Jaki dysk ssd do PC

Data: 2015-01-12 08:34:15
Autor: Chris
Jaki dysk ssd do PC
W dniu 2015-01-10 o 21:13, Paweł pisze:
Witam.

Czy warto kupić na system win 7 Samsunga ssd 850 pro 128Gb? (10 Lat
gwarancja)

Czy lepiej za te cenne kupić inny dysk może cos polecicie?

Największy na jaki cię stać, reszta to w 90% marketing.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-01-17 14:05:04
Autor: Grzegorz
Jaki dysk ssd do PC
ja mam Windows Server 2008R2 SP1 PL , partycja systemowa 20GB , komp ma 8 GB ram , Hiberfile jest wyłączony , Swap zmiejszony do 1GB i przeniesiony na inną partycję , a wszystkie programy są instalowane na dysku D:\

Data: 2015-01-19 08:26:13
Autor: Chris
Jaki dysk ssd do PC
W dniu 2015-01-17 o 14:05, Grzegorz pisze:
[...]

No i ?