Jaki dysk zewn. - potrzebna pilna pomoc

Data: 2015-04-09 11:23:27
Autor: Gotfryd Smolik news
Jaki dysk zewn. - potrzebna pilna pomoc
On Thu, 9 Apr 2015, Zetka wrote:

Ewentualnie czy istnieje rozwiązanie alternatywne, również
cenowo?

  Nie piszesz *z czego* ma być ten backup.
  Jak z "normalnego" peceta, to IMO nic ponad bezpośrednie połączenie
PATA/SATA (zależnie co tam ma "źródło") nie znajdziesz (ew. podpinając
dysk SATA przez adapter).
  I warto się pofatygować rozkręcaniem paru śrubek aby właśnie tak
zrobić.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-09 19:11:18
Autor: Zetka

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1504091121450.1864quad...
On Thu, 9 Apr 2015, Zetka wrote:

[...]

Chodziło mi o radę odnośnie zakupu dysku zewnętrznego USB i wyraźnie
o tym napisałam.
Rozwiązanie alternatywne traktuję jako "ewentualne", o czym też napisałam.

Pozdrawiam
Zetka

Data: 2015-04-09 20:06:37
Autor: 666
Jaki dysk zewn. - potrzebna pilna pomoc
Idziesz do sklepu i kupujesz dysk w obudowie 3.0, w czym leży Twój problem?
Że jednemu będzie podobać się Skoda bo ma szwagier, a innemu Kia bo jeździ radiowóz, a beemki zawsze wpadają na drzewo?

-- -- -
Chodziło mi o radę odnośnie zakupu dysku zewnętrznego USB i wyraźnie o tym napisałam.

Data: 2015-04-11 20:43:11
Autor: m4rkiz
"Zetka" <to@atrapa.pl> wrote in message news:5526b2a7$0$2209$65785112news.neostrada.pl...
Chodziło mi o radę odnośnie zakupu dysku zewnętrznego USB i wyraźnie
o tym napisałam.

musisz sie przyzwyczaic ze dla facetow
"Czy dysk zewn. 2,5 cala USB 3 byłby do tego najlepszy?"
znaczy wyraznie cos innego... pun intended

jezeli masz zamiar go podlaczyc do laptopa to owszem, jest
to sensowne rozwiazanie, w sumie jedyne w swojej klasie
cenowej i prostocie obslugi w przypadku pc juz niezbyt

dodatkowo - przenosne dyski usb, zwlaszcza takie ktore firmowo
nie posiadaja innego interfejsu sie niezbyt do backupowania
czegokolwiek nadaja

--
http://db.org.pl/

Jaki dysk zewn. - potrzebna pilna pomoc