać.

Data: 2014-09-28 18:54:41
Autor: Przemysław Ryk
Jaki dysk SSD do 350 zł?

On 2014-09-27 20:10, z wrote:

Wszystko może pa¶ć.

[...]

A jakie¶ Ľródło tych rewelacji?

[ Sooner or later, everybody gets replaced.                                ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]

Data: 2014-09-28 19:29:57
Autor: Irokez
Jaki dysk SSD do 350 zł?

On 2014-09-27 20:10, z wrote:

[...]

No wła¶nie, bo moje 2 sztuki 500GB Samsung 840 EVO nic o tym nie wiedz± (jeden w laptopie drugi w desktopie).

--
Irokez

Data: 2014-09-29 06:49:17
Autor: z
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-28 o 19:29, Irokez pisze:
No wła¶nie, bo moje 2 sztuki 500GB Samsung 840 EVO nic o tym nie wiedz±
(jeden w laptopie drugi w desktopie).

Podobno jest problem który już producent zna i rozwi±że lada dzień nowym firmware :-)

Data: 2014-09-29 06:52:21
Autor: z
Jaki dysk SSD do 350 zł?

http://www.dobreprogramy.pl/Samsung-zaprezentowal-SSD-o-pojemnosci-32-TB.-Seria-EVO-ma-z-kolei-problemy,News,58130.html

Data: 2014-09-29 19:25:42
Autor: Irokez
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-29 06:52, z pisze:
W dniu 2014-09-28 o 18:54, Przemysław Ryk pisze:
A jakie¶ Ľródło tych rewelacji?

http://www.dobreprogramy.pl/Samsung-zaprezentowal-SSD-o-pojemnosci-32-TB.-Seria-EVO-ma-z-kolei-problemy,News,58130.html

hmm.. HD Tach - program wymaga Windows XP lub 2000 i na 7 64bit nie działa...
W trybie zgodno¶ci jako¶ dziwnie szybko ten test zrobił - 500GB przetestował mi w 5 sekund wy¶wietlaj±c max na poziomie trochę ponad 450MB/s.
Kompletny test z CPU niecałe 35 sekund.
hmm..
Fakt, zrobił parę krótkich dołków do poziomu 50MB/s i tak też kopiował pliki z maja, z sierpnia szły 250MB/s z partycji na partycję tego samego SSD.
No to ok, co¶ faktycznie jest na rzeczy,.

--
Irokez

Data: 2014-09-30 10:30:25
Autor: z
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-29 o 19:25, Irokez pisze:
No to ok, co¶ faktycznie jest na rzeczy,.

Jest na rzeczy. Faktycznie dysk się trochę przymulił chociaż 20 Giga wolnego miejsca. Sam bym tego pewnie nie zauważył.
Zrobiłem z rańca defragmentację. Pomogło :-)

Data: 2014-09-30 16:35:14
Autor: gawfron
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-30 10:30, z pisze:
[...]

Defragmentacja ja na SSD?

Data: 2014-09-30 18:22:27
Autor: nadir
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-30 o 16:35, gawfron pisze:
W dniu 2014-09-30 10:30, z pisze:
[...]

Zabronić nie można. A skoro pomaga?;)

Data: 2014-10-01 21:43:27
Autor: z
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-30 o 16:35, gawfron pisze:

Defragmentacja ja na SSD?

My¶lisz że raz na miesi±c robiona zajeĽdzi mi dysk? ;-)

Data: 2014-10-01 21:47:42
Autor: gawfron
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-10-01 21:43, z pisze:
W dniu 2014-09-30 o 16:35, gawfron pisze:

Defragmentacja ja na SSD?

My¶lisz że raz na miesi±c robiona zajeĽdzi mi dysk? ;-)

Nie bardzo ogarniam jak to ma pomóc, dysk za bardzo mielił chipami? :>

Data: 2014-10-01 23:47:02
Autor: z
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-10-01 o 21:47, gawfron pisze:
Nie bardzo ogarniam jak to ma pomóc, dysk za bardzo mielił chipami? :>

Dyski Evo maj± feler. Długo przechowywane dane w jednym miejscu się wolno czytaj±. Defragmentacja pomogła.

PS. Hmmm... Ciekawa czy za miesi±c też pomoże? :-)

Data: 2014-10-02 09:28:37
Autor: Chris
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-10-01 23:47, z pisze:
W dniu 2014-10-01 o 21:47, gawfron pisze:
Nie bardzo ogarniam jak to ma pomóc, dysk za bardzo mielił chipami? :>

Dyski Evo maj± feler. Długo przechowywane dane w jednym miejscu się
wolno czytaj±. Defragmentacja pomogła.

Bug wyszedł po 2 latach produkcji :)

Firmware Update to Fix the Samsung SSD 840 EVO Read Performance Bug Coming on October 15th

3 tygodnie od info z testów i będzie po problemie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2014-10-01 21:45:47
Autor: Przemysław Ryk
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Dnia Mon, 29 Sep 2014 19:25:42 +0200, Irokez napisał(a):

W dniu 2014-09-29 06:52, z pisze:
W dniu 2014-09-28 o 18:54, Przemysław Ryk pisze:
A jakieś źródło tych rewelacji?

http://www.dobreprogramy.pl/Samsung-zaprezentowal-SSD-o-pojemnosci-32-TB.-Seria-EVO-ma-z-kolei-problemy,News,58130.html

hmm.. HD Tach - program wymaga Windows XP lub 2000 i na 7 64bit nie działa...

O'rly? Puszczałem na Windows 7 x64 - tutaj się o tryb zgodności nie darł
(wersja 3.0.1.0). Wyniki - przynajmniej dla talerzowych dyskĂłw - teĹĽ w sumie
zgodne z tym, czego się można było spodziewać.

Pod Windows 8 x64 uruchamiałem go w trybie zgodności, też jakiegoś wariactwa
nie było. SSDka jeszcze nie miałem nim okazji przetrzepać.

(ciach…)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kobieta: sama siÄ™ pyta, sama odpowiada i jeszcze siÄ™ obraĹĽa.             ]

Data: 2014-09-29 08:36:52
Autor: Chris
Jaki dysk SSD do 350 zł?

On 2014-09-27 20:10, z wrote:

Wszystko może pa¶ć.

[...]

Samsung potwierdził, pracuj± nad nowym firmware do tego.

Data: 2014-09-29 16:35:18
Autor: platformowe głupki
Jaki dysk SSD do 350 zł?
swoj± drog± (ja się nie znam, tusk i gronkiewicz to się znaj±) to niezły idiotyzm, żeby dysk pamiętał kiedy zapisał który plik... co¶ takiego to tylko po mogło wymy¶leć - już sobie wyobrażam jak "skonstruowany" jest ten "firmware"...

Data: 2014-09-29 18:44:13
Autor: z
Jaki dysk SSD do 350 zł?
[...]

Nie przyrównuj debilnej polskiej władzy do cokolwiek wykształconych specjalistów z Samsunga :-)

Data: 2014-09-29 18:56:59
Autor: platformowe głupki
Jaki dysk SSD do 350 zł?
wygl±da na to, że jeste¶my w momencie, kiedy to dobre wypiera lepsze z po...

Data: 2014-10-05 14:59:44
Autor: Budzik
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Użytkownik platformowe głupki NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

[...]

PLONK

Data: 2014-09-29 21:48:51
Autor: 2late
Jaki dysk SSD do 350 zł?

On 2014-09-27 20:10, z wrote:

Wszystko może paść.

Dlatego kupuje się sprzęt uznanych producentów i z długą gwarancją. Jest
ostatnio wysyp OEMowych IBMów 520 (120GB w cenach 220-240 zł) z 5-letnią
gwarancjÄ…. Tak, to Sandforce...

[...]

jak się okazuje dramatycznie traci wydajność gdy dane zapisane są dłużej
niż dosłownie 30 dni, nawet jak to załatają w firmware, to pewnie jakimś
obejściem, więc akurat tego modelu należy kijem nie tykać.

A jakieś źródło tych rewelacji?

http://www.anandtech.com/show/8550/samsung-acknowledges-the-ssd-840-evo-read-performance-bug-fix-is-on-the-way

Teraz zastanawiam sie, jakie jest ryzyko upgrade'u firmware'u. W sumie nie odczuwam zadnych niegogodnosci czy zwolnienia a nie bardzo mi sie chce ryzykowac reinstalacje systemu.
Mam backup regularny z kadej nocy ale i tak troche pekam.

Data: 2014-09-29 23:07:13
Autor: mr misio de grizzly
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 29.09.2014 o 22:48, 2late pisze:

Teraz zastanawiam sie, jakie jest ryzyko upgrade'u firmware'u.

Od "zadne" do "wszystko pojdzie w pizdu" :)

W sumie
nie odczuwam zadnych niegogodnosci czy zwolnienia a nie bardzo mi sie
chce ryzykowac reinstalacje systemu.

Mialem podobnie z felerna seria SeagatĂłw 500GB co po pewnym czasie z powodu Firmware padaly... Jak sie o tym dowiedzialem, kupilem inny dysk i przenioslem system. Potem jeden Seagate upgradnalem, a drugiego (bo mialem dwa) juz nie zdazylem - rozsypal sie w chwile po prawie 2 latach bezblednego dzialania.

Mam backup regularny z kadej nocy ale i tak troche pekam.

No risk no fun ;)

Data: 2014-09-30 10:17:44
Autor: Przemysław Ryk
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Dnia Mon, 29 Sep 2014 21:48:51 +0100, 2late napisał(a):

A jakie¶ Ľródło tych rewelacji?

http://www.anandtech.com/show/8550/samsung-acknowledges-the-ssd-840-evo-read-performance-bug-fix-is-on-the-way

Dzięki.

[...]

Jak to pisze Mr Misio - od przyzerowego po szlag trafi wszystko. ;D

[ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ my¶li, że to ¶wiat kręci się   ]
[ wokół niego.                                                  (Faldheim) ]

Data: 2014-09-30 12:57:56
Autor: marfi
Jaki dysk SSD do 350 zł?
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:m0cgqo$iep$2dont-email.me...

Mam backup regularny z kadej nocy ale i tak troche pekam.

  To po co te backupy robisz skoro nie masz do nich zaufania?

--
marfi

Data: 2014-09-30 18:31:21
Autor: 2late
Jaki dysk SSD do 350 zł?
On 30/09/2014 11:57, marfi wrote:

Mam backup regularny z kadej nocy ale i tak troche pekam.

  To po co te backupy robisz skoro nie masz do nich zaufania?

No jak piznie system sam to sprobuje odratowac ale tak samemu probowac zepsuc to troche sie boje. ;)
Kto wie czy przywrocenie kopii na 'inny' dysk sie powiedzie, w sensie czy system wstanie. Nie wiem co tam bedzie nadpisane, zwlaszcza ze to RAID 0 i nawet Samsungowy program Magician nie widz tego voluminu.
W najgorszym wypadku poczekam i w razie czego polacze z premiera Windows 9 i zainstaluje system od nowa.

Data: 2014-09-30 19:11:11
Autor: Irokez
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-29 o 22:48, 2late pisze:

Teraz zastanawiam sie, jakie jest ryzyko upgrade'u firmware'u. W sumie nie odczuwam zadnych niegogodnosci czy zwolnienia a nie bardzo mi sie chce ryzykowac reinstalacje systemu.

Hmm.. Jak wyĹĽej napisali
Ale ja już jeden upgrade przeszedłem mojego EVO i nic się nie stało.

--
Irokez

Data: 2014-09-28 19:35:18
Autor: OMSON
Jaki dysk SSD do 350 zł?
mr misio de grizzly napisał(a):

Ale beda jajca jak ci padnie /czego nie zycze/ :)

Bezcenne :) :) :) Reakcja typowo polska! :)

Pzdr, OMSON

Data: 2014-09-27 18:54:22
Autor: 2late
Jaki dysk SSD do 350 zł?
On 27/09/2014 12:16, ToMasz wrote:
wspomniane sprawy. I tutaj pytanie - co siÄ™ dzieje z OCZ - dlaczego nie?

Kupiłem dysk ocz i pracował w laptopie tylko parę miesięcy. umarł. za
zwróconą kasę kupiłem samsunga, działa już półtora roku.

Kupilem dysk OCZ 64GB i 1.5 roku pracuje bez problemow, dodany jako stytemowy do 7-letniego laptopa.
Ale OCZ zdaje sie zbankrutowalo i nie wiwm jak to tam jest z gwarancjami.

Data: 2014-09-27 20:56:29
Autor: mr misio de grizzly
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 27.09.2014 o 19:54, 2late pisze:
[...]

U nas to sie chyba idzie do sklepu i sie mowi, ze tu si ekupilo, i ze padlo i niech naprawia lub wymienia ;)

Data: 2014-09-27 20:23:05
Autor: 2late
Jaki dysk SSD do 350 zł?
On 27/09/2014 19:56, mr misio de grizzly wrote:
[...]

Jak padnie to sie dowiem dokladnie jak to jest, poki co, pierwsze co mi sie kojarzy z OCZ to fakt ze jakis czas temu glosno bylo o koncu firmy.

Data: 2014-09-27 23:56:09
Autor: mr misio de grizzly
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 27.09.2014 o 21:23, 2late pisze:
[...]

No jakos bylo glosno. Ale dyski mam, dzialaja, malo sie tym przejmuje :)

Data: 2014-09-27 19:41:47
Autor: mr misio de grizzly
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 27.09.2014 o 13:16, ToMasz pisze:
wspomniane sprawy. I tutaj pytanie - co się dzieje z OCZ - dlaczego nie?

Kupiłem dysk ocz i pracował w laptopie tylko parę miesięcy. umarł. za
zwrócon± kasę kupiłem samsunga, działa już półtora roku.

Kupilem dwa dyski OCZ, jeden pracowal 1,5 roku na Win 8, drugi pracowal rok na Win XP, ktory na niego przenioslem z HDD.

Obydwa SSD 60 i 120 GB jeden agility drugi nie pamieta maj± się swietnie.

Obydwa w desktopach - wiec moze byly dobrze chlodzoene (bo wskoczyly w miejsca po HDD)

Data: 2014-09-29 08:35:59
Autor: Chris
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-27 11:03, OMSON pisze:
I tutaj pytanie - co się dzieje z OCZ - dlaczego nie?

Firma zbankrutowała i nie istnieje, została przejęta a to co kupujesz to nadwyżki magazynowe.

Data: 2014-09-29 08:38:38
Autor: Chris
Jaki dysk SSD do 350 zł?
W dniu 2014-09-26 12:59, OMSON pisze:
Jaki dysk SSD polecacie w przedziale 250-350 zł? Zastosowanie przede
wszystkim - DAW/homerecording. Posiadam Core i5-2500, 8GB DDR3 1600MHz,
płyta MSI Z77A-G45.

Crucial, Kingston HiperX, Samsung EVO (choć ma losowo problemy z firmware i zapisem).