Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)

Data: 2017-09-10 18:44:11
Autor: T.V.
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Cześć, czas przejść chyba do innego operatora niż Plus, bo nie dość, że nałożyli mi lejek 32KB, to jeszcze zasięg jest tragedia i limit wykorzystuję po kilku dniach (50GB) ponieważ (zagubione) pakiety sa wysyłane w nieskończoność, a transwer leci. Do tego te 50GB.

PlusGSM (Polsat)
50GB limit podstawowy, po 100GB (6dni po odnowieniu pakietu)  nałożyli mi lejek, a transwer spadł do 32KB. Jak pisałem, słaby zasięg, odświeżanie stron, pakiety latały jak opętane tam i z powrotem to i limit szybko poszedł. Po części sądzę, iż jest to wina PlusGSM (może nawet jakaś teoria spiskowa, iż celowo obniżają moc na swoich wierzach nadawczych), ponieważ jeszcze 1-2lata temu miałem o niebo lepszy zasięg, teraz ledwo 1-2 (kiedyś 5-6) kreseczki i:
Teraz:
RSRP: -100
RSSI: -71
RSRQ: -8 : -12
SINR: -3 : +4

Kiedyś nie wiem, gdzieś mam zapisane, może na jakims forum... Ale było to naprawdę lepiej... Sprzęt sprawdzony, zresztą, nawet telefony gubią zasięg w domu, a kiedys spokojnie w piwnicy rozmawiałem. (mówie tu o połączeniu 2G)

Jutro pójdę do kiosku kupię karty:
T-Mobile
Orange
Play

Sprawdzę jak jest z realnym zasięgiem u mnie, a Wy koledzy - może podzielicie się jakimiś wiadomościami na temat w.w. operatorów?

Interesują mnie:
* limity pakietu podstawowego;
* Po jakim transwerze przeważnie zakładaja lejek;
* Częstotliwość i "ochoczość" nakładania lejków na klientów;
* Wymiana/serwis sprzętu (jeśli wezmę od nich modem i nie będzie mi sie go chciało wyłączać na czas burzy, prąd mój to niech chodzi :D ) ...

Może coś jeszcze przyjdzie Wam do głowy?

Pozdrawiam

Data: 2017-09-11 04:00:51
Autor: Budzik
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Użytkownik T.V. szukacie@znajdziecie.hell ...

[...]

50GB w kilka dni? hahahaha

[...]

wierzach? MSPANC

[...]

A nie mozesz przełaczyc sie na innego operatora na karcie plusa?
Ja mam playa a łacze sie najczesciej z plusem bo to on ma u mnie lepszy zasieg.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-09-11 09:19:17
Autor: T.V.
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Dnia Mon, 11 Sep 2017 04:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

50GB w kilka dni? hahahaha

Tak napisałem, nie kumam po co przepisujesz.

wierzach? MSPANC

Wieżach, masztach, BTS'ach ...

A nie mozesz przełaczyc sie na innego operatora na karcie plusa?
Ja mam playa a łacze sie najczesciej z plusem bo to on ma u mnie lepszy zasieg.

Zmienić operatora na karcie Plus'a?

Zupełnie, nic, ale to NIC, NIC nie wnosi Twój post, zmarnowałeś modemowcom
kilka KB za które muszą zapłacić. (Jakis monter itd z komórka w łapie)

Data: 2017-09-11 08:38:56
Autor: 2late
On 11/09/2017 08:19 AM, T.V. wrote:

50GB w kilka dni? hahahaha

Tak napisałem, nie kumam po co przepisujesz.

Jak mozna przepuscic w kilka dni 50GB?
Majac kiepski transfer.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-09-11 16:54:34
Autor: jerzu.xyz
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
On Mon, 11 Sep 2017 08:38:56 +0100, 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
wrote:

Majac kiepski transfer.

Transwer.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-09-11 17:16:42
Autor: Animka
W dniu 2017-09-11 o 16:54, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Mon, 11 Sep 2017 08:38:56 +0100, 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
wrote:

Majac kiepski transfer.
Transwer.

https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html

--
animka

Data: 2017-09-11 17:56:15
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

Majac kiepski transfer.

Transwer.

https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html

No i się wyjaśniło - ten transwertor przepuszcza elektrony tylko w jednym kierunku, wienc i  transwer kóleje.

JoteR

Data: 2017-09-11 19:46:01
Autor: Animka
W dniu 2017-09-11 o 17:56, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

Dlaczego cytujesz, że niby ja to wszystko napisałam?
Wróć i zacytuj poprawnie jeszcze raz. Nie będziesz sklerotyku manipulował złośliwie cudzymi odpowiedziami.

--
animka

Data: 2017-09-11 21:42:33
Autor: T.V.

"Animka" napisała:

[...]

Biało włosa, przeciez nie cytuje tylko ciebie, nie wiem z jakiego czytnika
korzystasz, ale...

To są wątki poprzednich osób, nowicjuszka na news grupach??

A co do Waszych kłótni nie mających nic wspólnego z moim pytaniem,
proponuje je zakończyc bo jak przekupki na ruskim targu.

TRANSFER na konto
TRANSFER w sieci
transfer

Nie znaleziono wyników dla:
https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html

Znaleziono dla:
https://sjp.pwn.pl/slowniki/transfer.html

Polecam zakończyć dyskusje prowadząco do ??? ... do nikąd.

Data: 2017-09-11 23:00:48
Autor: Budzik
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Użytkownik T.V. szukacie@znajdziecie.hell ...

To są wątki poprzednich osób, nowicjuszka na news grupach??

To chyba Ty jestes nowicjuszem skoro nie wiesz kto to Animka... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-09-12 01:21:52
Autor: T.V.
Dnia Mon, 11 Sep 2017 23:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik T.V. szukacie@znajdziecie.hell ...

To są wątki poprzednich osób, nowicjuszka na news grupach??

To chyba Ty jestes nowicjuszem skoro nie wiesz kto to Animka... ;-)

Kurczaki, "Thats All Folks"? To ta Animka, sorki, ale nie wiem :D
Czytam, paczam, nie gadam, bo wszystko jest w necie czego potrzebuje, po
porstu na ten miesiąć, kwartał nie ma tutaj porównania operatorów to pytam.
Kiedyś z cienia wyjść muszę ...
Masz ID wiadomomośći, "popaczaj" ile mam tu ników -- ja się z "kąłta" nie
"wziełem" nagle tutaj...

Robi sie OT.

Zakończmy tutaj.

Data: 2017-10-02 03:03:16
Autor: Animka

Data: 2017-10-06 23:44:08
Autor: jerzu.xyz
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)

wrote:

Majac kiepski transfer.
Transwer.

https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html

Czegoś nie rozumiesz?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-10-08 03:47:14
Autor: Animka
wrote:

W dniu 2017-09-11 o 16:54, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Mon, 11 Sep 2017 08:38:56 +0100, 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
wrote:

Majac kiepski transwer.
Transwer?
https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html
Czegoś nie rozumiesz?

Rozumiem. Sjp mnie zmylił choć wiedzialam. Pokazuje, że powinno byś transfer.

--
animka

Data: 2017-10-09 20:15:59
Autor: Marcin N

wrote:

[...]

Teraz to ja niczego nie rozumiem.

--
MN

Data: 2017-10-09 21:59:56
Autor: Animka

wrote:

[...]

Ktoś napisał transwer, a powinno być: transfer.
Coś tu się już tak pomerdało, że proponuję eot.

--
animka

Data: 2017-09-11 21:29:39
Autor: T.V.
Dnia Mon, 11 Sep 2017 08:38:56 +0100, 2late napisał(a):

On 11/09/2017 08:19 AM, T.V. wrote:

50GB w kilka dni? hahahaha

Tak napisałem, nie kumam po co przepisujesz.

Jak mozna przepuscic w kilka dni 50GB?
Majac kiepski transfer.

Pozdrawiam

Polecam zapoznać się z:

https://www.google.pl/search?client=opera&q=limit+lte+gubione+pakiety&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,internet-gubi-pakiety.html

http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=25777

http://www.spidersweb.pl/2014/07/plus-ogranicza-lte.html

Pisałem chyba wyraźnie, gdybyś wiedział w czym rzecz to nie trzeba by Ci
było tego tłumaczyć.

Zresztą, pytanie moje brzmiało z goła inaczej, po co mnie pytascie o
pierdoły, po co sie sprzeczacie o SJP.pl fraszer . dupa . tam . pl

Koledzy, moje pytanie to:

PYTANIE PONIŻEJ:

PYTANIE POMIĘDZY ZNAKAMI " oraz "

Zaczynamy:
"
Szukam danych dla internetu domowego LTE dla poszczególnych operatorów,
najbardziej interesujące mnie rzeczy to:

[...]

Czym sugerować się przy wyborze tego typu sieci dla domu.

Pozdrawiam

Pa
"

I to co "naszkrobałem" powyżej mnie interesuje.

Data: 2017-09-11 17:00:59
Autor: Budzik
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Użytkownik T.V. szukacie@znajdziecie.hell ...

50GB w kilka dni? hahahaha

Tak napisałem, nie kumam po co przepisujesz.

A ja napisałem ze rozsmieszyły mnie towje rozwazania o komórce ktora sama z siebie pobiera w tle 50GB w kilka dni...

wierzach? MSPANC

Wieżach, masztach, BTS'ach ...

A nie mozesz przełaczyc sie na innego operatora na karcie plusa?
Ja mam playa a łacze sie najczesciej z plusem bo to on ma u mnie
lepszy zasieg.

Zmienić operatora na karcie Plus'a?

Nie operatora a wybierany BTS? A co? Nie da sie?

Zupełnie, nic, ale to NIC, NIC nie wnosi Twój post, zmarnowałeś
modemowcom kilka KB za które muszą zapłacić. (Jakis monter itd z
komórka w łapie)
Dla tych 50gb nie ma to znaczenia... Dla modemowców tez niewielkie...
Modemowcy - ale jaja!

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-09-11 21:20:39
Autor: T.V.
Dnia Mon, 11 Sep 2017 17:00:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Proszę napisz, wskaż mi w którym miejscu napisałem, że chodzi o komórkę?
Ciągle pisze o internecie LTE od Plus GSM, nic nie mówiłem o żadnej
komórce.

Grupa GSM? OK, tylko co drugi pyta tutaj średnio 3razy w miesiącu o LTE
mobilny, modemy, sremy i inne.

wierzach? MSPANC

Wieżach, masztach, BTS'ach ...

[...]

Tak, tak, da się... eee, w którym miejscu w E3372 moge to wybrać (wersja
HiLink) próbowałem, nie łyka nie wiem czemu...
LTE dla domu Plus GSM, w okolicy mam nadajnik Play, T-Mobile - plus kilka
km dalej.
Wymuszałem częstotliwości, wymuszałem ID BTSa, uparcie łączy sie z Plus GSM
oddalonym o kilka km.

[...]

Jak najbardziej, napiszesz takich 5000miesięcznie i ktos juz ma w plecy
kilkadzieciąt MB, bo oczywiście trzeba by Ci odpowiedzieć, albo jak koledzy
wyżej... Zrobili całkiem OFF, kłócą się o sjp.pl, a jak nie miałem
odpowiedzi, tak nie mam...

Widzę, że na news grupy już przyszła sfołocz z forum, czyżby gimnazjum
odkryło news.serwerxxx.pl itp? ...
Dobry Boże.
Przepraszam (szczerze!) tych, którzy jeszcze chcą pomagać i odpowiadają
rzeczowo.

Data: 2017-09-11 23:00:48
Autor: Budzik
[...]

Mea culpa - nie komórka.
Reszta pozostaje w mocy...

wierzach? MSPANC

Wieżach, masztach, BTS'ach ...

[...]

Moze po prostu przełożyć na czas testów sima do komórki i tam wybrac?
A jak na komórce? Tez problemy z zasiegiem?
Z t-mobile jest lepiej skoro to jedyna inna antena w zasiegu?

[...]

To juz nie te czasy...

[...]

Really? To do mnie? Bo ja na usenecie to chyba z 20 lat...

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2017-09-12 01:18:11
Autor: T.V.
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Dnia Mon, 11 Sep 2017 23:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

<ciach>

Moze po prostu przełożyć na czas testów sima do komórki i tam wybrac?
A jak na komórce? Tez problemy z zasiegiem?
Z t-mobile jest lepiej skoro to jedyna inna antena w zasiegu?

Szukam czegoś z potężnym zapasem transferu, im taniej tym lepiej, więcej
zostanie dla mnie :-D  $$$

(Sytuacje opisałem pod postem <Marcin N>

[...]

Oj nadal te czasy, bo teraz gadamy z mojego telefonu komórkowego, gdzie mam
Skype, Video, VoIP'a etc etc... Po co mi bulic za jakies zbędne "literki"?
Pytanie było sano naznaczone.
Jak wpominałem, pytanie było jasne, a Wy się nad sjp rozwodzicie
wierza, hói, dópa, <...> pamiętam kiedys było pojęcie NETYKIETA (to do
Twojej wypowiedzi poniżej). Szkoda, że nikt już tego nie stosuje, nawet na
newsgrupach.

[...]

O widzisz, a jednak jeszcze stara wiara została, powiedz, że jeszcze
FreeSCO miałeś na SDI i już Cie lubię :D
Albo PHacking w budce na igiełkach? Ile laptopów spaliłeś bo mi monterzy
kolory kabli zamienili i dałes na modem 220V?

OK, bo sam robie OT jak diabli. Zakończmy w tym miejscu.

Data: 2017-09-11 21:22:53
Autor: T.V.
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Zacytuję sam siebie, ponieważ tu jakas dyskusja całkowicie nie na temat się
robi...
Może należało by nowy topic założyć?

Data: 2017-09-12 00:34:33
Autor: Marcin N
W dniu 2017-09-10 o 18:44, T.V. pisze:
[...]

Absolutnie nie polecam Internetu Plusa.

Oszukują.
Przy podpisywaniu umowy podkreślałem, że mam zużycie około 200 GB na miesiąc i pytałem, co mogą mi zaoferować. Zaproponowali "LTE bez limitów 40 GB". Zaznaczali, że w umowie jest zapis, że Internet nie jest w żaden sposób ograniczany o ile używany jest tylko z domu.

Guzik prawda. Założyli lejek w imię "sprawiedliwości społecznej". Dostałem ich tłumaczenie na piśmie, w którym wyjaśniają, że nie może być tak, że ja sobie używam a inni nie.

Powtarzam: złamali tym zapis z umowy i mają to w dupie. Chcę skierować sprawę do UOKIKu, ale wiadomo jak to jest kopać się z koniem.

Lejek, jaki założyli praktycznie uniemożliwia używanie Internetu: 500 kbit/s wejściowe i ze 30 kbit/s wyjściowe.

Dramat. Oszustwo. Skandal.

--
MN

Data: 2017-09-12 01:00:18
Autor: T.V.
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Dnia Tue, 12 Sep 2017 00:34:33 +0200, Marcin N napisał(a):

<ciach>

[...]

Znalazłem takie cos na potwierdzenie Twoich słów:
http://gsmonline.pl/artykuly/plus-oszukiwal-w-reklamach

Wysyłam bazy danych po kilkadziesiąt, kilkaset GB, jak na razie korzystam z
kilku kart SIM, ale staje sie to coraz bardziej upierdliwe jak w połowie mi
sie zatrzymuje. Orange i ich 1410GB za 199zl??, RBM?)

Z czego teraz korzystasz?

Szukam kogoś kto naprawde da przyzwoite parametry, a ja z kolei pozostane
mobilny. Sprawdzałem oferty satelitarne, 50EUR za 20Mb DL i 6MbUL, toz wole
wajchlować tymi SIM'ami, tylko niech to ma przynajmniej te 150GB uploadu.
(Firma wozi się po całej Polsce, umowy podpisac jednej nie można, na jakiś
teren, miasto, województwo od lokalnego bo jak???, każdy krzyczy, że ma byc
jak najtaniej bo to moje widzisisie internet :p )
To szukam, pojecia nie mam czego, ale szukam - dużo GB, transfery do tych
10-30Mb/s UL, kompy i tak chodzą całą noc :D
Chodzi mi tylko o to by mi sie nie wykrzaczał jeb***waniec pod sam koniec
transferowania tych 20-150GB, bo i transfer idzie sie paść i mój czas.
Najchętniej wziąłbym coś na prepaida lub abo na osobe prywatna :D
Upierdliwe jest jak wracam rano, a tu "TYŁEK" stoi w połowie i jeszcze
krzyczy, że transfery ponawia bo jakies błedy były.

Bo sam robie jakieś OT;

Jeszcze raz, to z czego teraz korzystasz na te 200GB?

Data: 2017-09-12 08:47:56
Autor: Big Jack
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
W wiadomości
*T.V.* napisał(-a):

Znalazłem takie cos na potwierdzenie Twoich słów:
http://gsmonline.pl/artykuly/plus-oszukiwal-w-reklamach

Ciekawe ile i czy w ogóle coś zpłacili z tej nałożonej kary

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-09-12 13:27:33
Autor: Uncle Pete
[...]

RBM ma jakiś lejek po 100 GB, poza tym u mnie jest dosyć wolny - jakieś 5 Mbit/s i czasami zawiesza się na kilka minut. W regulaminie piszą "prędkość transmisji danych wynosi szacunkowo maksymalnie 15 Mb/s", co w LTE także dupy nie urywa. Musisz być w zasięgu nadajników Playa, w roamingu nie działa. Nieprzyjemna przypadłość to że nie możesz przedłużyć pakietu, kiedy poprzedni jest aktywny - musisz zaczekać, aż skończy się termin poprzedniego. Przynajmniej tak jest przy przedłużaniu przez stronę internetową. I ostatnia rzecz: podobno startera z tą ofertą już nie da się kupić.

Orange po LTE w moim przypadku jest jak najbardziej OK. Szybki i stabilny.

Piotr

Data: 2017-09-12 13:29:20
Autor: Uncle Pete
[...]

W RBM oczywiście chodziło mi o "DARMOWY INTERNET LTE NA 30 DNI".

Piotr

Data: 2017-09-12 06:12:24
Autor: przemek.jedrzejczak
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Data: 2017-09-12 17:20:00
Autor: Uncle Pete
On 2017-09-12 15:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
ten ?

http://allegro.pl/internet-na-karte-play-red-bull-lte-50zl-150-dni-i6937454225.html

Dokładnie. Niezłe przebicie, nawet po wspaniałomyślnym obniżeniu ze 120 zł. I to za sam starter, bo 5 dych, jak rozumiem, i tak trzeba będzie wpłacić.

Data: 2017-09-12 23:03:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
mialem ze 3 karty RBM i na zadnej nie wyciagnalem wiecej niz 60 Mbit/s a tyle szlo normalnie kiedys w Play, Plus (Plush na karte) tez bieda ale na wiosce (Szczawnica) jeszcze chodzil kiedy Play zdechl, w miare stabilne jest T-Mobile, Orange tez dobrze.

PS w Niemczech operatorzy tez w kulki pogrywali az wreszcie wypuszczono apke ktora w miare wiarygodnie podaje predkosci i ping co moze byc podstawa do ew. reklamacji:

https://breitbandmessung.de/mobil-testen

Data: 2017-09-13 11:19:33
Autor: Uncle Pete
On 2017-09-13 08:03, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
[...]

No to Play zabezpieczył się sformułowaniem "prędkość transmisji danych wynosi szacunkowo maksymalnie 15 Mb/s" )))

Data: 2017-09-13 02:26:25
Autor: przemek.jedrzejczak
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
-- No to Play zabezpieczył się sformułowaniem "prędkość transmisji danych wynosi szacunkowo maksymalnie 15 Mb/s" )))

LTE 15 Mbit/s to brzmi dumnie ale w Niemczech nie przejdzie bo 3g musi miec 21,6 Mbit/s :-)

Data: 2017-09-13 08:01:16
Autor: Liwiusz
On 2017-09-12 15:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
ten ?

[...]

Jak liczysz to "przebicie", skoro "startera z tą ofertą już nie da się kupić."?

--
Liwiusz

Data: 2017-09-13 11:16:56
Autor: Uncle Pete
[...]

Liczę to tak, że gość najprawdopodobniej kupował te startery po 9 złotych (kiedy były jeszcze w sprzedaży), więc ma wysoki zarobek na transakcji, czyli "przebicie".

Data: 2017-09-13 11:33:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-09-13 o 11:16, Uncle Pete pisze:
[...]

Ja kupiłem taki starter niecały rok temu za kilkanaście złotych na allegro.

Mimo to nie podoba mi się takie spłycanie tematu do "przebicia" jak to piszesz. Zupełnie nie rozumiesz ekonomii. Jak na przykład wyliczasz cenę ryzyka tego, że ktoś parę lat temu kupił mnóstwo starterów, nie mając zupełnie gwarancji, że będzie można je sprzedawać, że oferta nie zniknie, że sprzedaż starterów ze źródła będzie zatrzymana itp. itd?

Pomijając już fakt, że istnieje zdaje się metoda do uzyskania tej taryfy nie przez odpowiedni starter, tylko przez odpowiednią ścieżkę zmian taryf i/lub operatorów - startując z dowolnego startera.

Wówczas to nie jest "przebitka" za starter, tylko tak jak w tym kawale, wyśmiewającym nota bene takie podejście jak twoje - za stuknięcie młotkiem - 10zł, za wiedzę, gdzie stuknąć - 90zł.

--
Liwiusz

Data: 2017-09-13 11:53:31
Autor: Uncle Pete
On 2017-09-13 11:33, Liwiusz wrote:
[...]

Nie wiem, dlaczego tak się na mnie wkurzyłeś, wyluzuj. Ja akurat jetem ekonomistą, więc nie musisz mnie tego tłumaczyć i to co napisałem było półżartem. Zgadzam się, że gość ryzykował, no miał wyczucie koniunktury. I że jego zysk to niekoniecznie 100/9 (a raczej na pewno nie), ale raczej mały nie jest. Przecież nie proponuję zakazać mu handlować. Po prostu zwróciłem uwagę na różnicę cen, które były kiedyś w detalu i są teraz na allegro.

Data: 2017-09-13 20:05:09
Autor: Marcin N
W dniu 2017-09-12 o 01:00, T.V. pisze:
Jeszcze raz, to z czego teraz korzystasz na te 200GB?

Niestety na razie z tego samego.
Jak jeszcze raz wykręcą mi numer - to spróbuję zagrać ostro. Póki co - mam umowę na dwa lata.
Oczywiście złamali bodajże dwa punkty umowy przycinając transfer.
Jeden z nich mówi: "ograniczenie prędkości po przekroczeniu 40 GB - NIE DOTYCZY".

--
MN

Data: 2017-09-13 20:20:41
Autor: T.V.
Dnia Wed, 13 Sep 2017 20:05:09 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

Na Twoim miejscu zadzwonił bym, poprosił o zniesienie abonamentu na kilka
miesięcy lub obniżenie do końca trwania skoro takie cyrki Ci robią.

Data: 2017-09-12 22:58:19
Autor: Robert Tomasik
W dniu 10-09-17 o 18:44, T.V. pisze:

[...]

JA by sprawdził, czy nie masz jakiś zakłóceń.

Data: 2017-09-13 19:15:14
Autor: T.V.
Dnia Tue, 12 Sep 2017 22:58:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

W dniu 10-09-17 o 18:44, T.V. pisze:

[...]

Też sie nad tym zastanawiałem, czytałem kiedys o zakłuceniach generowanych
przez maszyny, silniki po kilkadziesiąt kW, nawet na forum tele o
cyrkularce samoróbce to rozłączała NET'a dwa domy dalej :D itd.
No niestety, tego sie nie pozbędę, nie wiem nawet jak się za to zabrać
skoro non stop jest taki, a nie inny sygnał.
W miejscu gdzie najczęściej używam LTE (modem, antena Sorensen ?17?,
?mr3420?) i tak spadła moc na nadajniku.
Jest to 100% pewne, sprawdzałem swoimi obecnymi smartfonami, ale także
stara nokią E52 i N302 który kiedyś pozwalały mi na normalna rozmowę
(normalna = przy uchu słuchawka) w piwnicy, teraz na piętrze musi być
głośnomówiący i na parapecie okna spoczywać aparat.
Na zewnątrz to loteria, czasami jest OK, czasami nie.
Więc albo jakaś awaria na BTS nastapiła 2-3lata temu, lub wprowadzono
jakies "normy eco" co by za wiele prądu "nie wypromieniowywać w atmosferę"
:D  :-)

Data: 2017-09-13 00:43:23
Autor: Smok Eustachy
W dniu 10.09.2017 o 18:44, T.V. pisze:
[...]