Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?

Data: 2010-07-03 15:41:09
Autor: misio
Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?
Chciałem kupić garnek do gotowania na parze podgrzewany np. na kuchni gazowej (tzn nie elektryczny). Zalezy mi na tym zeby miał dwa czynne dna sitowe tzn jednoczesnie gotowac np mieso i warzywa. W interecie jest mnostwo ofert w cenach zaczynajacych się od 40 zł az do 150 zł Troche sie obawiam ze te za 40 zł moze są wykonane z nietrwałych lub trujacych materiałów. Ktoś może cos polecić?

Data: 2010-07-03 17:44:31
Autor: Panslavista

"misio" <a3619413@owlpic.com> wrote in message news:4c2f3dec$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poszukaj kogoś kto ci sprzeda za 300...

Data: 2010-07-05 07:21:50
Autor: Misiek

Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4c2f3dec$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w Tesco mozesz kupic bz problemu calkiem przyzwoite garnki do gotowania na parze (1+1, 1+2, 1+3) w cenach od 40 do 120 zeta
(1+... to pojemnik na wode + czesc sitkowa - odpowiednio 1,2 lub 3 poziomy).

Data: 2010-07-05 14:00:57
Autor: Przesmiewca
"misio" <a3619413@owlpic.com> napisał(a):

[...]

To szukaj z atestem PZH.
Wlasciwie sam tez kupuje wszystko co ma kontakt z zywnoscia tylko z atestem.

Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?