Jaki dzwonek bezprzewodowy? /na baterie czy na 230 V/

Data: 2010-04-12 10:46:01
Autor: artek
Jaki dzwonek bezprzewodowy? /na baterie czy na 230 V/
Jaki dzwonek bezprzewodowy do domu wybrać - zasilany bateriami czy prądem 230V? Czy w bateryjnym baterie starczą na długo?
Osobiście mam tel., którego wyświetlacz jest zasilany bateriami (3 paluszki) i jestem zadowolony.
Oba dzwonki są stosunkowo tanie na alledrogo ceny już od 10 zł....
Dodam, że nie potrzebuję wodoodpornego.

Data: 2010-04-13 08:18:43
Autor: Kasia
[...]

Mam od kilku lat dzwonek bezprzewodowy na baterie - 3 paluszki. Kupiony na allegro. Żre baterie w tempie zastraszającym. Praktycznie niedługo po wymianie dzwonek przestawał działać.

Kasia

Data: 2010-04-13 10:32:44
Autor: artek
[...]

Kasiu
Dziękuję za informację. Koszt dzwonka nie jest to co prawda dużym wydatkiem ale w tym przypadku zdecyduję się na zasilany prądem.
@rtek

Data: 2010-04-13 10:39:26
Autor: Panslavista
"artek" <artek@WYTNIJ.pl> wrote in message news:hq1a0g$3tu$1news.task.gda.pl...

[...]

Lepszy byłby bramofon (chińszczyzna), ma donośny sygnał wzywania oraz można porozmawiać, połączenie kablowe, zasilanie z sieci jak i na baterie.

Data: 2010-04-15 18:47:04
Autor: Andrzej
[...]

Polecam ale nie bezfirmowy.

Bateria w przycisku już ma 2,5 roku a dzwonek zaliczył tylko jedną wymiane i działa ciagle na 2 komplecie. Dzwonek z promocji 7$ ( normalnie coś około 10) najtańszy tej firmy ale w dość przyzwoitym sklepie. Model  RC5110 firmy Carlon google wyrzuciło linki do broszury producenta o dzwonkach
( http://www.carlon.com/Master%20Catalog/Chimes%20_2B11.pdf ) i do kilku sklepów ale wszystko poza polską. Duży plus, że można go postwić przy wyjściu na taras i słyszeć z ogródka lub nawet zabrać z soba jeśli łapie zasięg.

Ogólnie dzwonki te dość dobrze działaja i są dość popularne tam gdzie mieszkam i niezauważyłem aby ktos narzekał.

Data: 2010-04-16 15:10:28
Autor: --=olo=--

Użytkownik "artek" <artek@WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości news:hpumde$ht7$1news.task.gda.pl...
[...]

kupiłem chińszczyznę na allegro za ok. 15 zł już 4-ty rok bez wymiany baterii

Jaki dzwonek bezprzewodowy? /na baterie czy na 230 V/