Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?

Data: 2010-12-14 13:34:47
Autor: Piotr Molski
Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?
Witam
czy wsrod filtrow nakanowych sa dobre i zle? Znalazlem Aquaphor
i Aguafilter
http://www.woda.com.pl/index.php?k6,filtry-do-kuchni-nakranowe

Ew. filtr dzbankowy?

pozdr
Piotr

Data: 2010-12-15 02:28:08
Autor: Panslavista

"Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> wrote in message news:b8e9d7e4-520e-45ea-ac03-da508780774cj29g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Górale na takie urzadzenia mówia, ze to sa pizdryki. Kosztuje, wystaje, satysfakcji nie daje.

Data: 2010-12-15 13:36:13
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 14 Dec 2010 13:34:47 -0800 (PST), Piotr Molski napisał(a):

czy wsrod filtrow nakanowych sa dobre i zle? Znalazlem Aquaphor

 Nakranowe ogólnie wyglądają paskudnie. Ale co kto lubi :)

 Jak z wydajnością czegoś takiego i jakością działania? Cokolwiek z tej
wody zdąży się odfiltrować?

Ew. filtr dzbankowy?

 Mam Zelmera, używam, jest OK. Wkłady tańsze niż Brita, które z kolei
podobno nadają wodzie kiepski smak (nie sprawdzałem). Tylko plastik obudowy
miękki i szybko się rysuje.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-15 14:22:33
Autor: Panslavista
"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:z5qlqrahf7di$.170sihhf44ayd$.dlg40tude.net...
[...]

Niwe ma jak pod zlewozmywak - wydajny i stale działa, pizdryki szybko zapełniają wkłady a te n ie wymienione oddają wodzie to, co nagromadziły...

Data: 2010-12-15 17:58:44
Autor: Piotr Molski
Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?
Dzieki Panowie,
nakranowy albo dzbankowy mi wystarczy - moze litr dziennie potrzebuje.

pozdr
Piotr

Data: 2010-12-16 03:55:35
Autor: Panslavista
"Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> wrote in message news:ba86ef33-3ecc-46a5-b27f-f0c2744e2bacs5g2000yqm.googlegroups.com...
Dzieki Panowie,
nakranowy albo dzbankowy mi wystarczy - moze litr dziennie potrzebuje.

Czlowiek potrzebuje znacznie wiecej niz jeden litr czystej wody. Podzlewozmywakowy ma zbiornik cisnieniowy magazynujacy nawet do 10 litrów wody - w razie awarii wodociagów jest to istotna zaleta, zwlaszcza w upaly. Eksploatacja jest duzo tansza niz te dzbanki i takie tam...

Data: 2010-12-15 23:43:04
Autor: Piotr
Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?
On Dec 14, 10:34 pm, Piotr Molski <pmol...@ant.pl> wrote:
Witam
czy wsrod filtrow nakanowych sa dobre i zle? Znalazlem Aquaphorhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2695551
i Aguafilterhttp://www.woda.com.pl/index.php?k6,filtry-do-kuchni-nakranowe

Ew. filtr dzbankowy?

pozdr
Piotr

Polecam filtr z systemem odwróconej osmozy. Usuwa z wody wszystkie
nieczystości w tym metale ciężkie,pestycydy, bakterie, wirusy i
grzyby. Filtr jest łatwy w montażu i sam zamontowałem go pod
zlewozmywakiem dzięki czemu można pić wodę bezpośrednio z kranu.
Kupiłem ten model -> http://filtr.info/index.php?p174,ro-5-pieciostopniowy-filtr-molekularny

Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?