Jaki fajny telefon dla kobiety

Data: 2012-03-05 21:19:35
Autor: Ada
Jaki fajny telefon dla kobiety
Szukam fajnego telefonu, bez większych wymagań. Główne wymagania: aparat, radio, dyktafon, mp3   -  może być bez: WiFi, bez Symbina/Androda, nie gram, dotyk lub nie... Najważniejsze, żeby był  Fajny-Oryinalny i nie za rogi  -jest to możliwe? :) Polecicie coś?

Data: 2012-03-05 23:34:06
Autor: Animka
W dniu 2012-03-05 21:19, Ada pisze:
Szukam fajnego telefonu, bez większych wymagań. Główne wymagania: aparat,
radio, dyktafon, mp3   -  moĹźe być bez: WiFi, bez Symbina/Androda, nie gram,
dotyk lub nie... NajwaĹźniejsze, Ĺźeby był  Fajny-Oryinalny i nie za
rogi  -jest to moĹźliwe? :) Polecicie coś?

MoĹźe SE Z520i?
Jest super.
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sonyericsson/z520i/Sony-Ericsson-z520i.html

--
animka

Data: 2012-03-05 23:45:37
Autor: JoteR
"Ada" napisała:

[...]

Motorola Flipout?

JoteR

Data: 2012-03-06 03:41:11
Autor: krzysztofsf
On 5 Mar, 21:19, "Ada" <Ada_...@XXXX.pl> wrote:
nie za
rogi  -jest to możliwe? :) Polecicie coś?

Hmmm...
Dla kobiety , powiadasz.....

Data: 2012-03-06 08:44:50
Autor: Chris
Jaki fajny telefon dla kobiety
Ada nabazgrał(a):

[...]

IPhone 3GS White:

http://allegro.pl/listing.php/search?category=66373&string=iphone+white

Data: 2012-03-06 16:18:08
Autor: m4rkiz
"Ada" <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote in message news:jj374m$g9k$1inews.gazeta.pl...
Fajny-Oryinalny i nie za rogi  -jest to możliwe?

no skoro nie "za rogi" to trzeba by podac gorna granice ktora jestes
w stanie sama sfinansowac ;)

Data: 2012-03-07 09:58:40
Autor: Maciek
Użytkownik "Ada" <Ada_XXX@XXXX.pl> napisał w wiadomości news:jj374m$g9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Samsung B2710 Solid.
Bo sporo Pań chwaliło go sobie za "wreszcie jakiś normalny telefon" a i na zawartość damskich torebek (choć ostatnio rozmiarami przypominają żeglarskie worki) jest odporny. Latarka przyda się do makijażu w trudnych warunkach, itd. itp. No i sam z ręki nie wylata :)
--
M.

Data: 2012-03-08 17:37:25
Autor: Skrypëk
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
[...]

Lumia 710 w kolorze Black/Fuchsia.

Data: 2012-03-10 01:11:46
Autor: ALdroid
Jaki fajny telefon dla kobiety
Dnia Thu, 8 Mar 2012 17:37:25 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> naskrobał przy słoiku:
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
> [...]
był
> Fajny-Oryinalny i nie za rogi  -jest to moĹźliwe? :) Polecicie coś?

mial byc 'bezdotyk' , oryginalny i bez wymagan ( np bez potrzeby instalacji specjalnego programu na komputerze by przerzucic zwykla mp3 do telefonu)

--
AL

Data: 2012-03-10 01:46:00
Autor: SkrypĂŤk
Jaki fajny telefon dla kobiety
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:
Dnia Thu, 8 Mar 2012 17:37:25 +0100, SkrypĂŤk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
naskrobał przy słoiku:
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
[...]

mial byc 'bezdotyk' ,

W powyższym cytatcie stoi jak wół "dotyk lub nie...".
Gdzie ty wyczytałeś "bezdotyk", fundamentalisto?

oryginalny

No jest oryginalny i niepowtarzalny, a nie Ĺźadna podrĂłba ajfona jak Szajsungi.

i bez wymagan ( np bez potrzeby
instalacji specjalnego programu na komputerze by przerzucic zwykla
mp3 do telefonu)

Petentka wcale nie przedstawiła takiego wymagania, kłamco i fałszerzu historii.
A dla milionów zadowolnych nabywców ajpodów i ajfonów używanie dodatkowego oprogramowania nie przysparza takich wielkich trudności jak tobie.

Data: 2012-03-10 01:51:53
Autor: ALdroid
Jaki fajny telefon dla kobiety
Dnia Sat, 10 Mar 2012 01:46:00 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> naskrobał przy słoiku:
> [...]

> oryginalny

No jest oryginalny i niepowtarzalny, a nie Ĺźadna podrĂłba ajfona jak Szajsungi.

a w czym on jest oryginalny?

> [...]
> mp3 do telefonu)

Petentka wcale nie przedstawiła takiego wymagania, kłamco i
A dla milionĂłw zadowolnych nabywcĂłw ajpodĂłw i ajfonĂłw uĹźywanie
dodatkowego
oprogramowania nie przysparza takich wielkich trudności jak tobie.

z grzecznosci nie wymienilem masy innych wad WP7, ktorej pozbawione sa nawet bezsystemowe telefony ( zaczne od baku BT i przesylu danych a reszte niech zainteresowana osoba sobie doczyta)

ale co nie sprzedasz kolejnej lumii? - tu cie boli?

--
AL

Data: 2012-03-10 02:10:11
Autor: SkrypĂŤk
Jaki fajny telefon dla kobiety
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:
Dnia Sat, 10 Mar 2012 01:46:00 +0100, SkrypĂŤk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
naskrobał przy słoiku:
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
[...]

W dizajnie. Kobietom się podoba. Tobie nie musi. Nie dla ciebie Ada będzie telefon kupować.

[...]

Petentka nie pytała o twoją opinię na temat WP7 ani jakiejkolwiek innej konkurencji dla twojego skrzywiającego umysł androida. Jej takie pierduty zupełnie nie interesują.
Kobita pytała o fajny telefon dla kobiety. Nie o telefon dla ciebie.

ale co nie sprzedasz kolejnej lumii? - tu cie boli?

Ja telefonów nie sprzedaję, oszołomie.
A boli mnie, że w sprzedaży detalicznej pracują zazwyczaj właśnie tacy średnio inteligentni psychopaci jak ty, którzy nie słuchają w ogóle potrzeb klienta i wciskają mu jakiś bubel wedle własnych zboczonych upodobań. Pacjentka przyjdzie po białego ajfona, a wyjdzie z czarnym androidem, bo jej taki kretyn wcisnął naopowiadawszy bzdur.

Data: 2012-03-10 02:15:47
Autor: ALdroid
Jaki fajny telefon dla kobiety
Dnia Sat, 10 Mar 2012 02:10:11 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> naskrobał przy słoiku:
> [...]

Pacjentka przyjdzie po białego ajfona, a wyjdzie z czarnym
androidem, bo jej
taki kretyn wcisnął naopowiadawszy bzdur.

o twoim urojeniu swiadcza twoje wypowiedzi.
nigdzie nawet nie wspomnialem o anroidzie (zyczenie autora watku)
pragne jednak ostrzec go przed bublem z WP7 - bo dobrze mu zycze.

--
AL

Data: 2012-03-10 02:30:24
Autor: SkrypĂŤk
Jaki fajny telefon dla kobiety
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:
Dnia Sat, 10 Mar 2012 02:10:11 +0100, SkrypĂŤk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
naskrobał przy słoiku:
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
Szukam fajnego telefonu, bez większych wymagań. Główne
wymagania: aparat, radio, dyktafon, mp3   -  moĹźe być bez:
[...]

Twoja odpowiedź nie miała żadnego związku z pytaniem autorki wątku, które próbowałeś sfałszować i udzielić odpowiedzi na inny temat, więc już teraz nie kręć bo i tak nie odkręcisz, kłamco i fałszerzu historii.

pragne jednak ostrzec go przed bublem z WP7 - bo dobrze mu zycze.

Gdybyś jej dobrze życzył, to odpowiedziałbyś na jej pytanie, a nie snuł jakieś religijne wynurzenia na luźno związany temat.
Przykre, że w tym amoku w jakim na mnie się rzucasz obsrywasz też przypadkowych przechodniów.

Data: 2012-03-11 22:19:36
Autor: atm
On 2012-03-08 17:37, Skrypëk wrote:
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
[...]

Ta Lumia faktycznie moze byc niezlym wyborem. Interfejs poki co mozna uznac za oryginalny, jest tez elegancki i przejrzysty. Ma wszystkie podstawowe ficzery, cena tez niezla (najtansza aukcja):
http://allegro.pl/lumia-710-wys-dhl-nokiapoland-gw-24m-g-ce-megi161-i2195004716.html
Przed zakupem przejrzalbym jednak recenzje czy Nokia nie skopala czegos np czasu pracy na baterii czy czegokolwiek innego.
Co wiecej, statystyki pokazuja ze przecietny uzytkownik smartfona jest bardzo zadowolony z WP:
http://simblog.pl/uzytkownicy-windows-phone-najbardziej-zadowoleni-ze-swoich-telefonow
(choc oczywiscie statystykami mozna niezle manipulowac jak to pokazuja koledzy Stefana).

Data: 2012-03-11 23:05:11
Autor: atm
Jaki fajny telefon dla kobiety
Calkiem niezle wypada w tescie (jak na telefon z nizszej polki):
http://telepolis.pl/artykuly.php?id=479&str=7

Data: 2012-03-12 00:09:13
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
Calkiem niezle wypada w tescie (jak na telefon z nizszej polki):
http://telepolis.pl/artykuly.php?id=479&str=7

Tylko że jak zwykle na polskich portalach przekłamania. Ekran w 710 nie ma gorilla glass tylko zwykły plastik, na którym pięknie odciskają się tłuste babskie paluchy podczas gry we Flowerz. No i niestety tylko TFT a nie AMOLED, więc kolory nie są tak śliczne jak w 800. Ale za to dali te polaryzatory ClearBlack, dzięki czemu jest czytelny w świetle dziennym.

Data: 2012-03-11 23:17:27
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-08 17:37, Skrypëk wrote:
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
[...]

Skopała w Lumii 800, ale jest to stopniowo poprawiane w kolejnych aktualizacjach fimrware'u. Jak już na grupie podawano, w ciągu najbliższych dwóch tygodni powinna zapukać aktualizacja zwiększająca czas życia baterii trzykrotnie.
Lumia 710 działa jak większość smartfonów.

[...]

Nie ma potrzeby manipulować, gdy na rynku jest pełno powolnych i brzydzkich tanich telefonów z androidem. Stare BB jest niezbyt atrakcyjne, Symbian, bada,s iOS i android (i pewnie też nowe macane BB) się niewiele różnią, a tylko WP odstaje od konkurencji.

Data: 2012-03-12 01:34:50
Autor: AL
W dniu 2012-03-11 23:17, Skrypëk pisze:

[...]

chyba w twoich mokrych snach :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-12 02:31:02
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Udowodnij mnie źle albo STFU.

Data: 2012-03-12 03:07:57
Autor: AL
W dniu 2012-03-12 02:31, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

nie musze ci nic udawadniac - zwlaszcza osobie wulgarnej i jednostronnej z ograniczeniami umyslowo-manualnymi ja ty.

Przytocze Ci za to pare artykulow:
- pierwszy - aby ci sie humor poprawil - czym ma byc M$ niby lepszy od konkurencji. Wyglada jak wypociny osoby, ktora boi sie konkurencji (bo w tresci jest rowiez odnosnik do iOs), nie mowiac, ze wiekszosc punktow to totalne bzdety, ale niech tam - nasycaj sie ;)
http://owindowsphone.pl/10-powodow-dlaczego-windows-phone-jest-lepszy-od-androida/

- drugi dotyczacy zapyzienia produktow M$ (ciekawe podejscie 'dobry zespol' i 'zly zespol' - calkowicie zgadzam sie z autorem artykulu) i na koniec wypowiedzi Terry Myerson na Mobile World Congress 2012 - z ktorego wychodza kompleksy dot. konkurencji ...
http://www.spidersweb.pl/2012/03/marketingowa-schizofrenia-microsoftu.html
....kompleksy, gdyz tak to nalezy rozumiec, jesli walke z konkurencja nie prowadzi sie _wprowadzajac dobry produkt na rynek_ a chcac wyolbrzymic najbardziej wpadki konkurencji (nawet posuwajac sie do podawania nieprawdziwych danych).

A o wpadkach M$ z WP7 przeciez mozna przeczytac w wielu miejscach:
np. http://www.telepolis.pl/news.php?id=23848
(jak sie postarasz - to znajdziesz ich wiecej i sa one zenujace - ale coz - raczkujacy system z wieloma ograniczeniami). Moze kiedys bedzie lepiej a na razie jest tak jak jest.

Polityka M$ - zamknieta i korumpujaca swoich uzytkownikow (niemal jak iOS):
http://m.pocketnow.com/windows-phone/microsoft-fights-marketplace-piracy-deletes-app-from-phones

No i na koniec perelka: o swojej dominacji na rynku sam M$ nie snuje takich planow jak ty probujesz tu wszystkim wmawiac w roznych watkach:
http://komorkomania.pl/2011/07/02/windows-z-17-udzialami-w-rynku-w-2012-roku
Wygryz wiec Ballmer'a z M$ - bo widocznie facet jest za cienki i M$ z twoim przodownictwem osiagnalby 70% albo wiecej rynku w rok czasu ;)

Reasumujac - przegladajac jedynie fora zwiazane z M$ najczesciej mozna przeczytac artykuly nt wyzszosci WP7 nad innymi systemami - i dziwne, ze wiekszosc z tematow jest podobna.
Jakos inne serwisy poswiecone telefonom bardziej sceptycznie sie wyrazaja w temacie (i nie dotyczy to serwisow poswieconych konkretnemu systemowi) - w kazdym razie zachwytow jakos nie ma i pojawiaja sie listy typu 49 wad WP7. Ale twoj wizerunek swiata z WP7 na piedestale nie pozwala ci zasnac, wiec oczywiscie negujesz wszystkie wady WP7 twierdzac, ze skoro nie uzywasz to nikomu innemu nie sa potrzebne.
Jest to wprost przyklad twojego ubezwlasnowolnienie wobec WP7 (nie potrafisz dostosowac systemu pod siebie, wiec dostosowujesz sie do systemu). I tyle w temacie, czy masz cos do dodania jeszcze?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-12 13:42:06
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Super, a teraz przytocz parę artykulów o tym jak dziurawy android szpieguje użytkowników i trzeba na nim instalować programy antywirusowe.

Reasumujac - przegladajac jedynie fora zwiazane z M$ najczesciej mozna
przeczytac artykuly nt wyzszosci WP7 nad innymi systemami - i dziwne,
ze wiekszosc z tematow jest podobna.

Nie tylko fora związane z MS. Również wszelkie poważniejsze portale, gdzie artykuły piszą zrównoważeni dorośli ludzie.

Jakos inne serwisy poswiecone telefonom bardziej sceptycznie sie
wyrazaja w temacie

Przeważnie polskie gównoportale prowadzone przez nadpobudliwe dzieci.

I tyle w temacie, czy masz cos do dodania jeszcze?

To co zawsze. Że WP7 jest ładny, szybki, stabilny i wygodny, a Lumia 710 w kolorach black/fuchsia lub black/yellow to bardzo fajny telefon dla kobiety i użytkownicy są bardzo zadowoleni.
Takie są fakty i twoje religijne pieprzenie tego nie zmieni.

Data: 2012-03-12 16:05:31
Autor: AL
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

jakbys mial pojecie o czym piszesz, to bys wiedzial, ze majac tel.z androidem nie musisz korzystac z uslug googla a zapisywanie pozycji wylaczasz - co zreszta proponuje system przy pierwszym uruchomieniu.

Programy antywirusowe i wirusy - kazdy o nich slyszal a niewielu spotkalo :)
Tak mam jakis program antywirusowy zainstalowany (zoner) i nie odczuwam mulenia systemu czy jakiegos dyskomfortyu, ze pracuje sobie w tle (z podkresleniem 'w tle' dla uzytkownikow WP7).

A ilosc tych wirusow jest wprost proporcjonalna do ilosci oprogramownia, popularnosci platformy oraz stulu aplikacji OpenSource + mozliwosci instalacji programu niekoniecznie tylko z marketu.

[...]

serio?
przegladnij raz jeszcze: jesli w naglowku masz windows/microsoft - to sa pienia zachwytu. Na innych jakos tego nie ma - albo inaczej - podchodzi sie do nowego systemu na rynku bardziej zdroworazsadkowo.

Jakos inne serwisy poswiecone telefonom bardziej sceptycznie sie
wyrazaja w temacie

Przeważnie polskie gównoportale prowadzone przez nadpobudliwe dzieci.

to wez to napraw i naprostuj te opinie.
bo ja chetnie prygladne sie systemowi, za ktorym stoi jakas konkretna wartosc a nie tylko marketoidowy belkot.

[...]

zbierasz jakies opinie nt zadowolenia uzytkownikow?
jakies ankiety, sondaze?

Takie są fakty i twoje religijne pieprzenie tego nie zmieni.

znowu zchodzisz na religie?
ja podalem fakty i jak chcesz dyskutowa to podaj rowniez fakty a nie tylko, ze ladny - to jest subiektywne.
A android jest rownie szybki - wystarczy go tylko nie instaowac na badziewiastym sprzecie (jak to bylo np. w ofercie play).

M$ zrobil dobra rzecz: podal dolne wymagania sprzetowe (co by bylo gdyby instaowano ten system na najtanszych smartfonkach, ktore by dyszaly majac przesynac ekran czy uruchamialy aplikacje pare sekund)?

Z tego co zauwazylem powstaje rozdzwiek pomiedzy oczekiwaniami Nokii i M$. M$ chce dobrze i tylko na dobrym,szybkim sprzecie = drogim, natomiast Nokia chce tanio i masowo bo wartosc firmy spada z roku na rok wiec pora podreperowac budzet (czesto tanio = gowniany sprzet).
Dlatego jesli WP7 i nastepcy ma sie spopularyzowac na rynku, musi wkroczyc w maszynki przeznaczone na rynek low-end. Inaczej dzieciarnia nie siegnie po niego - bo bedzie za drogi. Wybierze androida bo tani i bedzie na niego klela jak niektorzy tutaj na grupie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-12 17:20:10
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A Carrier IQ też jest opcjonalne?

[...]

sa pienia zachwytu. Na innych jakoś tego nie ma - albo inaczej -
podchodzi

Każdy kto faktycznie używał mówi że ładne, szybkie i fajne. Strasznie cię to boli, że nikt już nie pieje z zachwytu nad tanimi podróbami ajfona?

sie do nowego systemu na rynku bardziej zdroworazsadkowo.

Zdrowy rozsądek androidowej młodzieży wyraża sie poprzez emocjonalne krzyki (dziadostwo! nie działa! porażka!) w komentarzach pod każdym artykułem o tym jaki to WP7 niedobry, bo nie jest jak android. I to samo o ajfonach i symbianach. Androidziarze chyba starają się pobić wszelkie rekordy fanatyzmu ustanowione przez linuksiarzy.
A pisanie "M$" to już najgorszy stopień gówniarstwa.

Jakos inne serwisy poswiecone telefonom bardziej sceptycznie sie
wyrazaja w temacie

Przeważnie polskie gównoportale prowadzone przez nadpobudliwe dzieci.

to wez to napraw i naprostuj te opinie.

Omatko, jak mam tego dokonać? Namierzać te dzieci, dzwonić do ich rodziców i umawiać na konsultacje? Ty szalony.

bo ja chetnie prygladne sie systemowi, za ktorym stoi jakas konkretna
wartosc a nie tylko marketoidowy belkot.

To idź do sklepu i się przyglądnij. Stoją specjalne egzemplarze demonstracyjne. Może w końcu poznasz więcej niż tylko ośm kafli, które znasz z obrazków w internetach.

[...]

Tak.

jakies ankiety, sondaze?

niejaki atm dawał linka do takich.

Takie są fakty i twoje religijne pieprzenie tego nie zmieni.

znowu zchodzisz na religie?
ja podalem fakty i jak chcesz dyskutowa to podaj rowniez fakty a nie
tylko, ze ladny - to jest subiektywne.

Ale to są właśnie fakty, że jest ładny, szybki, wygodny i stabilny. I to się liczy dla ludzi, a nie jakaś przereklamowana otwartość i marnujący prąd dual-core.

A android jest rownie szybki

Bynajmniej. Ma wyraźnie wyższe wymagania sprzętowe.

M$ zrobil dobra rzecz: podal dolne wymagania sprzetowe

Tak. Bo tej firmie zależy na jakości. Agencja reklamowa Google dba jedynie o ilość.

Z tego co zauwazylem powstaje rozdzwiek pomiedzy oczekiwaniami Nokii i
M$. M$ chce dobrze i tylko na dobrym,szybkim sprzecie = drogim,
natomiast Nokia chce tanio i masowo

Nie ma żadnego rozdźwięku. System jest ciągle optymalizoway do pracy na słabym sprzęcie. Odpowiednia wersja wyjdzie jak będzie gotowa.

Dlatego jesli WP7 i nastepcy ma sie spopularyzowac na rynku, musi
wkroczyc w maszynki przeznaczone na rynek low-end.

I dlatego już dawno ogłoszono "Tango" a niedawno zaprezentowano Lumię 610. I ponoć jeszcze tańsze urządzenia są w planach. Nie pali się, wszystko w swoim czasie.

Inaczej dzieciarnia nie siegnie po niego - bo bedzie za drogi. Wybierze androida bo tani i bedzie na niego klela jak niektorzy tutaj na grupie.

Nie wybierze, tylko zostanie mu wciśnięty przez głupich sprzedawców i fanatycznych androidziarzy. I tylko nerd się ucieszy, że może zmieniać launchery na jeszcze gorsze.

Do tematu wątku wracając: kobita jak pójdzie do sklepu i obejrzy Lumię to jej się spodoba o wiele bardziej niz te wasze nieciekawe Szajsungi Galaxy. Wyraźnie tego się boicie i staracie zniechęcić petentów do oglądania konkurencyjnych produktów.

Data: 2012-03-12 18:06:11
Autor: AL
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

a jaka masz pewnosc, ze w zamknietym kodzie M$ nie siedzi dokladnie taki sam szpieg?
Skoro M$ moze przeczesac twoj telefon zdalnie deinstalujac ci programy - tak samo moze robic cokolwiek innego (az strach pomyslec co :).
To jest chyba gorsza polityka niz udostepnianie czegos dobrowolnie (jak np. w androidzie udostepniach dobrowolnie jakies tam dane dla googla umieszczajac je w chmurze)

A tak na w temacie jeszcze:
"If you choose to void your warranty and unlock your bootloader you can (mostly) remove Carrier IQ."
za http://en.wikipedia.org/wiki/Carrier_IQ
Wszak M$ zapowiedzial juz ze bedzie blokowal bootloadery w urzadzeniach zgodnych z ARM dla Windows8 (a rozszerzy sie to pewnie na wiekszosc urzadzen z W8)- uniemozliwiajac instalacje innego systemu.
A skoro masz zablokowanego bootloadera - nie mozesz nic zrobic wobec faktu - jesli bedzie tam rezydowal przywolany przez ciebie CarrierIQ.
To taki przyklad tylko (bo jak jest w praktyce - nie wiem, czas pokaze).

[...]

aaaa, zaraz wytoczysz jeden z dzieisieciu zalet WP7: Apple nas nie oskazrza, wiec jestesmy orygonalni ;)

A co to obchodza uzytkownika wojny patentowe producentow?

[...]

tak krzycza raczej osoby, ktore na sile chca odwrocic uwage innych osob by zainteresowac wlasnym produktem czy wizja swiata.
To sie nazywa kampania negatywna.
Wzorem PiS prowadzisz tu wlasnie taka kampanie (podobnie zreszta jak przedstawiciele M$ z linkow podanych w poprzedniej mojej wypowiedzi).

[...]

Gdzie stoja?
No to co masz procz tych 'osm kafl'?
jakis obrazek na ekranie, ktorego nie potrafisz nawet spersonalizowac?
A jesli chcialbys miec pogode, liste zadan, zakupow, pogrupowane dokumety tematycznie - tak jak to robisz na pulpicie PC i wiele innych - to juz musisz sie obejsc smakiem (przepraszam: kaflami) ;)
Masz wiec tylko to co chcial producen abys mial - zero wlasnej kreatywnosci czy indywidualizmu. I smiesza mnie argumenty M$ typu: "WP7 jest identyczny na kazdym telefonie. Jakikolwiek telefon z WP7 wezmiesz do reki od razu bedziesz umial go uzyc, bo wszystkie funkcje i wyglad beda takie same".  To tak jakbym uzywal na raz 10 roznych telefonow i przejmowal sie tym, ze jak pozycze telefon od znajomego to bedzie on wygladal dokladnie tak jak moj :)

Specyfike modelu poznajesz po jego mozliwosci.
Ladny i smukly wyglad karoserii nie swiadczy, ze danym modelem podbijesz swiat - liczy sie jeszcze silnik (mozliwosci systemu i funkcjonalnosc).

[...]

czyli jednak sie nie mylilem - masz w tym interes - stad taka zacieklosc i piana na ustach?
Przynajmniej twoj pracodawca M$ wynagradza to uczciwie?

[...]

a/ wygodny - subiektywne
b/ szybki - tez - bo zalezy co na nim robisz (jesli tylko dzwonisz i nic wiecej - to zwykly dumbfon nbedzie rownie szybki)
c/ ladny - bardzo subiektywne - mnie sie nie podoba (zarowno od strony filozofii jak i wygladu - pomijam specjalnie sprawe funkcjonalnosci)
d/ stabilny - na razie - poczekamy jak sie rynek aplikacji rozwinie i bedziesz mial tam cos wiecej niz telefon, poczte, kontakty i przegladarke.

Bynajmniej. Ma wyraźnie wyższe wymagania sprzętowe.

niekoniecznie wyzsze.

Ale jesli bierzesz pod uwage fakt, ze wilozadaniowosc w androidzie jest rzeczywiscie wielozadaniowoscia a nie tylko pseudo jak w wp7 - to faktycznie mozna wysnuc wniosek, ze android powinien miec odpowiednie zaplecze sprzetowe by w pelni wykorzystac ze swojej funkcjonalnosci (w klasie PC tez tak jest, ze niektore systemy/programy wymagaja czegos wiecej od sprzetu niz tylko w wersji basic z polki marketowej).

M$ zrobil dobra rzecz: podal dolne wymagania sprzetowe

Tak. Bo tej firmie zależy na jakości. Agencja reklamowa Google dba
jedynie o ilość.

Agencja reklamowa googla - ma w dupie na jakich telefonach bedzie android (i to jest poniekad blad - teraz dopiero probuja to naprawiac, tzw fragmentaryzacje systemu).
Czasami co najwyzej (w tanich tabletach z androidem) nie ma dostepu do marketu googlowego.

[...]

Czytalem artykul (jak znajde chwile czasu to go odszukam - a zreszta mozesz to zrobic tez samemu), w ktorym wyraznie pisze (z nazwiskami ze stron dwoch obozow M$ i Nokii), ze kazdy jednak widzi przez inny pryzmat rynek.

[...]

jakos nie widac tego nawalu tanich maszynek z wp7 (procz belkotu z reklam w tv).

[...]

jak ciebie czytam to tak jakby kogos nawiedzonego.
Wszedzie widzisc androida, android czai sie na ciebie zza kazdego kata ;)

Az zaczynam bac sie otworzyc lodowke w domu - bo jeszcze android na mnie wyskoczy ;)

Moze sie jednak rozgladnij za jakims egzorcysta?

[...]

No bylem dzisiaj w salonie T-mobile - nie widzialem _ani jednego telefona z WP7.  Przez weekend w jakims salonie agd, gdzie dwie polki samych telefonow do wyboru i koloru - zero modeli z wp7.
(a szczerze sie zdziwilem ile teraz telefonow (bezsystemowych) produkuje Nokia - modele asha czy jakos tak i pokrewne) - jakis wysyp i ceny wcale nie wysokie (modele z klaw. qwerty od 200pln).

A zreszta z tego co piszesz to dazysz dokladnie do takich promocji jakie robil zeszlego roku Apple po wprowadzeniu iPada2 na rynek. Wszedzie stoiska z dzieciarnia wokol tabletow.
A ja i tak kupilem i tak GalaxyTaba ku zdziwiniu sprzedawcy (iPada2 mialem okazje przez tydzien potestowac - fajne do rozrywki).
Wiec nie mow tu wszystkim jacy to sprzedawcy sa zli i tylko androidy ludziom wciskaja - bo zaczynasz juz sie powtarzac.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-12 20:51:28
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Wiele większe mam zaufanie do firm produkujących od 30 lat oprogramowanie niż do agencji reklamowej żyjącej ze zbierania danych użytkowników, software piszącej na boku.
MS ani nie ma potrzeby szpiegowac ludzi ani nie udałoby im się tego ukryć.

A tak na w temacie jeszcze:
"If you choose to void your warranty and unlock your bootloader you
can (mostly) remove Carrier IQ."

A bez naruszania gwarancji nie można?! O rotflu wieczorny!
Super system kurwo! Android super system!

[...]

to sa pienia zachwytu. Na innych jakoś tego nie ma - albo inaczej -
[...]

Nie chodzi o oskarżenia. Chodzi o samo tworzenie czegoś wyjątkowego vs. zrzynanie.

[...]

Tak. Miliony pożytecznych anroidowych pożytecznych idiotów marnują życie na prowadzenie zmasowanej negatywnej kampanii, zamiast się cieszyć korzystaniem z tych swoich androidów.

[...]

W sklepach z telefonami.

No to co masz procz tych 'osm kafl'?

Mnóstwo rzeczy. Jak naprawdę u ciebie na wsi nie ma sklepu z egzemplarzami demonstracyjnymi, to w internecie można obejrzeć jak wyglądałby WP7 z twoimi kontaktami i zdjęciami z fejsbuka. No niestety ta opcja wymaga posiadania znajomych, więc możesz mieć problem.

jakis obrazek na ekranie, ktorego nie potrafisz nawet spersonalizowac?

Każdy obrazek mogę spersonalizować.

jakis obrazek na ekranie, ktorego nie potrafisz nawet spersonalizowac?
A jesli chcialbys miec pogode, liste zadan, zakupow,

Mam.

Specyfike modelu poznajesz po jego mozliwosci.
Ladny i smukly wyglad karoserii nie swiadczy, ze danym modelem
podbijesz swiat - liczy sie jeszcze silnik (mozliwosci systemu i
funkcjonalnosc).

No i ludziom się podoba, co strasznie cię boli.

[...]

Stwierdzenie, że atm podał linka do statystyk, to piana i zaciekłość?
Czy może pianą i zaciekłością jest powołanie się na mierzalne fakty zamiast myślenia życzeniowego?
Czy ty się leczysz na głowę?

[...]

Nie, wcale nie tak bardzo. Materac jest zawsze bardziej wygodny niż podłoga.

b/ szybki - tez - bo zalezy co na nim robisz

Cokolwiek. Po prosto żwawiej i płynniej działa. Android na telefonach z CPU 800Mhz nie nadaje się do użytku. WP potrafi.

A jeśli chodzi szybkość korzystania, to też już zostało potwierdzone empirycznie:
http://www.youtube.com/watch?v=mj-MMBtvW4E&feature=relmfu
Możesz już kwiczeć wniebogłosy :)

c/ ladny - bardzo subiektywne - mnie sie nie podoba

Nawet nie widziałeś nic więcej poza screenshotem ekranu głównego z ośmioma kaflami, więc guzik wiesz.
A w kulturze istnieją pewne uniwersalne kanony piękna i elegenacji - garnitur jest ładniejszy niż dres.

d/ stabilny - na razie - poczekamy jak sie rynek aplikacji rozwinie i
bedziesz mial tam cos wiecej niz telefon, poczte, kontakty i
przegladarke.

I myślisz, że się stanie niestabilny? Dream on. W WP aplikacje nie destabilizują systemu.

Bynajmniej. Ma wyraźnie wyższe wymagania sprzętowe.

niekoniecznie wyzsze.

Ale jesli bierzesz pod uwage fakt, ze wilozadaniowosc w androidzie
jest rzeczywiscie wielozadaniowoscia

To jest nieistotne. Goły też się ślaja.

[...]

ich użytkowników, ich bezpieczeństwo i prywatność ma również w tym samym miejscu.

[...]

A rzeczywiste działania pokazują, że twój felietonista zmyślał bzdury.

[...]

Bo są w przygotowaniu, niecierpliwy analfabeto. Nie bój żaby, w Indiach i Chinach sprzedadzą się ich miliony.

[...]

Nie android tylko androidziarze. Jak linuksiarze na temat Windowsów. Też na każdym forum pierdolą jaki Windows zły i niedobry a tylko ich lewa podróba unixa to prawdziwy system.

[...]

To trza było pójść do salonu Plusa :>

(a szczerze sie zdziwilem ile teraz telefonow (bezsystemowych)
produkuje Nokia - modele asha czy jakos tak i pokrewne) - jakis wysyp
i ceny wcale nie wysokie (modele z klaw. qwerty od 200pln).

A nie z symbianem są one? Tak, Nokia nadal produkuje wiele różnych porządnych tanich telefonów i dlatego nadal dominuje globalnie na rynku.

Wiec nie mow tu wszystkim jacy to sprzedawcy sa zli i tylko androidy
ludziom wciskaja

Ale tak niestety jest. W sprzedaży detalicznej nie pracują zbyt bystrzy ludzie, tylko tacy co wiedzę czerpią z forów pełnych pożytecznych kretynów. Albo sprzedają po prostu to co im z góry kazano. AntyWP-bias jest znanym na świecie zjawiskiem.

Data: 2012-03-12 22:11:04
Autor: AL
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

:)
wierzysz w idealny swiat i szklane domy?

[...]

a kto powiedzial, ze nie wolno - ja sie odnioslem do bootloadera dla produktow z Windowsem a nie androidem.
Ale jak zwykle odwracasz kota ogonem bo tak lepiej.

A androidzie masz modele z niezablokowanym bootloaderem (HTC, ktory do niedawna blokowal ma rowniez teraz odblokowywac).
Wiec problem lezy raczej po stroni korporacyjnego M$.

[...]

nie - prostuja temat- bo taki jeden marketoid od WP7 zaczyna tu uprawiac kampanie negatywna promujac cos co probuje zaistniec na rynku (WP7) i nie widzi innej drogi by robic to pokazujac jedynie bledy i wady konkurencji (iOS, Android, Symbian) nie dostrzegajac bykow (znaczy sie niedorobek) systemu jaki probuje promowac.
Czaisz? Czy dalej sie bedziesz miotal i wmawial, ze biale jest czarne?

[...]

sorry - to chyba m$ jakis wolontariuszy zatrudnia do promowania, ktorzy czesto robia sobie przerwe i jakos ich nie widac.

[...]

co masz?
masz wyswietlona liste zakupow czy zadan na ekranie i zadan w kalendarzu z uwzglednieniem rowniez tych nie dokonczonych?

ze masz pogode to sie domyslam - amaizing - doslownie amaizing ;)

[...]

bo patrza na to pod katem jak sie patrzy na prototyp na targach.
Z zewnatrz ladny, nawet zajrzec do srodka mozna - ale juz nie pojezdzic.
Ewentualnie zrobic to na co pozwolil M$ w swojej laskawosci ;)

[...]

nie czytalem linka - zreszta cos co pojawia sie naportalach z logiem producenta (niezaleznie o jaki system czy produkt chodzi) nie jest wynikiem miarodajnym.

Ale podam Ci linka jak to sprytnie M$ potrafi manipulowac opiniami :)
(szkoda, ze nie podaje co dokladnie porownuje)

Dla nieklikajacych w link: z porownania wychodzi, ze aplikacja dla iOS sa baardzo tanie, ciut tansze od WP7 - natomiast Android jest dla bogaczy :-D
http://windows-phone.pl/2012/02/25/zestawienie-cen-100-najpopularniejszych-aplikacji-na-3-platformy/

Skoro ktos porownuje aplikacje - to niech ma przynajmniej krzte honoru i poda tytuly jakie porownuje.
No ale jest ankieta i jest amaizing - no nie?

Caly korporacyjny belkot - pamietam, ze iOS tez probowal isc ta sciezka :)

[...]

ale jak go nie napompujesz to roznicy juz nie czuc - prawda?

b/ szybki - tez - bo zalezy co na nim robisz

Cokolwiek. Po prosto żwawiej i płynniej działa. Android na telefonach z
CPU 800Mhz nie nadaje się do użytku. WP potrafi.

szkoda, ze moj DesireZ tych twoich glupot nie czyta.
Ciiii :P
Jakie jeszcze niespodzianki tu wynuzysz publicznosci?

A jeśli chodzi szybkość korzystania, to też już zostało potwierdzone
empirycznie:
http://www.youtube.com/watch?v=mj-MMBtvW4E&feature=relmfu
Możesz już kwiczeć wniebogłosy :)

no i o czym to swiadczy?
ze gosc po ilustam razach dodawania zdjec do fejsbooka doszedl do perfekcji?
Dlaczego nie zmienili konkurencji na np. Picasse - albo edycje jakiegos pliku, badz wgranie mp3ki ;)

Fascynuje cie to, serio?
No naprawde amaizing - a jak chcialbys polaczyc sie z workgroupa i sciagnac dowolny plik - obrobic go - i nastepnie zapisac w poprzednie miejsce - to co zrobisz?
Widzisz - fascynujesz sie paroma rzeczami zabudowanymi w WP7 a nie dostrzegasz potencjalu do czego moze sluzyc taki malutki telefon.

[...]

ale jaki garnitur: jednorzedowy, dwurzedowy?
A tak nawiasem mowiac to w niektorych sytuacjach garnitur to wpadka - powinienes miec frak.

No ale skoro masz tylko garnitur i dres - no coz, stad i taki poziom wartosci u ciebie jaki tu prezentujesz.

[...]

a windowsa znasz?
http://www.youtube.com/watch?v=f6iKvg-Se6Y
Idealny przyklad - nieprawdaz?

[...]

no tak - caly marketoidowy M$ funboy.
Jak cos nie dziala - to nie potrzeba.

To ja coi powiem, ze '8 kafl' jest zbedne :)
I co?  Cala filozofie M$ szlag trafi :P

[...]

o bezpieczenstwie dbasz sam - podobnie jak to sie tyczy zwyklych komputerow (100x bardziej narazonych na wiruzy i ataki), czy podczas przechodzenia przez jezdnie.
No ale trzeba z tego zrobic super amajzing ficzer - no nie?

[...]

tzn jakie dzialania.
Nokia zamyka fabryki - myslisz, ze zamyka bo otwiera kolejna duza w ktorej bedzie produkowac tylko modele z WP7?
Powinienes chyba zminiejszyc troche dawke tego leku co bierzesz - bo zabardzo jest halocynogenna dla ciebie.

[...]

dlaczego zawsze uzywasz czasu przyszlego?
jak na razie (statystylki podane przez ciebie w innym watku) w lutym 2012:
- sprzedano 97mln urzadzen z androidem 57mln iOs 30mln Symbian i..... (famfary) 2mln urzadzen z Wp7. /*
Rynek doslownie chlonie ten produkt :)

/* moze liczby sie nieco roznia, ale rzad wielkosci sie powinien zgadzac (dla zainteresowanych: link podany przez mojego rozmowce w miniony weekend w innym topicu).

[...]

boli cie to, ze ktos jest w stanie procz M$ poslugiwac sie jeszcze innym systemem?
Wali mnie to - ale ta piana na ustach swiadczy o twoim niereformowalnym umysle - i obawiam sie, ze jest juz zapozno na jakakolwiek diagnoze uleczalna. Co jeszcze yu powiesz o tych odmiencach uzywajacych linuxa lub Maca badz cokolwiekj innego niz M$, na codzien, z wlasnego wyboru?

[...]

nie lubie plusa - czy to oznacza, ze Tmobile tez sie nie poznal na telefonach z WP7. Zly, zly Tmobile. Napisz koniecznie skarge do M$. ;)

[...]

nie , gdyz na karteczce nie pisalo - natomiast przy tych z symbianem jak wol stalo, ze symbian - ale ceny bodajze od 400 wzwyz juz byly.
Jak mowie - nie interesuje mnie zmiana telefonu (jeszcze) - ale cos mnie tknelo by zajrzec w ten dzial.

[...]

tak mowia ci, tzw pokrzywdzeni (w swoim mniemaniu).
Tak samo jak PiS krzyczy jacy ci Rosjanie zli i sciagneli magnesami Tupolewa na ziemie :/
Twoj ton wypowiedzi jest dokladnie taki sam - pretensjonalny.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-12 23:51:32
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A ty wierzysz w teorie spiskowe?

[...]

A co tu ma do rzeczy bootloader? Nikt zdrowy na umyśle nie potrzebuje w nim grzebać.

[...]

Nie, nie czaję. Ja mówię, że Lumia 710 to fajny telefon dla kobiety, a ty wypisujesz jakieś kalumnie, że nerdom się nie podoba. Kogo to obchodzi? W ładnych butach też byś babie zabronił chodzić, bo nie nadają się do kopania dołów jak twoje ubłocone trepy?

[...]

Takie stojaki są z telefonem na "łańcuchu". Można sobie macać.
Nie słyszałem, by stały przy nich jakieś hostessy.

[...]

Mam kalendarz, mam OneNote. W czym problem?

[...]

Dlaczego tak bardzo cię boli, że ludziom się coś podoba?
Jakaś krzywda ci się dzieje z tego powodu?

[...]

Symptomatyczne. Nie widział, nie czytał, a jak fakty nie po myśli to tym gorzej dla faktów.

[...]

Czy gdzieś tam jest logo jakiegoś producenta, kłamco i fałszerzu historii?

[...]

To nie jest strona firmy Microsoft, kłamco i fałszerzu historii.
(nie wiem czy ten portalik jest w ogóle relevant, bo pierwszy raz go widzę).

Skoro ktos porownuje aplikacje - to niech ma przynajmniej krzte
honoru i poda tytuly jakie porownuje.
No ale jest ankieta i jest amaizing - no nie?

Poskarż się autorom. Mnie ten portal zupełnie nie obchodzi.

[...]

Materac w moim łóżku nie wymaga pompowania.

b/ szybki - tez - bo zalezy co na nim robisz

Cokolwiek. Po prosto żwawiej i płynniej działa. Android na
telefonach z CPU 800Mhz nie nadaje się do użytku. WP potrafi.

szkoda, ze moj DesireZ tych twoich glupot nie czyta.

Twój Desire nie ma procka 1GHz?

[...]

Nie. Że robi się to szybko trzema prostymi kliknięciami, na ktore telefon szybko reaguje.

Fascynuje cie to, serio?

Fascynuje mnie twój ból dupy :>

No naprawde amaizing - a jak chcialbys polaczyc sie z workgroupa i
sciagnac dowolny plik - obrobic go - i nastepnie zapisac w poprzednie
miejsce - to co zrobisz?

A co to jest ta workgroupa? Jakaś protoplastka sharepointa? I kogo to właściwie obchodzi?

Nie po to kobicie telefon. Zwykły użyszkodnik doceni szybkość i wygodę popularnych społecznych zastosowań.

[...]

Nie szukaj dziury w całym, bo dobrze wiesz o co chodziło.

[...]

Przykład na co? Rozwiń, proszę.

[...]

Ale co ci nie działa?

To ja coi powiem, ze '8 kafl' jest zbedne :)

Możesz mieć pusty ekran startowy, nikt ci nie zabrania.

[...]

Tak. Dlatego nie korzystam z dziurawego i szpiegującego oprogrogramowania firmy, która ma mnie w dupie.

No ale trzeba z tego zrobic super amajzing ficzer - no nie?

Z czego? Z bezpiecznego i szanującego prywatność oprogramowania i usług? Dla mnie to jest normalnośc a nie amejzing. Niewiarygodne to jest twoje zaklinanie rzeczywistości.

[...]

Widocznie aż tylu już nie potrzebuje to zamyka.
Co to ma wspólnego z tym, że współpracują z MS w kierunku dostarczania tanich ale nadal wygodnych i szybkich telefonów, gdy ty fantazjujesz że się nie dogadują?

[...]

Jak piszę o przygotowywanej wersji i modelach, to używam czasu przyszłego.
Czego nie rozumiesz?

jak na razie (statystylki podane przez ciebie w innym watku) w lutym
2012: - sprzedano 97mln urzadzen z androidem 57mln iOs 30mln Symbian
i..... (famfary) 2mln urzadzen z Wp7. /*
Rynek doslownie chlonie ten produkt :)

Ależ spokojnie, Lumie dopiero co wchodzą na rynek.
Czy mam ci wyjaśnić które modele i kiedy wyszły lub wyjdą i w którym kraju?
Bo widzisz, niektórzy czekają na koniec umowy z operatorem, inni na Lumię 900 itd.

[...]

Ja o niebie ty o chlebie.
Nie obchodzi mnie czym się masturbujecie w domowym zaciszu tylko jakie kalumnie wypisujecie publicznie.

Co jeszcze yu powiesz o tych
odmiencach uzywajacych linuxa lub Maca badz cokolwiekj innego niz M$, na codzien, z wlasnego wyboru?

Zależy co tutaj nawypisują.

[...]

Nie. To że nie lubisz Plusa nie oznacza że T-Mobile cokolwiek.

[...]

Mnie też ta Asha nie interesuje, ale fajnie że jest. Przynajmniej klienci nie są skazani jedynie na powolne toporne androidy, jeśli chcą mieć tani telefon z wygodnymi internetami i fukcjami społecznościowymi.

[...]

Zupełnie nie widzę związku między chorymi teoriami spiskowymi a sprzedawcami niesłuchającymi potrzeb klienta i wciskającymi ludziom urządzenia dla nerdów (plus obowiązkowo folia na ekran, by jeszcze wydrzeć 10zł). Przecież to widać również tu na grupie w komentarzach w stylu "nie zasługujesz na smartfona, jeśli nie podoba ci się android" i wszelkich tyradach na temat wydumanych wad ajfona i WP.

Data: 2012-03-16 12:16:15
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-08 17:37, Skrypëk wrote:
Ada <Ada_XXX@XXXX.pl> wrote:
[...]

O a tutaj trochę więcej niewygodnych faktów, tak niemile widzianych na tej adroidziarskiej grupie:
http://blog.argusinsights.com/2012/03/02/nokias-lumia-taking-advantage-of-the-kindle-fire-strategy-to-fan-the-flames-of-adoption-in-the-us/

Jaki fajny telefon dla kobiety