Jaki fotelik dla dziecka

Data: 2016-08-17 09:17:10
Autor: Przemyslaw P.
Jaki fotelik dla dziecka
Właśnie jestem w trakcie wyboru takiego fotelika. Polecam blog osiemgwiazdek i ew. tylem.pl chyba. Popatrz na foteliki montowane tyłem do kierunku jazdy, ale polecam wizytę osobiście z autem i przymiarkę na żywo do auta. My mieliśmy swoje typy i niestety życie je zweryfikowało - nie każdy fotelik montowany tyłem pasuje do auta bez problemów. Ale gorąco polecam lekturę nt fotelików i te właśnie montowane tyłem - są najbezpieczniejsze, a przecież chyba o to ma chodzić.

Jaki fotelik dla dziecka