Jaki familok do 30k ?

Data: 2012-02-03 12:17:11
Autor: Michał sirapacz Gut
Jaki familok do 30k ?
z nowym doblo (nowy model nie sztuka) nie wyorbisz sie w budzecie ale ogladalem w salonie - wyglada bardzo dobrze.
wielki i pakowny. ale za uzywke trzeba 30k z hakiem

rozwazalem rozne modele ale bede bral jednak na 90% doblo....

idz do salonu i obejrzyj sobie fiacisza...

Data: 2012-02-03 13:04:37
Autor: RZEGNA
Jaki familok do 30k ?
ogladalem w salonie - wyglada bardzo dobrze.

Kia sportage

jk

Data: 2012-02-03 16:27:34
Autor: Lort
Jaki familok do 30k ?
Kto: RZEGNA Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 3 luty 2012, 13:04:37
ogladalem w salonie - wyglada bardzo dobrze.
Kia sportage

Miało być bez trollowania!

--
Llort

Data: 2012-02-03 20:09:08
Autor: RZEGNA
Jaki familok do 30k ?
Kia sportage

Miało być bez trollowania!

co masz przeweciwko Sportage. Mam ja i koleżanka z aerobicu i nam pasuje

RZ

Data: 2012-02-04 19:59:55
Autor: AL
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-03 20:09, RZEGNA pisze:
Kia sportage

Mia�o by� bez trollowania!

co masz przeweciwko Sportage. Mam ja i kole�anka z aerobicu i nam pasuje

RZ

bardzo smutne i przygnebiajace auto - zwlaszcza od srodka

raz wsiadlem w salonie, wysiadlem i nie mam zamiaru tego powtarzac.
Obawiam sie, po ogledzinach, ze rowniez malo funkcjonalny.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-05 14:33:34
Autor: Lort
Jaki familok do 30k ?
Kto: RZEGNA Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 3 luty 2012, 20:09:08
Miało być bez trollowania!
co masz przeweciwko Sportage. Mam ja i koleżanka z aerobicu i nam pasuje

-Po czym poznać że polityk kłamie?
-Po tym że rusza ustami.

A po czym poznać, że Kolina trolluje?

--
Llort

Data: 2012-02-05 14:50:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki familok do 30k ?
Hello Lort,

Sunday, February 5, 2012, 2:33:34 PM, you wrote:

[...]

Po NNTP-Posting-Host: 85-222-48-38.home.aster.pl

--
Best regards,

Data: 2012-02-05 15:07:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jaki familok do 30k ?
[...]

Przydałby się komitet zniczowy pod "tym" adresem. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-02-05 15:25:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki familok do 30k ?
Hello Marcin,

Sunday, February 5, 2012, 3:07:53 PM, you wrote:

[...]

Ale do tego jest potrzebny drobny przeciek...

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 00:49:57
Autor: KrisPolska
Jaki familok do 30k ?

Użytkownik "RZEGNA" <lo.serpot@wpp.pl> napisał w wiadomości news:jggigu$la4$1inews.gazeta.pl...
>ogladalem w salonie - wyglada bardzo dobrze.

Kia sportage

pochalniacze paliwa
silniki nie ekonomiczne pala na pałe ile wlezie
sprzedaja tego gowna w znajomym salonie 3 sztyki dziennie

nie wiadomo co tych ludzi przyciaga ta durna gwarancja
czy moda dawnego Daewoo co tez bylo uznawane za dobre

w sumie taki segment tez jest kierowany dla odpowiedniej klijenteli
o pewnym stopniu rozumumienia

Jaki familok do 30k ?