Jaki fotelik dla dziecka

Data: 2016-08-17 23:40:56
Autor: Chris
Jaki fotelik dla dziecka
W dniu 17.08.2016 o 17:40, buty pisze:
Witam
Jaki fotelik 9-18 dla dziecka do audi b7 ? tylna klapa ma na koncu takie
zaokraglenia(podparcia) bo zwykle samochody maja tak zwana zwykla kanape.

Jak zawsze polecę Cybex, pewne i sprawdzone w 2 autach (znajomi też mają).
http://cybex-online.com/pl/carseats

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-08-18 08:45:24
Autor: Chris
Jaki fotelik dla dziecka
W dniu 2016-08-18 o 08:28, buty pisze:
[...]

np. http://cybex-online.com/pl/carseats/solutionx.html

Wszystkie modele są w wersji isofix jak i bez. Ja mam wersję bez isofix a moja była ma wersję z isofix (foteliki takie same). Wersje z isofix mają w nazwie FIX.

Ale jak bym miał brać teraz to brał bym z isofix bo to nie ma znaczenia dla auta, szyny isofix się wyciąga z fotelika jak masz mocowanie albo chowa jak nie masz.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-08-18 00:14:53
Autor: Przemyslaw P.
Jaki fotelik dla dziecka
Ale te montowane tyłem do kierunku jazdy chyba są tylko na isofix.. Chociaż mam wątpliwości co do Sirony M2, bo nie mogę znaleźć jak jest montowany...

Data: 2016-08-18 09:32:21
Autor: Chris
Jaki fotelik dla dziecka
W dniu 2016-08-18 o 09:14, Przemyslaw P. pisze:
Ale te montowane tyłem do kierunku jazdy chyba są tylko na isofix. Chociaż mam wątpliwości co do Sirony M2, bo nie mogę znaleźć jak jest montowany...

Ale te do montażu tyłem to masz chyba tylko OD URODZENIA DO 105 CM, OD URODZENIA DO OK. 4 LAT a kolega w poście szuka czegoś 9-18 (waga) więc fotelików dla starszych dzieci.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-08-18 00:35:50
Autor: Przemyslaw P.
Jaki fotelik dla dziecka
9-18 to akurat ten przedział

Data: 2016-08-18 09:42:29
Autor: tck
Jaki fotelik dla dziecka

Użytkownik "Przemyslaw P." <przemyslaw.22@gmail.com> napisał w wiadomości news:0bd46e10-958c-44ea-a983-beaf9654653fgooglegroups.com...
9-18 to akurat ten przedział

od urodzenia 9 kg?
to prawie jak tu https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=S5IJ1Y2TVns#t=79
;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2016-08-18 09:42:35
Autor: Chris
Jaki fotelik dla dziecka
W dniu 2016-08-18 o 09:35, Przemyslaw P. pisze:
9-18 to akurat ten przedział

Chyba u słoni ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-08-18 02:59:15
Autor: Przemyslaw P.
Jaki fotelik dla dziecka
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 09:43:25 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
W dniu 2016-08-18 o 09:35, Przemyslaw P. pisze:
> 9-18 to akurat ten przedział

Chyba u słoni ...

Macie rację, skutki pisania na grupy z łóżka i przed poranną kawą :)

Też szukam w przedziale 9-18 lub 9-25. Na chwilę obecną na placu boju pozostał mi tylko Axkid Minikid. Zajmuje niestety sporo miejsca, ale ma Test Plus, więc jest bezpieczny. Patrzyłem jeszcze na Klippan Kiss 2 - o dziwo nawet fajnie mieści się w aucie i nie zajmuje aż tyle miejsca, niestety mam trochę za krótkie pasy i lipa. W ogóle do montażu to trzeba doktorat robić, masakra..

Data: 2016-08-22 16:25:56
Autor: Michał Baszyński
Jaki fotelik dla dziecka
W dniu 2016-08-18 o 11:59, Przemyslaw P. pisze:

Też szukam w przedziale 9-18 lub 9-25. Na chwilę obecną na placu boju pozostał mi tylko Axkid Minikid. Zajmuje niestety sporo miejsca, ale ma Test Plus, więc jest bezpieczny.

znajomi mają jakiegoś Axkida, ma isofixa jak i możliwość mocowania tylko pasami - co ciekawe mocowanie isofix jest polecane tylko w zakresie 9-18kg, powyżej 18 kg zalecają w instrukcji tylko przy mocowaniu pasami. Znajomi przy tym i tak wolą mocować pasami. Z TestPlusem miałem przyjemność testować Britaxa/Romera MaxWay - chwilę zajmuje przypięcie fotelika w samochodzie, ale potem trzyma się jak przymurowany.

--
Pozdr.
Michał

Jaki fotelik dla dziecka