Jaki free anty-vir polecacie?

Data: 2013-06-07 16:34:25
Autor: Mr. Misio
Jaki free anty-vir polecacie?
Uytkownik (c)RaSz napisa:
W komp. stacjonarnym uywam Kasperskiego, ale chciabym jaki bezpatny
cign z sieci do laptopa. Wiem, e s rne trial'e, lecz wolabym taki,
ktrego bd mg uywa przynajmniej przez p roku. A jeszcze: o jednym z
programw antywirusowych usyszaem onegdaj opini, e sam w sobie jest
programem "szpiegowskim". Hmm...

Kto co uywa, i moe poleci?

Za co do Kasperskiego: wyglda na to, e jest zabjczo skuteczny, ale...
co w nim mnie niepokoi. Mam do szybkie cze i-netowe, ale on aktualizuje
si z szybkoci ok. 50 kB/s - tak sam z siebie podaje. Aktualizacja trwa
wic ok. 20 minut. Czy jest wykluczonym, aby on w tym czasie wysya co z
mojego komp. bez mojej wiedzy i zgody? Wszak "firma" w ktrej wczeniej
pracowa pan Kasperski - zajmowaa si - hmm - "zbieraniem danych" :)

Testuje Comodo, poki co bez zastrzezen :)

Data: 2013-06-07 20:39:05
Autor: p0li
Jaki free anty-vir polecacie?
T->Dnia 2013-06-07 16:34:25 niejaki Mr. Misio napisa:
Testuje Comodo, poki co bez zastrzezen :)

ja od lat - avira

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl

Data: 2013-06-07 20:58:02
Autor: \(c\)RaSz
Jaki free anty-vir polecacie?

"p0li" napisa w
: T->Dnia 2013-06-07 16:34:25 niejaki Mr. Misio napisa:
: > Testuje Comodo, poki co bez zastrzezen :)

A dugo ju go testujesz? Podrzu adres skd go mona pobra....

:
: ja od lat - avira
:
To w mianowniku, czy w dopeniaczu?
No i jak wyej: WWW - adres?

--
Pozdrawiam  - Rafa

Data: 2013-06-07 21:30:36
Autor: Janek Wlodak

"(c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:51b22d39$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Powiedz, tak trudno w google wbi "avira"? Czy naprawd IQ ci nie wychodzi ponad 40?

Data: 2013-06-08 12:31:22
Autor: \(c\)RaSz
Jaki free anty-vir polecacie?

"Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisa w
:
: "(c)RaSz"
: news:51b22d39$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
: > :
: > To w mianowniku, czy w dopeniaczu?
: > No i jak wyej: WWW - adres?
: >
: Powiedz, tak trudno w google wbi "avira"? Czy naprawd IQ ci nie wychodzi
: ponad 40?
:

Ja te ceni sobie Twoj inteligencj, tudzie pomoc jakiej udzielasz...

Data: 2013-06-08 14:03:48
Autor: Janek Wlodak

"(c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:51b307f8$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gociu, jak Ci kto podaje nazwe programu, a ty odbijasz zapytaniem o "www", to jak mona to zrozumie? I co sdzi o Tobie? Wybacz, ale Google to nie jest "cu" co wymaga trzech fakultetw.

Data: 2013-06-07 21:50:21
Autor: Mr. Misio
[...]

3 miesiace, dziala :)

http://www.dobreprogramy.pl/Comodo-AntiVirus,Program,Windows,20404.html

http://www.dobreprogramy.pl/Comodo-Group-Inc,Producent,217.html

Data: 2013-06-07 21:56:07
Autor: Michal
W dniu 2013-06-07 16:34, Mr. Misio pisze:

Testuje Comodo, poki co bez zastrzezen :)

Z Comodo najlepiej od razu Internet Security: bardzo dobry personal firewall/sandbox i przeciętny antywirus, ale z niezaprzeczalną zaletą, że całość (jak i poszczególne składniki) to chyba jedyny tego typu pakiet darmowy również do zastosowań komercyjnych. Używam bez problemów ze 4 lata i jak na cenę 0 zł złego słowa nie mogę powiedzieć, z tym że raczej wiem co robię i nie uruchamiam każdego załącznika otrzymanego od nieznanej "słodkiej dziuni" czy nie łażę po stronach wiadomych.
Dla komputerowych blondynek zalecany jednak pakiet z antywirusem o trochę lepszej skuteczności.

--
/MB

Data: 2013-06-07 22:13:38
Autor: qwerty
Użytkownik "Michal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kotef9$je0$1@mx1.internetia.pl...
czy nie łażę po stronach wiadomych.

Akurat te strony są najmniej zawirusowane.

Data: 2013-06-08 12:48:57
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-06-07 21:56, Michal pisze:
Dla komputerowych blondynek zalecany jednak pakiet z antywirusem o
trochę lepszej skuteczności.

Czyli Eset Smart Security 6, tylko cena, w stosunku do polskich płac, jest delikatnie mówiąc "chora" (ok. 100 zł/rok).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-08 14:16:15
Autor: Mr. Misio
Użytkownik $heikh el $hah napisał:
[...]

Za ile zł rocznie wypijasz piwa/wodki/wina?

Data: 2013-06-12 16:37:21
Autor: Przemek
Jaki free anty-vir polecacie?
Za ile zł rocznie wypijasz piwa/wodki/wina?

Sorry, ale po antywirusie nie jestem na rauszu :)
NOSPANC :)
Przem
PS 100 zł to nie jest chora cena dla średniaków posiadających komputer.

Data: 2013-06-12 17:16:16
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-06-12 16:37, Przemek pisze:
PS 100 zł to nie jest chora cena dla średniaków posiadających komputer.

Ale porównaj sobie np. do ceny upgradu Win8.
Za 200 zł masz nowy SYSTEM, a za 100 zł program, który w moim przypadku je sobie tylko pamięć (Eset na szczęście mało i nie jest zbyt upierdliwy).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-12 18:38:31
Autor: Przemek
[...]

A porównaj do ceny komputera.
Przem

Data: 2013-06-12 18:47:51
Autor: Michal
W dniu 2013-06-12 17:16, $heikh el $hah pisze:
[...]

Biorąc pod uwagę, że przedłużenie ochrony na ESET kupuje się zazwyczaj elektronicznie, to należałoby porównywać to raczej z ceną Win8 Upgrade w takiej wersji (a nie box), a to było przez parę miesięcy ~120 zł lub nawet ~45 zł dla komputerów kupionych po czerwcu 2012.

BTW:
Dobra praktyka dobrą praktyką, ale byłem dziś w zaprzyjaźnionej małej kancelarii radcowskiej i poza oczywiście brakiem aktualizacji bezpieczeństwa (w tym java/flash) zastałem NODa 4 z aktualizacją baz sygnatur z połowy 2009 r, a to komputer podłączony do sieci, idą z tego parę razy dziennie przelewy internetowe opłaty skarbowej od pełnomocnictw itp. Nie chodzi nawet o to, że brakuje/szkoda pieniędzy bo tak na pewno nie jest (i tak wrzuca się w koszty), tylko w takich małych firmach nie ma się tym po prostu kto zająć, a pracująca tam aplikantka umiejętności komputerowe ogranicza raczej do obsługi worda, lexa i facebooka czy innego GG/NK. IMHO w takiej sytuacji już lepiej by był mniej pewny Comodo Internet Security (jako jedyny z tego typu pakietów ma darmową licencję komercyjną) z automatu ciągnący sobie zawsze aktualizacje antywirusa, firewalla i sandboxa niż nawet nieco skuteczniejszy NOD, ale po tym jak zapłacono za niego przy kupnie komputera nikt od połowy 2009 r. nie przedłużył licencji, bo nawet nie wie że trzeba aktualizować pakiety IS czy patchować OS/oprogramowanie typu java/flash itp.

--
/MB

Data: 2013-06-12 13:35:56
Autor: rs
On 6/12/2013 12:47 PM, Michal wrote:
[...]

skoro o NOD juz mowa, to ja oceniacie, obecna jakosc tego produktu. jestem jego uzytkownikiem tego programu od lat, w firmie i w domu i w sumie do tej pory polecalem, ale mam wrazenie, ze program sie zaczyna psuc. coraz ciezszy. zbyt wrazliwy w jednych sytuacjach, zbyt malo w innych. <rs>

Data: 2013-06-12 17:14:09
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-06-08 14:16, Mr. Misio pisze:
[...]

Dwa mogę skreślić? :>
To niech będzie wino: drożdże winiarskie + pożywka + 5 kg cukru > 40 zł. ;)
Poza tym życie w Polsce na trzeźwo jest nie do przyjęcia, a bez płatnego antywirusa żyć się da. :]

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-08 12:07:54
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 7 Jun 2013, Mr. Misio wrote:

Testuje Comodo, poki co bez zastrzezen :)

  Tako uywam, nie powiem dokadnie ile, ale mierzone
w latach, razem z firewallem.

pzdr, Gotfryd

Jaki free anty-vir polecacie?