Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)

Data: 2017-09-11 21:22:53
Autor: T.V.
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
Zacytuję sam siebie, ponieważ tu jakas dyskusja całkowicie nie na temat się
robi...
Może należało by nowy topic założyć?

Szukam danych dla internetu domowego LTE dla poszczególnych operatorów,
najbardziej interesujące mnie rzeczy to:

Interesują mnie:
* limity pakietu podstawowego;
* Po jakim transwerze przeważnie zakładaja lejek;
* Częstotliwość i "ochoczość" nakładania lejków na klientów;
* Wymiana/serwis sprzętu (jeśli wezmę od nich modem i nie będzie mi sie go chciało wyłączać na czas burzy, prąd mój to niech chodzi :D ) ...

Może coś jeszcze przyjdzie Wam do głowy?

Czym sugerować się przy wyborze tego typu sieci dla domu.

Pozdrawiam

Pa

Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)