Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?

Data: 2010-07-03 17:44:31
Autor: Panslavista
Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?

"misio" <a3619413@owlpic.com> wrote in message news:4c2f3dec$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Chciałem kupić garnek do gotowania na parze podgrzewany np. na kuchni gazowej (tzn nie elektryczny). Zalezy mi na tym zeby miał dwa czynne dna sitowe tzn jednoczesnie gotowac np mieso i warzywa. W interecie jest mnostwo ofert w cenach zaczynajacych się od 40 zł az do 150 zł Troche sie obawiam ze te za 40 zł moze są wykonane z nietrwałych lub trujacych materiałów. Ktoś może cos polecić?

Poszukaj kogoś kto ci sprzeda za 300...

Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?