Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?

Data: 2009-10-07 13:38:15
Autor: MC
Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?
Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4ac7b839$1news.home.net.pl...
Witam

Chcialbym kupic do domu dysk sieciowy, na ktorym ladowalyby wszystkie zdjecia robione zarowno przeze mnie jak i przez moja zone oraz inne multimedialne pierdolki (filmy, animacje itp). Jest tego troche, dlatego chcialbym zeby urzadzenie obslugiwalo dyski conajmniej 1TB.
Milo byloby gdyby ten dysk sieciowy robil rowniez za backup - czyli umozliwial podpiecie 2 dyskow w RAID.
No i do tego koniecznym jest printserwer z drukarka epsona R340 - o ile ma to znaczenie.

Ma i od przejrzenia listy kompatybilnych drukarek (szanujący się producent printserwerów powinien taka dysponować) proponuje rozpocząc poszukiwania. Z dyskiem nie powinno być kłopotu o ile nie wybierzesz niczego muzealnego. Każdy NAS dwudyskowy jest w stanie zrobić RAID lustrzany. Zerknij do pcworlda, może nie jest tak zależny od reklam jak według kogoś jest w chipie.

Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?