Jaki dysk do TV??

Data: 2012-08-08 08:28:01
Autor: Paweł M.
Jaki dysk do TV??
Przymierzam się do zakupu dysku zewnętrznego do TV na USB
Jaki polecacie. Mam zamiar ogl±dać z niego filny, zdjecia i słuchać muzyki. Chodzi mi o taki żeby był szybki, żeby nie przecinał.
Dziękuję za wszelkie propozycje

Data: 2012-08-08 13:32:33
Autor: boxfish
Jaki dysk do TV??
W dniu 2012-08-08 08:28, Paweďż˝ M. pisze:
Przymierzam si� do zakupu dysku zewn�trznego do TV na USB
Jaki polecacie. Mam zamiar ogl�da� z niego filny, zdjecia i s�ucha� muzyki.
Chodzi mi o taki �eby by� szybki, �eby nie przecina�.

A co ma przecinać ?

Dzi�kuj� za wszelkie propozycje

Kup dowolny, barierą jest usb a nie szybkość samego dysku.

Data: 2012-08-08 16:05:28
Autor: bufi
Jaki dysk do TV??
Paweł M. wrote:

[...]

Tak jak pisze boxfish. Kup dowolny na SATa, do tego jak±¶ ładn± obudowę
ze zwykłym  wyj¶ciem USB. Bo USB 3.0 raczej nie posiadasz w TV?

Dysk wkladasz do obudowy i masz przeno¶ny dysk. Jak będzie za mały, to
wymieniasz go na większy w tej samej obudowie.
Nic nie powinno sie przycinać, chyba, że nagrasz jakie¶ superjako¶ciowy
materiał HD3D, alę w±tpie żeby¶ na taki trafił co będzie sie przycinał.

P.

Data: 2012-08-09 09:52:16
Autor: zho
Jaki dysk do TV??

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomo¶ci news:xn0i1lmzz68epcm000orion...
Paweł M. wrote:

[...]

Dawno temu wpadlem na pomysl obudowy i stargo dysku z lapka obecnie nagrywa i odtwarza rowniez material HD na Samsungu.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-08-09 10:32:46
Autor: ImiÄ™ i nazwisko
Jaki dysk do TV??
W dniu 08-08-2012 08:28, Paweďż˝ M. pisze:
[...]

dowolny. .mkv 1080 dziala normalnie.

Data: 2012-08-09 10:35:41
Autor: Mailkontent
Jaki dysk do TV??
W dniu 2012-08-08 08:28, Paweł M. pisze:
[...]

Dlaczego nie sieciowy, zakładam, że telewizor z "internetem"?

--
wq

Data: 2012-08-09 11:41:41
Autor: Paweł M.
Jaki dysk do TV??
Dlaczego nie sieciowy, zakładam, że telewizor z "internetem"?

Tak, z internetem, jak rozmawiałem z konsultantem to powiedział ze 2,5 calowy i bez zewnetrznego zasilania.

Data: 2012-08-09 14:54:20
Autor: Hikikomori Mint
Jaki dysk do TV??
On 09.08.2012 11:41, Paweďż˝ M. wrote:
Dlaczego nie sieciowy, zak�adam, �e telewizor z "internetem"?

Tak, z internetem,

Zyxel NSA310 + HDD 3,5" o pojemnosci co sobie wymarzysz (np. WD Red 1TB).

Calosc 275+400 pln brutto

Podlaczasz pod LAN, tv do LANu, NAS do LANu, i masz.

--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

Data: 2012-08-09 19:46:37
Autor: Paweł M.
Jaki dysk do TV??

Użytkownik "Hikikomori Mint" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k00bts$4ea$1inews.gazeta.pl...
On 09.08.2012 11:41, Pawe? M. wrote:
[...]

Ale co mi daje ten sieciowy ???

Data: 2012-08-09 22:18:14
Autor: Mailkontent
Jaki dysk do TV??

Np: http://wdc.com/pl/products/products.aspx?id=280

cena: http://www.skapiec.pl/szukaj/w_calym_serwisie/wd+my+book+live-Essential/cena

--
wq

Data: 2012-08-09 22:18:22
Autor: Hikikomori Mint
Jaki dysk do TV??
On 09.08.2012 19:46, Paweďż˝ M. wrote:
U�ytkownik "Hikikomori Mint" <hikikomorisan@amorki.pl> napisa� w wiadomo�ci
[...]

wygode?

no chyba, ze bedziesz w kolko ogladal te filmy co raz wgrasz

;)

Data: 2012-08-11 09:32:21
Autor: Paweł M.
Jaki dysk do TV??
A wiec tak, bo nie wiem czy dobrze rozumiem.
Kupuje tego live booka, podlaczam kablem ethernet do routera i komputer i tv go wykrywa tak ??
Rozumie to tak ze mam widoczny dysk ten live booka w komputerze, wgrywam tam co chce i pozniej to sie wyswietla w tv tak ??

Data: 2012-08-11 10:46:31
Autor: Hikikomori Mint
Jaki dysk do TV??
On 11.08.2012 09:32, Paweďż˝ M. wrote:
[...]

a to ja nie wiem, pisalem o Zyxlu :) Ale w skrocie tak, wgrywasz co chcesz, wlaczasz serwer mediow (DLNA) i urzadzenia to obslugujace, np. PS3, TV - widza te pliki. Komputery widza zasoby sieciowe.

Data: 2012-08-11 16:25:56
Autor: boxfish
Jaki dysk do TV??
W dniu 2012-08-11 10:46, Hikikomori Mint pisze:

a to ja nie wiem, pisalem o Zyxlu :) Ale w skrocie tak, wgrywasz co
chcesz, wlaczasz serwer mediow (DLNA) i urzadzenia to obslugujace, np.
PS3, TV - widza te pliki. Komputery widza zasoby sieciowe.

Jak wygląda odtwarzanie materiału 1080p z DTS ? płynnie ? :-)

Data: 2012-08-11 17:05:58
Autor: Hikikomori Mint
Jaki dysk do TV??
On 11.08.2012 16:25, boxfish wrote:
[...]

Nie wiem, takie materialy mam na BD i odtwarzam z odtwarzacza.
Ale 1080p z kamerki co mam odtwarza sie plynnie.

Data: 2012-08-13 07:32:53
Autor: pawell32
Jaki dysk do TV??
W dniu 2012-08-11 16:25, boxfish pisze:

Jak wygląda odtwarzanie materiału 1080p z DTS ? płynnie ? :-)

z telefonu znakomicie, ale bez DTS ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-08-12 22:13:40
Autor: Chris
Jaki dysk do TV??
W dniu 2012-08-09 14:54, Hikikomori Mint pisze:
[...]

Ja w domu poszedłem troszkę inaczej choć podobnie, materiał video np. film.MKV idzie z dysku USB na laptopa z którego po WiFi do routera skąd kablem do napędu BD i ten już puszcza wszystko ładnie na TV. Jak by się ktoś pytał to 1080p idzie płynnie i nic się nie zacina chyba że coś na szybko ściągam albo wysyłam i upload idzie pełnym łączem :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.

Jaki dysk do TV??