[wii]Jaki 'gun'? - jezeli wogole jakis.

Data: 2009-09-21 01:08:29
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
[wii]Jaki 'gun'? - jezeli wogole jakis.
Witam,
Planujemy z dziewoja poprzechodzic kilka rail-shooter'ow na Wii. Pomyslalem, ze dla wygody i wiekszej 'wczuwki' moznaby zainwestowac w jakies nasadki imitujace pistolety. Czy jest sens kupowac 'tanioche' z Allegro (na przyklad - http://tnij.org/edmp)? Szczerze to nie chce wydawac na jeden taki wiecej niz 50zl, a jezeli ponizej tej ceny mam dostac kawalek bezuzytecznego i niewygodnego plastiku to wole juz grac na 'golych' wiilotach.

Pomijajac aspekty wygodnickie, to czy one nadadza sie do kazdego rail-shooter'a? Bo z tego co widze wiekszosc takich wynalazkow ma 'spust' na przycisku z nunchak'a, a nie wiem czy przypadkiem czesc gier nie wykorzystuje przycisku B?

pozdrawiam,
dex

Data: 2009-09-22 23:09:08
Autor: pwk