Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?

Data: 2009-10-03 22:46:38
Autor: cztery
Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?
Witam

Chcialbym kupic do domu dysk sieciowy, na ktorym ladowalyby wszystkie zdjecia robione zarowno przeze mnie jak i przez moja zone oraz inne multimedialne pierdolki (filmy, animacje itp). Jest tego troche, dlatego chcialbym zeby urzadzenie obslugiwalo dyski conajmniej 1TB.
Milo byloby gdyby ten dysk sieciowy robil rowniez za backup - czyli umozliwial podpiecie 2 dyskow w RAID.
No i do tego koniecznym jest printserwer z drukarka epsona R340 - o ile ma to znaczenie.
Jeden dysk 1TB mam nieuzywany, drugi kupilbym, dlatego dobrze gdyby urzadzenie nie mialo dyskow od razu zamontowanych.
Czy moglibyscie cos polecic ?

Data: 2009-10-04 11:01:23
Autor: J.M.Oizo

Użytkownik "cztery"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Ja polecam D-linka DNS-323.
Mam w nim 2 x 1TB Samsunga w RAID 1. Smiga pięknie
i ma Print Server.

P.S.
sa tez wersje na jeden dysk.

Ja polecam zakup na stronie humanmedia

Data: 2009-10-04 14:50:47
Autor: Piotr Rezmer
cztery pisze:
[...]

Poczytaj o produktach Synology i Qnap, te urządzenia potrafię jeszcze więcej niż wymagasz.

http://www.profipc.pl/nas/index.php

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-10-07 10:03:53
Autor: ketiv
W dniu 2009-10-03 22:46, cztery pisze:

> (..)
> Czy moglibyscie cos polecic ?

nowa zabawka Netgear-a - MS2110-100PES z PrintSerwerem i 1 dyskiem 1TB w komplecie- myslę że w kategorii cena/jakość - bezkonkurencyjny
http://www.netgear.com/upload/product/ms2110/Stora_MS2110_DS_24Sept09.pdf
cena - ok 850zł brutto

Data: 2009-10-07 13:02:01
Autor: Piotr Rezmer
cztery pisze:

Czy moglibyscie cos polecic ?

Porównanie dysków było też umieszczone w CHIP:
http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-nas

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-10-07 11:19:23
Autor: januszek
Piotr Rezmer napisał(a):

Czy moglibyscie cos polecic ?

Porównanie dysków było też umieszczone w CHIP:
http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-nas

No tak ale w Chipie generalnie dobre oceny zbieraja produkty firm, ktore zwykly wykupywac w Chipie calostronicowe reklamy...

j.

Data: 2009-10-07 13:38:15
Autor: MC
Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4ac7b839$1news.home.net.pl...
[...]

Ma i od przejrzenia listy kompatybilnych drukarek (szanujący się producent printserwerów powinien taka dysponować) proponuje rozpocząc poszukiwania. Z dyskiem nie powinno być kłopotu o ile nie wybierzesz niczego muzealnego. Każdy NAS dwudyskowy jest w stanie zrobić RAID lustrzany. Zerknij do pcworlda, może nie jest tak zależny od reklam jak według kogoś jest w chipie.

Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?