Jaki dysk do routera?

Data: 2012-10-10 13:44:15
Autor: Chris
Jaki dysk do routera?
kazio101 nabazgrał(a):

Zaletą USB 3.0 jest łatwość podłączenia do jakiegokolwiek innego urządzenia (czego nie planuję, no może sporadycznie) i nieco niższa cena (niezbyt istotne dla mnie). Czytałem że niektóre dyski NAS mogą zapisywać materiały z sieci Torrent bez kompa.

Jaśli chcesz NAS to Qnap albo Synology ze wskazaniem na Qnapa .. co do modelu to poszukaj np. na allegro jaki by ci pasował + jaki dysk do tego. Co do dysku to obcnie chyba najlepszym rozwiązaniem do NAS są dyski WD z serii RED.

Data: 2012-10-10 13:01:48
Autor: kazio101
Jaki dysk do routera?
W dniu 2012-10-10 12:44, Chris pisze:
Jaśli chcesz NAS to Qnap albo Synology ze wskazaniem na Qnapa .. co do
modelu to poszukaj np. na allegro jaki by ci pasował + jaki dysk do
tego. Co do dysku to obcnie chyba najlepszym rozwiÄ…zaniem do NAS sÄ…
dyski WD z serii RED.

Rozumiem, ale główny problem polega na tym że nie wiem co mi potrzebne. Czy do moich skromnych potrzeb nie wystarczy zwykły USB 3.0?

Data: 2012-10-10 14:09:47
Autor: identyfikator: 20040501
[OT] Jaki dysk do routera?
sory za OT, ale ten dysk można wstawić do zwykłego PC?

Data: 2012-10-10 14:09:56
Autor: identyfikator: 20040501
[OT] Jaki dysk do routera?
WD red

Data: 2012-10-10 14:44:30
Autor: Michal
[OT] Jaki dysk do routera?

> sory za OT, ale ten dysk można wstawić do zwykłego PC?
WD red

Tylko jeśli nie jesteś apologetą spuścizny Romana Dmowskiego itp. - wtedy możesz mieć pewien dylemat światopoglądowy ;>

Hint: otwartość platformy PC. To są zwykłe dyski SATA, tylko dedykowane przez producenta do NASów.

--
/MB

Data: 2012-10-10 15:35:47
Autor: Chris
[OT] Jaki dysk do routera?
Michal nabazgrał(a):

[...]

SATA to kontroler a dyski sÄ… inne  .. :)

Data: 2012-10-10 16:56:34
Autor: Michal
[OT] Jaki dysk do routera?
W dniu 2012-10-10 15:35, Chris pisze:

SATA to kontroler a dyski sÄ… inne  .. :)

A co w nich takiego innego poza firmware tweakowanym pod SOHO NASy i RAID?

Czyżbyś sugerował, że dyski mające oficjalny certyfikat kompatybilność
Win7 i Win8 majÄ… jakiekolwiek problemy z pracÄ… w PC?

*
Ze starymi, 12 letnimi osami jak WinXP mogą być problemy, bo WD Red są AF - nie sprawdzałem w której wersji - być może nawet w przejściowej.

--
/MB

Jaki dysk do routera?