Jaki dzis nr wytnie prezydent-samozawaniec?

Data: 2010-09-30 03:32:06
Autor: zbig
Jaki dzis nr wytnie prezydent-samozawaniec?
On 30 Wrz, 06:20, `he(R)sk <.PiSbigbred...@interia.pl> wrote:

Jak o tym przeczytałem, to pomyślałem sobie , ze facetowi juz
kompletnie odbiło. Wygląda jednak na to, ze to Richard Henry coś
nabałaganił. Mam wrażenie , że aż tak skończonym durniem Kaczyński
jednak nie jest.

Data: 2010-09-30 17:24:29
Autor: `heÂŽsk
Jaki dzis nr wytnie prezydent-samozawaniec?
On Thu, 30 Sep 2010 03:32:06 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 leki psychotropowe tlumacza wszystko?

Jaki dzis nr wytnie prezydent-samozawaniec?