Jaki familok do 30k ?

Data: 2012-02-03 16:34:27
Autor: Radarro
Jaki familok do 30k ?
@ Michał Gut
Doblo obejrze, dzieki.

@Kamil Model
Mam obecnie auto wielkosci 307SW i sie nie mieszcze... za male niestety.

@Mirek Ptak
To jest wlasnie alternatywna opcja - wieksza osobowka kombi - Vectra C, Mundek. Kumpel porownywal Scenica (nie Grand) i Mondeo kombi i wybral Mundka dla rodziny 2+2. @Chris
A Pacifica spelni moje wymagania rozsadnych kosztow utrzymania i bezawaryjnosci? Jak z automatem? Obejrze to tez. @Tomasz Gorbaczuk Hmm, to w sumie mniejsze OC niz place za dresowoza 2 litry Pb. Dzieki za info!

@kowtow
Linea duza??? Masz dzieci? :-) Jak pisalem - mam porownywalne auto i sie nie mieszcze z gratami... Dzieki za porady!

Jaki familok do 30k ?