Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?

Data: 2010-07-05 07:21:50
Autor: Misiek
Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?

Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4c2f3dec$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Chciałem kupić garnek do gotowania na parze podgrzewany np. na kuchni gazowej (tzn nie elektryczny). Zalezy mi na tym zeby miał dwa czynne dna sitowe tzn jednoczesnie gotowac np mieso i warzywa. W interecie jest mnostwo ofert w cenach zaczynajacych się od 40 zł az do 150 zł Troche sie obawiam ze te za 40 zł moze są wykonane z nietrwałych lub trujacych materiałów. Ktoś może cos polecić?

w Tesco mozesz kupic bz problemu calkiem przyzwoite garnki do gotowania na parze (1+1, 1+2, 1+3) w cenach od 40 do 120 zeta
(1+... to pojemnik na wode + czesc sitkowa - odpowiednio 1,2 lub 3 poziomy).

Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?