Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jaki familok do 30k ?

Jaki familok do 30k ?

Data: 2012-02-03 12:45:51
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-03 12:06, Radarro pisze:
Sytuacja:
Autem ma jezdzic kobita do pracy 25 km dziennie, poza tym ma sluzyc jako pewny
transport na dalsze trasy 1 x miesiacu + urlopy po 1000km, etc.
Auto ma byc typowo uzytkowe, nie musi sie rzucac w oczy, przedluzac
czegkolwiek, ma sie nie psuc, dawac jakis komfort jazdy. Taki wolek roboczy do
wozenia familii.
Ja dokrecam do konca swojego nastoletniego dresowowa (350kkm), ktory juz
pokazuje humory co jakis czas i juz nie moge mu ufac w 100%.

Warunki:
- cena do 25- 30k samo auto (zarejestrowane)
- rocznik tak nie starszy niz 5-6 lat
- popularny i znany model/motor
- raczej manualna skrzynia
- niskie ogolne koszty utrzymania (ubezpieczenie, naprawy, eksploatacja, paliwo)
- pojemny, optymalnie 3 siedziska z tylu + normalny bagaznik.
- wyposazenie: klima, elektryka, fajnie jakby tempomat byl.
- NIE musi byc 7 osobowy
- paliwo obojetne - ale widze ze benzyn jest bardzo malo, wiec raczej chyba
diesel.

Typy:
- na razie na tapecie sa osobowe dostawczaki Berlingo, Partner, Kangur.
Najfajniejsza opcja to nowe budy XTR cytryny i Tepee Puga, ale drogie poki co.
- oprocz tego moze Scenic, ale ma chyba maly bagaznik (normalny, nie Grand)
- moze jakas Zafira, moze Doblo, moze Sharan/Galaxy/Alhambra
- NIE CHCE: zadnego paska w tedeji, skody i innych VAG-ow (oprocz powyzszych),
wielkich amerykancow, wynalazkow

Jakies inne sensowne propozycje?
Jakis Japonczyk spelnia te warunki?
Może Koreanczyk?
Może Logan kombi?

Pytania:
- Berlingo, Partner, Kangur po 2006 roku, idealnie nowsza buda po 2008/09:
Jakies roznice miedzy producentami? Ktorys lepszy?
1,6 HDI 90, 1,5 DCi - trwale toto jest?  Da sie tym wyprzedzic TIRa lub
kapelusza na drodze krajowej, w normalnym czasie ?
Jakies FAP-y? Dwumasy? Znane bolaczki? Co ile sie zmienia pasek rozrzadu?
Jakies problemy z przesuwnymi drzwiami?
1,6 HDI 110 - warto szukac tej wersji? FAP? Dwumasa jest?

Scenic / Grand Scenic - fajny, ale sa glownie z motorem 1,9 DCi. Nie wiem ile
zaplace ubezpieczenia za takiego potwora :-))))))
Jakies wady tego silnika? Niespodzianki?

Zafira - też 1,9d - koszty ubezpieczenia wyzsze. Jakies bolaczki?
Nie podobaja mi sie ople w srodku, ale ostatecznie przezyje to jakos.

Doblo - nie znam, nie ogladalem jeszcze
Sharan/Galaxy/Alhambra - z kultowym tedeji  - jakieś roznice miedzy nimi?
Bolaczki? Nie chce doplacac za 3 magiczne literki na klapie jak nie musze.

Ale sie rozpisalem :)
Prosze o nietrolowanie w tym powaznym i wyjatkowo TG watku!!!!
Dziekuje!
Ja rozglądam się za Peugeotem 307 SW/kombi 2,0HDi (ale rocznik 2002-2004). Jak chcesz nowszy to już pewnie jest 1,6HDI z FAP, albo poszukaj benzyny i dołóż gaz. Ew. Xsarę Picasso.

Data: 2012-02-03 12:54:16
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

Ja rozglądam się za Peugeotem 307 SW/

Fatalna i padająca elektrywa, weż to pod uwagę.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2012-02-03 13:12:12
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-03 12:54, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

Ja rozglądam się za Peugeotem 307 SW/

Fatalna i padająca elektrywa, weż to pod uwagę.

Jakoś tego nie zauważyłem, W firmie kiedyś mieliśmy 2x Xsarę Picasso, C3 i Berlingo (elektryka taka sama w cytrynach i pugach). I jakoś nie było problemów z elektryką. A zresztą po rozeznaniu konkretnie tematu z pugiem 307 jakoś nie są to poważne usterki które nagle unieruchamiają samochód. Wszystko to drobnica do ogarnięcia w paręnaście minut pod domem.

Data: 2012-02-03 13:32:02
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-03 12:54, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
Ja rozglądam się za Peugeotem 307 SW/
Fatalna i padająca elektrywa, weż to pod uwagę.
Jakoś tego nie zauważyłem, W firmie kiedyś mieliśmy 2x Xsarę Picasso, C3 i Berlingo (elektryka taka sama w cytrynach i pugach). I jakoś nie było problemów z elektryką. A zresztą po rozeznaniu konkretnie tematu z pugiem 307 jakoś nie są to poważne usterki które nagle unieruchamiają samochód. Wszystko to drobnica do ogarnięcia w paręnaście minut pod domem.

406 coupe + 307 SW  oba problemy z elektryką ... i z rozmów z innymi też miewali problemy, być może to kwasja wieku auta i potem poprawili.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2012-02-03 15:06:28
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-03 13:32, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-03 12:54, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
Ja rozglądam się za Peugeotem 307 SW/
Fatalna i padająca elektrywa, weż to pod uwagę.
Jakoś tego nie zauważyłem, W firmie kiedyś mieliśmy 2x Xsarę Picasso,
C3 i Berlingo (elektryka taka sama w cytrynach i pugach). I jakoś nie
było problemów z elektryką. A zresztą po rozeznaniu konkretnie tematu
z pugiem 307 jakoś nie są to poważne usterki które nagle
unieruchamiają samochód. Wszystko to drobnica do ogarnięcia w
paręnaście minut pod domem.

406 coupe + 307 SW oba problemy z elektryką ... i z rozmów z innymi też
miewali problemy, być może to kwasja wieku auta i potem poprawili.

Generalnie to zależy jak się trafi. Jeden egzemplarz nie będzie miał problemów z niczym, a drugi rozsypie się po 5km.

Data: 2012-02-03 15:27:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-03 13:32, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-03 12:54, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
Ja rozglądam się za Peugeotem 307 SW/
Fatalna i padająca elektrywa, weż to pod uwagę.
Jakoś tego nie zauważyłem, W firmie kiedyś mieliśmy 2x Xsarę Picasso,
C3 i Berlingo (elektryka taka sama w cytrynach i pugach). I jakoś nie
było problemów z elektryką. A zresztą po rozeznaniu konkretnie tematu
z pugiem 307 jakoś nie są to poważne usterki które nagle
unieruchamiają samochód. Wszystko to drobnica do ogarnięcia w
paręnaście minut pod domem.

406 coupe + 307 SW oba problemy z elektryką ... i z rozmów z innymi też
miewali problemy, być może to kwasja wieku auta i potem poprawili.


Taa? I co się działo w 307? Tak ciut szczegółowo...

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=94613

Data: 2012-02-07 14:36:14
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-03 15:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Pytanie z innej beczki. Jak Peugeot się sprawuje??
Bo po niedzieli stanę się posiadaczem 307SW 2002 2,0HDI 90KM.

Data: 2012-02-07 22:31:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-07 14:36, Kamil 'Model' pisze:
W dniu 2012-02-03 15:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Pytanie z innej beczki. Jak Peugeot się sprawuje??
Bo po niedzieli stanę się posiadaczem 307SW 2002 2,0HDI 90KM.

Super się sprawuje, jak na to co o nim opowiadali i opowiadają.
Zawieszenie proste w budowie i dość trwałe (pod warunkiem wykorzystania sensownych elementów, np. TRW czy Lemforder, a nie jakieś Talosa czy inne hójwieco). Demonem to on nie jest (szałowe 45KM z litra ;)), ale z silnikiem problemów brak. W opinii moich zaufanych mechaników - 2.0HDi 8V w wersji RHY to silnik nie do zarżnięcia - brak dwumasy w kole zamachowym, brak filtra cząstek stałych, turbina bez zmiennej geometrii. To powoduje, że auto wbrew pozorom całkiem dobrze nadaje się do miasta (to tak gdyby ktoś twierdził, że diesel to tylko w trasy).
Przy kupnie trzeba uważać na system wtrysku. Były dwa - Sjebens i Bosch. Który lepiej brać to już nie muszę chyba dodawać. Rozpoznać można po odgłosie pompy paliwa w Boschu - klasycznie za plecami, po włączeniu zapłonu. Sjebens tej pompy nie ma, za to ma pod maską gumową gruszkę do odpowietrzania układu paliwowego.
Przy kupnie niech Ci go ktoś kumaty podepnie do kompa z PeugeotPlanet i przetrzepie. Dobrze radzę.
Poza tym przy kupnie sprawdź BSI - to skrzynka przy lewym kolanie kierowcy, za zaślepką. To nie tylko skrzynka bezpieczników, ale cały elektroniczny moduł, który zarządza praktycznie wszystkim. W wielu egzemplarzach dochodzi do zalania BSI - najczęściej dotyczy to egzemplarzy, w których jest dołożony poza fabryką alarm. Partacze przebijają się z kablami alarmu przez gumowy przepust w grodzi między kabiną, a komorą silnika. I najczęściej zapominają to uszczelnić, przez co woda deszczowa z podszybia, po kablach zalewa BSI.

Aaa, dziś mnie zaskoczył na minus jednak. Coś mu mocy brakowało do około 1800-2000rpm. Zastanawiam się, czy to kwestia paliwa i temperatur, czy coś innego. Rano się podepnę z kompem i zobaczę co ten powie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-02-08 14:05:18
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-07 22:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2012-02-07 14:36, Kamil 'Model' pisze:
W dniu 2012-02-03 15:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Pytanie z innej beczki. Jak Peugeot się sprawuje??
Bo po niedzieli stanę się posiadaczem 307SW 2002 2,0HDI 90KM.

Super się sprawuje, jak na to co o nim opowiadali i opowiadają.
Zawieszenie proste w budowie i dość trwałe (pod warunkiem wykorzystania
sensownych elementów, np. TRW czy Lemforder, a nie jakieś Talosa czy
inne hójwieco). Demonem to on nie jest (szałowe 45KM z litra ;)), ale z
silnikiem problemów brak. W opinii moich zaufanych mechaników - 2.0HDi
8V w wersji RHY to silnik nie do zarżnięcia - brak dwumasy w kole
zamachowym, brak filtra cząstek stałych, turbina bez zmiennej geometrii.
To powoduje, że auto wbrew pozorom całkiem dobrze nadaje się do miasta
(to tak gdyby ktoś twierdził, że diesel to tylko w trasy).
Przy kupnie trzeba uważać na system wtrysku. Były dwa - Sjebens i Bosch.
Który lepiej brać to już nie muszę chyba dodawać. Rozpoznać można po
odgłosie pompy paliwa w Boschu - klasycznie za plecami, po włączeniu
zapłonu. Sjebens tej pompy nie ma, za to ma pod maską gumową gruszkę do
odpowietrzania układu paliwowego.
Przy kupnie niech Ci go ktoś kumaty podepnie do kompa z PeugeotPlanet i
przetrzepie. Dobrze radzę.
Poza tym przy kupnie sprawdź BSI - to skrzynka przy lewym kolanie
kierowcy, za zaślepką. To nie tylko skrzynka bezpieczników, ale cały
elektroniczny moduł, który zarządza praktycznie wszystkim. W wielu
egzemplarzach dochodzi do zalania BSI - najczęściej dotyczy to
egzemplarzy, w których jest dołożony poza fabryką alarm. Partacze
przebijają się z kablami alarmu przez gumowy przepust w grodzi między
kabiną, a komorą silnika. I najczęściej zapominają to uszczelnić, przez
co woda deszczowa z podszybia, po kablach zalewa BSI.

Aaa, dziś mnie zaskoczył na minus jednak. Coś mu mocy brakowało do około
1800-2000rpm. Zastanawiam się, czy to kwestia paliwa i temperatur, czy
coś innego. Rano się podepnę z kompem i zobaczę co ten powie.


Pod kompa podłączałem, zero błędów, wszystkie parametry pracy w normie. Wtrysk Siemensa, ale gadałem z kolesiem, który tylko i wyłącznie siedzi we francuzach (on podłączał kompa), to siemensa też nie ma co się obawiać. To jest właśnie ten sam silnik co Ty masz czyli DW10TD, czyli prosty, trwały i oszczędny silnik. W sobotę lub w poniedziałek odbieram autko. Po tym od razu zmiana kompletnego rozrządu z pompą wody, oleju, kompletu filtrów i paska osprzętu. Do tego dobre paliwo i będę jeździć. Cała elektryka w aucie działa, wszystkie światła, kierunki są sprawne. Jedyna rzecz co jest do zrobienia to roleta dachu. Działa, ale wysuwa się 1 część z 3. Jak zrobi się troszkę cieplej, to podsufitówka w dół i się zobaczy co tam się wypięło, bo ewidentnie było słychać jak coś lekko pstryknęło przy wysuwaniu rolety, lekko przycięło i wysunęła się jedna część. Śladów wilgoci na dywanikach, czy właśnie przy BSI brak. Wszystko wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu 105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny. Myślę, że będę zadowolony z P307SW

Data: 2012-02-08 15:11:17
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu 105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny. Myślę, że będę zadowolony z P307SW

Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2012-02-09 09:42:40
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
Myślę, że będę zadowolony z P307SW

Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??

Sprowadzone z holandii.

Data: 2012-02-09 10:13:19
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
Myślę, że będę zadowolony z P307SW
Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
Sprowadzone z holandii.

Masz VIN albo oryginalne tablice (żółte a nie białe zjazdowe) ?

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2012-02-09 11:47:26
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-09 10:13, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
Myślę, że będę zadowolony z P307SW
Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
Sprowadzone z holandii.

Masz VIN albo oryginalne tablice (żółte a nie białe zjazdowe) ?

Mam VIN, ale tablice zjazdowe.
Byłem w ASO i w bazie ostatni wpis jest 105000 w 2006. A aktualnie auto ma prawie 200000 czy po 5 latach nakulane drugie tyle co w 2006. Wygląda na w miarę oryginalny przebieg.
Auto było przetrzepane na warsztacie niezależnym u kolesia który zajmuje się tylko i wyłącznie autami francuskimi. Podpinał auto pod peugeot planet i zero błędów, wszystkie parametry pracy silnika w normie. Auto wydaje się być naprawdę zadbane.
Pozostaje mi jeszcze jechać z autem na komisariat aby sprawdzili, czy nie jest gdzieś zgłoszone jako kradzione. Jak wszystko wyjdzie OK to w sobotę wykładam kasę na stół i odjeżdżam P307 do domu.

Data: 2012-02-09 12:11:55
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-09 10:13, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
Myślę, że będę zadowolony z P307SW
Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
Sprowadzone z holandii.
Masz VIN albo oryginalne tablice (żółte a nie białe zjazdowe) ?
Mam VIN, ale tablice zjazdowe.
Byłem w ASO i w bazie ostatni wpis jest 105000 w 2006. A aktualnie auto ma prawie 200000 czy po 5 latach nakulane drugie tyle co w 2006. Wygląda na w miarę oryginalny przebieg.
Auto było przetrzepane na warsztacie niezależnym u kolesia który zajmuje się tylko i wyłącznie autami francuskimi. Podpinał auto pod peugeot planet i zero błędów, wszystkie parametry pracy silnika w normie. Auto wydaje się być naprawdę zadbane.
Pozostaje mi jeszcze jechać z autem na komisariat aby sprawdzili, czy nie jest gdzieś zgłoszone jako kradzione. Jak wszystko wyjdzie OK to w sobotę wykładam kasę na stół i odjeżdżam P307 do domu.

Daj numer VIN ,.,  może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2012-02-09 13:35:41
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:


Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.


Toż to żadna tajemnica.

VF33HRHYB82511769

Generalnie jak mogłem to sprawdziłem VIN gdzie się da.

Ale spoko, jak coś znajdziesz to daj znać. Według ASO coś miał robione w 2005 na gwarancji, ale Pan nie zna holenderskiego więc nie wie co było robione :)

Z góry dziękuję za jakieś info.
pozdro

Data: 2012-02-09 14:21:23
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:
Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.

Więcej niestety nie mam niż to co poniżej.

Bazy danych Policji w Kanadzie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Policji Rumuńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych w Holandii - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych w Szwecji - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Europejskie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Policji Włoskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Policji Słoweńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Policji Litewskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Policji Czeskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony

Toż to żadna tajemnica.
VF33HRHYB82511769

Zdziwił byś się :)

Generalnie jak mogłem to sprawdziłem VIN gdzie się da.
Ale spoko, jak coś znajdziesz to daj znać. Według ASO coś miał robione w 2005 na gwarancji, ale Pan nie zna holenderskiego więc nie wie co było robione :)

[b]Dekodowanie numeru VIN VF33HRHYB82511769 na[/b] [url]www.automo.pl[/url]
[b]Nazwa dekodera: Dekoder VIN marki Peugeot #1[/b]

[b]Basic Information[/b]

[b]Model[/b]: 307
[b]Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)[/b]: 09346 89 1 1129
[b]Data Początku Gwarancji[/b]: 19.07.2002
[b]Numer seryjny silnika[/b]: 10 DYLH 3061527
[b]Numer seryjny skrzyni biegów[/b]: 20 DM39 4878253
[b]NRE[/b]: e2*98/14*0245*02

[b]Informacje ogólne[/b]

[b]RODZAJ PRODUKTU[/b]: POJAZD SPECJALNY
[b]ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU[/b]: PEUGEOT
[b]LINIA PRODUKTU[/b]: 307
[b]TYP NADWOZIA[/b]: KOMBI REKREACYJNE
[b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
[b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
[b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
[b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
[b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
[b]MONOGRAM DODATKOWY, INNE[/b]: SW
[b]MONOGRAM[/b]: BEZ MONOGRAMU

[b]Charakterystyka pojazdu[/b]

[b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
[b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
[b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
[b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA

[b]Zasilanie silnika[/b]

[b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
[b]CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA[/b]: BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
[b]BLOK SILNIKA (MATERIAŁ)[/b]: OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA
[b]PALIWO[/b]: OLEJ NAPĘDOWY
[b]USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK)
[b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
[b]KATALIZATOR[/b]: KATALIZATOR 2-SKŁAD FILTRY IMPR PLATYNA
[b]CHŁODZENIE OLEJU[/b]: WYMIENNIK WODA/OLEJ SILNIKOWY
[b]PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY[/b]: BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
[b]AUTODIAGNOSTYKA EOBD[/b]: BEZ AUTODIAGNOST. "EOBD"
[b]SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY[/b]: RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
[b]TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4
[b]FILTR CZĄSTEK (FAP)[/b]: BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
[b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
[b]ODZYSK OPARÓW BENZYNY[/b]: BEZ POCHŁANIANIA OPARÓW PALIWA
[b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
[b]SILNIK HYBRYDA[/b]: BEZ ALTERNO-ROZRUSZNIKA
[b]FILTR ZBIORNIKA[/b]: FILTR ZBIORN. WEWN.
[b]OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)[/b]: BEZ OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)

[b]Skrzynia biegów, Napęd[/b]

[b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE[/b]: CP 19 X 75
[b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA
[b]KOŁO STYLIZOWANE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA 15 CALI
[b]TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA)[/b]: TYP BV BE4/5 L
[b]UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA)[/b]: MECHANIZM RÓŻNICOWY 84
[b]OGUMIENIE (WYMIARY, TYP)[/b]: OPONA 195X65X15 H
[b]KOŁA ZAMONTOWANE[/b]: KOŁO 6 CALI
[b]KOŁO (TYP)[/b]: MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (TYP)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4T

[b]Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce[/b]

[b]ABS[/b]: ABS
[b]STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY[/b]: DRĄŻEK STAB. TYLNY O ŚREDN. 27
[b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
[b]STABILIZATOR PRZEDNI[/b]: DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 23
[b]HAMULEC TYP[/b]: TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL
[b]ZAWIESZENIE[/b]: ZAW NORMALNE
[b]DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI[/b]: BEZ SYSTEMU ESP
[b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0

[b]Nadwozie, Wyposażenie[/b]

[b]HAK HOLOWNICZY[/b]: BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
[b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
[b]ANTENA[/b]: ANTENA W DACHU KRÓTKA
[b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW
[b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE
[b]KOŁPAK (STYL)[/b]: OZDOBNY KOŁP KOŁO COLUMBIA 8 OTW 15 CALI
[b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
[b]OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM)[/b]: BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
[b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE
[b]OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ[/b]: BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH
[b]WYCIERACZKA PRZEDNIA[/b]: WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW
[b]WYCIERACZKA TYLNA[/b]: WYCIERACZKA TYL
[b]WYCIERACZKA REFLEKTORA[/b]: BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
[b]PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA[/b]: Z ZASŁEPKĄ PRAWA (KRÓTKĄ)
[b]SZYBA DACHU[/b]: Z SZYBERDACHEM
[b]ZDERZAKI[/b]: ZDERZAKI PRZ/TYL STANDARD KOL NADWOZIA
[b]OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ)[/b]: BEZ CHLAPACZY TYL
[b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
[b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY[/b]: LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE
[b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA[/b]: LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR.
[b]KOŁO ZAPASOWE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND
[b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
[b]SPRYSKIWACZ SZYBY PRZEDNIEJ[/b]: PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ
[b]DACH OTWIERANY[/b]: DACH SZTYWNY
[b]MASKOWNICE ZDERZAKÓW[/b]: PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
[b]SZYBA (WYGLĄD)[/b]: LEKKO BARW. + PRZEBARW. TLN.
[b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
[b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA

[b]Wyposażenie wnętrza[/b]

[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]ALARM ANTYWŁAMANIOWY[/b]: BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
[b]ZAGŁÓWEK TYLNY[/b]: ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY
[b]ZAGŁÓWEK PRZEDNI[/b]: ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY
[b]SIEDZENIE TYLNE[/b]: 3 ODDZIELNE FOTELE TYLNE (1 PRZESUWANY)
[b]SIEDZENIE DODATKOWE[/b]: BEZ DODATK KANAPY
[b]PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO[/b]: BEZ TYLNEGO PODŁOKIETNIKA
[b]LISTWA PODŁOGI PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ[/b]: Z LISTWĄ W PODŁODZE PRZESTRZ BAGAŻ
[b]ZASŁONA BAGAŻNIKA[/b]: Z POKRYWĄ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ
[b]PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY[/b]: PAS BEZP TYL 5 ZWIJACZY 3DRZW
[b]PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI[/b]: PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM
[b]KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA)[/b]: KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
[b]STOPNIOWANIE BIEGÓW[/b]: PODZIAŁKA W KM/H
[b]OPAKOWANIE RADIA[/b]: ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER
[b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
[b]OGRZEWANIE DODATKOWE[/b]: OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE
[b]WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ[/b]: DESKA ROZ STAND + KONS PRZED ALU SREBRNA
[b]ZMIANY OKŁADZIN, WYPOSAŻENIE WEWNĘTRZNE[/b]: KIEROWNICA GAŁKA OSŁONA DŹWIGNI SKÓRA
[b]GŁOŚNIK[/b]: 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL
[b]STEROWANIE AUTORADIA[/b]: ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD
[b]IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH)[/b]: BEZ ŻALUZJI TYL
[b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA RÓWNOLEGŁA
[b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I BOCZ FOTEL KIE
[b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I BOCZ FOTEL PAS
[b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER
[b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA PRZED PAS
[b]PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO[/b]: PODŁOKIETNIKI PRZED KIEROWCY I PASAŻERA
[b]WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ[/b]: WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ
[b]ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH[/b]: BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
[b]SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA[/b]: BEZ SCHOWKA
[b]SYSTEM NAWIGACJI[/b]: BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
[b]PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ[/b]: PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE
[b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC
[b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER SEKWENC
[b]WYŚWIETLACZ[/b]: WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD)
[b]LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA[/b]: LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
[b]WSKAŹNIK OLEJU[/b]: CZUJNIK POZIOMU OLEJU
[b]MONTAŻ ZAGŁÓWKA TYLNEGO[/b]: MONTAŻ 3 ZAGŁÓWKÓW TYL
[b]MATA GRZEJNA[/b]: FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
[b]PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA[/b]: PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA + KURTYNA
[b]PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA[/b]: PODUSZKA POW PASAŻERA
[b]ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYBY (DZIAŁANIE)[/b]: FUNKCJA ZAPOBIEG PRZYC STR KIEROW+PASAŻ
[b]KOMPUTER POKŁADOWY[/b]: Z KOMPUTEREM POKŁADOWYM
[b]PAKIET WYPOSAŻENIA[/b]: BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
[b]LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE)[/b]: LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE
[b]BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ[/b]: RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
[b]WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD)[/b]: WEWN ELEM STER WYGLĄD JASNY SREBRNY
[b]ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH[/b]: BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA
[b]SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: BEZ SCHOWKA W KONSOLI PRZED DACHU
[b]ODBIORNIK RADIOWY[/b]: SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3"
[b]CHŁODZENIE KLIMATYZACJI[/b]: CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
[b]REGULATOR SZYBKOŚCI[/b]: REGULACJA PRĘDKOŚCI
[b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY)[/b]: PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA
[b]WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE[/b]: LUSTERKO WEWN DZIEŃ-NOC
[b]PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY[/b]: PODUSZKA POW KIEROWCY
[b]SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA[/b]: Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
[b]WYKRYWANIE PRZESZKODY[/b]: BEZ CZUJNIKA PRZEPŁYWU
[b]DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY[/b]: GAŁKA DŹWIGNI BIEG + OSŁONA SKÓRA
[b]DYWANIK NA WYKŁADZINIE[/b]: BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ
[b]WZMACNIACZ KOREKTORA[/b]: BEZ AMPLITUNERA
[b]STEROWANIE RYGLOWANIEM[/b]: ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
[b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
[b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA
[b]KIEROWNICA[/b]: KIER SKÓRA 3 RAMIONA
[b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
[b]PAKIET " RADIO-INFORMACJA-KOMUNIKACJA"[/b]: RADIOODTWARZ CD / INFO 2
[b]PODUSZKA POWIETRZNA KOLAN KIEROWCY[/b]: BEZ PODUSZKI POW NÓG KIEROWCY

[b]Elektryka[/b]

[b]ALTERNATOR[/b]: ALTERNATOR KLASA 15
[b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
[b]AKUMULATOR[/b]: AKUMULATOR L2 400
[b]ROZRUSZNIK[/b]: ROZRUSZNIK KLASA 4
[b]OŚWIETLENIE SPECJALNE[/b]: BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
[b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
[b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE
[b]MULTIPLEKSAŻ[/b]: MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN VAN
[b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH

[b]Marki wyposażenia[/b]

[b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0
[b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS

[b]Inne[/b]

[b]KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA[/b]: STANDARD
[b]ATMOSFERA[/b]: ATMOSFERA NORMALNA
[b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
[b]GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA[/b]: GNIAZDO AKCESORIÓW
[b]OD STRONY JEZDNI[/b]: RUCH PRAWOSTRONNY
[b]ZDERZENIA BOCZNE[/b]: DRZWI NIE WZMOCNIONE
[b]ZESTAWY KLUCZY[/b]: 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW
[b]WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA[/b]: BEZ WYPOSAŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
[b]TOCZENIE SIĘ[/b]: SZEROKIEJ DROGI
[b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
[b]KONTROLA PRĘDKOŚCI[/b]: BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI
[b]MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY[/b]: BSI COMM 2000
[b]Dekodowanie pochodzi z [/b] [url]www.automo.pl[/url]

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2012-02-09 14:31:54
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-09 14:21, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:
Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.

Więcej niestety nie mam niż to co poniżej.

Bazy danych Policji w Kanadzie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych Policji Rumuńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych w Holandii - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych w Szwecji - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Europejskie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Policji Włoskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych Policji Słoweńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych
jako kradziony
Bazy danych Policji Litewskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych Policji Czeskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony

Toż to żadna tajemnica.
VF33HRHYB82511769

Zdziwił byś się :)

Generalnie jak mogłem to sprawdziłem VIN gdzie się da.
Ale spoko, jak coś znajdziesz to daj znać. Według ASO coś miał robione
w 2005 na gwarancji, ale Pan nie zna holenderskiego więc nie wie co
było robione :)

[b]Dekodowanie numeru VIN VF33HRHYB82511769 na[/b] [url]www.automo.pl[/url]
[b]Nazwa dekodera: Dekoder VIN marki Peugeot #1[/b]

[b]Basic Information[/b]

[b]Model[/b]: 307
[b]Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)[/b]: 09346 89 1 1129
[b]Data Początku Gwarancji[/b]: 19.07.2002
[b]Numer seryjny silnika[/b]: 10 DYLH 3061527
[b]Numer seryjny skrzyni biegów[/b]: 20 DM39 4878253
[b]NRE[/b]: e2*98/14*0245*02

[b]Informacje ogólne[/b]

[b]RODZAJ PRODUKTU[/b]: POJAZD SPECJALNY
[b]ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU[/b]: PEUGEOT
[b]LINIA PRODUKTU[/b]: 307
[b]TYP NADWOZIA[/b]: KOMBI REKREACYJNE
[b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
[b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
[b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
[b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
[b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
[b]MONOGRAM DODATKOWY, INNE[/b]: SW
[b]MONOGRAM[/b]: BEZ MONOGRAMU

[b]Charakterystyka pojazdu[/b]

[b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
[b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
[b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
[b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA

[b]Zasilanie silnika[/b]

[b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
[b]CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA[/b]: BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
[b]BLOK SILNIKA (MATERIAŁ)[/b]: OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA
[b]PALIWO[/b]: OLEJ NAPĘDOWY
[b]USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000
(SILNIK)
[b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
[b]KATALIZATOR[/b]: KATALIZATOR 2-SKŁAD FILTRY IMPR PLATYNA
[b]CHŁODZENIE OLEJU[/b]: WYMIENNIK WODA/OLEJ SILNIKOWY
[b]PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY[/b]: BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
[b]AUTODIAGNOSTYKA EOBD[/b]: BEZ AUTODIAGNOST. "EOBD"
[b]SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY[/b]: RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
[b]TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH
POJAZD L4
[b]FILTR CZĄSTEK (FAP)[/b]: BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
[b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
[b]ODZYSK OPARÓW BENZYNY[/b]: BEZ POCHŁANIANIA OPARÓW PALIWA
[b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
[b]SILNIK HYBRYDA[/b]: BEZ ALTERNO-ROZRUSZNIKA
[b]FILTR ZBIORNIKA[/b]: FILTR ZBIORN. WEWN.
[b]OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)[/b]: BEZ
OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)

[b]Skrzynia biegów, Napęd[/b]

[b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE[/b]: CP 19 X 75
[b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA
[b]KOŁO STYLIZOWANE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA 15 CALI
[b]TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA)[/b]: TYP BV BE4/5 L
[b]UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA)[/b]: MECHANIZM RÓŻNICOWY 84
[b]OGUMIENIE (WYMIARY, TYP)[/b]: OPONA 195X65X15 H
[b]KOŁA ZAMONTOWANE[/b]: KOŁO 6 CALI
[b]KOŁO (TYP)[/b]: MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (TYP)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4T

[b]Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce[/b]

[b]ABS[/b]: ABS
[b]STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY[/b]: DRĄŻEK STAB. TYLNY O ŚREDN. 27
[b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
[b]STABILIZATOR PRZEDNI[/b]: DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 23
[b]HAMULEC TYP[/b]: TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL
[b]ZAWIESZENIE[/b]: ZAW NORMALNE
[b]DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI[/b]: BEZ SYSTEMU ESP
[b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0

[b]Nadwozie, Wyposażenie[/b]

[b]HAK HOLOWNICZY[/b]: BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
[b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
[b]ANTENA[/b]: ANTENA W DACHU KRÓTKA
[b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW
[b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE
[b]KOŁPAK (STYL)[/b]: OZDOBNY KOŁP KOŁO COLUMBIA 8 OTW 15 CALI
[b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
[b]OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM)[/b]: BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY
SILNIKA
[b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN
SKŁADANE RĘCZNIE
[b]OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ[/b]: BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH
[b]WYCIERACZKA PRZEDNIA[/b]: WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW
[b]WYCIERACZKA TYLNA[/b]: WYCIERACZKA TYL
[b]WYCIERACZKA REFLEKTORA[/b]: BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
[b]PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA[/b]: Z ZASŁEPKĄ PRAWA (KRÓTKĄ)
[b]SZYBA DACHU[/b]: Z SZYBERDACHEM
[b]ZDERZAKI[/b]: ZDERZAKI PRZ/TYL STANDARD KOL NADWOZIA
[b]OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ)[/b]: BEZ CHLAPACZY TYL
[b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
[b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY[/b]: LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE
[b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA[/b]: LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER.
ELEKTR.
[b]KOŁO ZAPASOWE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND
[b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
[b]SPRYSKIWACZ SZYBY PRZEDNIEJ[/b]: PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ
[b]DACH OTWIERANY[/b]: DACH SZTYWNY
[b]MASKOWNICE ZDERZAKÓW[/b]: PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
[b]SZYBA (WYGLĄD)[/b]: LEKKO BARW. + PRZEBARW. TLN.
[b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
[b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA

[b]Wyposażenie wnętrza[/b]

[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]ALARM ANTYWŁAMANIOWY[/b]: BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
[b]ZAGŁÓWEK TYLNY[/b]: ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY
[b]ZAGŁÓWEK PRZEDNI[/b]: ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY
[b]SIEDZENIE TYLNE[/b]: 3 ODDZIELNE FOTELE TYLNE (1 PRZESUWANY)
[b]SIEDZENIE DODATKOWE[/b]: BEZ DODATK KANAPY
[b]PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO[/b]: BEZ TYLNEGO PODŁOKIETNIKA
[b]LISTWA PODŁOGI PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ[/b]: Z LISTWĄ W PODŁODZE
PRZESTRZ BAGAŻ
[b]ZASŁONA BAGAŻNIKA[/b]: Z POKRYWĄ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ
[b]PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY[/b]: PAS BEZP TYL 5 ZWIJACZY 3DRZW
[b]PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI[/b]: PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM
[b]KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA)[/b]: KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
[b]STOPNIOWANIE BIEGÓW[/b]: PODZIAŁKA W KM/H
[b]OPAKOWANIE RADIA[/b]: ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER
[b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
[b]OGRZEWANIE DODATKOWE[/b]: OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE
[b]WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ[/b]: DESKA ROZ STAND + KONS PRZED
ALU SREBRNA
[b]ZMIANY OKŁADZIN, WYPOSAŻENIE WEWNĘTRZNE[/b]: KIEROWNICA GAŁKA OSŁONA
DŹWIGNI SKÓRA
[b]GŁOŚNIK[/b]: 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL
[b]STEROWANIE AUTORADIA[/b]: ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD
[b]IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH)[/b]: BEZ
ŻALUZJI TYL
[b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD
PASAŻERA REGULACJA RÓWNOLEGŁA
[b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I
BOCZ FOTEL KIE
[b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I
BOCZ FOTEL PAS
[b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER
[b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA
PRZED PAS
[b]PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO[/b]: PODŁOKIETNIKI PRZED KIEROWCY I
PASAŻERA
[b]WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ[/b]: WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ
[b]ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH[/b]: BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
[b]SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA[/b]: BEZ SCHOWKA
[b]SYSTEM NAWIGACJI[/b]: BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
[b]PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ[/b]: PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE
[b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER
SEKWENC
[b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER
SEKWENC
[b]WYŚWIETLACZ[/b]: WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD)
[b]LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA[/b]: LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
[b]WSKAŹNIK OLEJU[/b]: CZUJNIK POZIOMU OLEJU
[b]MONTAŻ ZAGŁÓWKA TYLNEGO[/b]: MONTAŻ 3 ZAGŁÓWKÓW TYL
[b]MATA GRZEJNA[/b]: FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
[b]PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA[/b]: PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA
+ KURTYNA
[b]PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA[/b]: PODUSZKA POW PASAŻERA
[b]ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYBY (DZIAŁANIE)[/b]: FUNKCJA ZAPOBIEG PRZYC
STR KIEROW+PASAŻ
[b]KOMPUTER POKŁADOWY[/b]: Z KOMPUTEREM POKŁADOWYM
[b]PAKIET WYPOSAŻENIA[/b]: BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
[b]LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE)[/b]: LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE
[b]BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ[/b]: RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
[b]WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD)[/b]: WEWN ELEM STER
WYGLĄD JASNY SREBRNY
[b]ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH[/b]: BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA
[b]SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: BEZ SCHOWKA W KONSOLI PRZED DACHU
[b]ODBIORNIK RADIOWY[/b]: SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3"
[b]CHŁODZENIE KLIMATYZACJI[/b]: CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
[b]REGULATOR SZYBKOŚCI[/b]: REGULACJA PRĘDKOŚCI
[b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY)[/b]: PODWYŻSZ SIEDZ
KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA
[b]WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE[/b]: LUSTERKO WEWN DZIEŃ-NOC
[b]PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY[/b]: PODUSZKA POW KIEROWCY
[b]SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA[/b]: Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
[b]WYKRYWANIE PRZESZKODY[/b]: BEZ CZUJNIKA PRZEPŁYWU
[b]DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY[/b]: GAŁKA DŹWIGNI BIEG + OSŁONA SKÓRA
[b]DYWANIK NA WYKŁADZINIE[/b]: BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ
[b]WZMACNIACZ KOREKTORA[/b]: BEZ AMPLITUNERA
[b]STEROWANIE RYGLOWANIEM[/b]: ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
[b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
[b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA
[b]KIEROWNICA[/b]: KIER SKÓRA 3 RAMIONA
[b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
[b]PAKIET " RADIO-INFORMACJA-KOMUNIKACJA"[/b]: RADIOODTWARZ CD / INFO 2
[b]PODUSZKA POWIETRZNA KOLAN KIEROWCY[/b]: BEZ PODUSZKI POW NÓG KIEROWCY

[b]Elektryka[/b]

[b]ALTERNATOR[/b]: ALTERNATOR KLASA 15
[b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
[b]AKUMULATOR[/b]: AKUMULATOR L2 400
[b]ROZRUSZNIK[/b]: ROZRUSZNIK KLASA 4
[b]OŚWIETLENIE SPECJALNE[/b]: BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
[b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
[b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN
SKŁADANE RĘCZNIE
[b]MULTIPLEKSAŻ[/b]: MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN VAN
[b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH

[b]Marki wyposażenia[/b]

[b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0
[b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS

[b]Inne[/b]

[b]KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA[/b]: STANDARD
[b]ATMOSFERA[/b]: ATMOSFERA NORMALNA
[b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
[b]GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA[/b]: GNIAZDO AKCESORIÓW
[b]OD STRONY JEZDNI[/b]: RUCH PRAWOSTRONNY
[b]ZDERZENIA BOCZNE[/b]: DRZWI NIE WZMOCNIONE
[b]ZESTAWY KLUCZY[/b]: 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW
[b]WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA[/b]: BEZ WYPOSAŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
[b]TOCZENIE SIĘ[/b]: SZEROKIEJ DROGI
[b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
[b]KONTROLA PRĘDKOŚCI[/b]: BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI
[b]MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY[/b]: BSI COMM 2000
[b]Dekodowanie pochodzi z [/b] [url]www.automo.pl[/url]

Dzięki.
Szczególnie za info dot. kradzieży.
Bo pozostałe rzeczy to już sobie rozkodowałem dzięki forum.

Data: 2012-02-09 14:39:48
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-09 14:21, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:
Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.
Dzięki.
Szczególnie za info dot. kradzieży.
Bo pozostałe rzeczy to już sobie rozkodowałem dzięki forum.

Nie ma problemu, polecam się na przyszłość :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2012-02-09 14:47:57
Autor: Kamil 'Model'
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-09 14:39, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-09 14:21, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:
Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o
nim.
Dzięki.
Szczególnie za info dot. kradzieży.
Bo pozostałe rzeczy to już sobie rozkodowałem dzięki forum.

Nie ma problemu, polecam się na przyszłość :)

Spox.

Data: 2012-02-08 22:46:22
Autor: Marek P.
Jaki familok do 30k ?
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Ja takim Partnerem 2.0 HDI z gumowa gruszką zrobiłem 370 tys i 350 tys drugim ale nie kojażę tej pompki. Do końca na chodzie.

Data: 2012-02-08 23:18:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jaki familok do 30k ?
W dniu 2012-02-08 22:46, Marek P. pisze:
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Ja takim Partnerem 2.0 HDI z gumowa gruszką zrobiłem 370 tys i 350 tys
drugim ale nie kojażę tej pompki. Do końca na chodzie.



Jednym chodzą, innym padają. Generalnie - Bosch lepszy o tyle, że łatwiej regenerowalny i tańszy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-02-07 15:57:07
Autor: Chris
Jaki familok do 30k ?
Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-03 13:32, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
W dniu 2012-02-03 12:54, Chris pisze:
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
Ja rozglądam się za Peugeotem 307 SW/
Fatalna i padająca elektrywa, weż to pod uwagę.
Jakoś tego nie zauważyłem, W firmie kiedyś mieliśmy 2x Xsarę Picasso,
C3 i Berlingo (elektryka taka sama w cytrynach i pugach). I jakoś nie
było problemów z elektryką. A zresztą po rozeznaniu konkretnie tematu
z pugiem 307 jakoś nie są to poważne usterki które nagle
unieruchamiają samochód. Wszystko to drobnica do ogarnięcia w
paręnaście minut pod domem.
406 coupe + 307 SW oba problemy z elektryką ... i z rozmów z innymi też
miewali problemy, być może to kwasja wieku auta i potem poprawili.
Taa? I co się działo w 307? Tak ciut szczegółowo...

Np. problemy z oświetleniem przepalanie się żarówek, oświetlenie raz działa a za chwilę nie działa ... HGW dla czego bo wszystko niby sprawne ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Jaki familok do 30k ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona