Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)

Data: 2017-09-12 22:58:19
Autor: Robert Tomasik
Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
W dniu 10-09-17 o 18:44, T.V. pisze:

50GB limit podstawowy, po 100GB (6dni po odnowieniu pakietu)  nałożyli mi lejek, a transwer spadł do 32KB. Jak pisałem, słaby zasięg, odświeżanie stron, pakiety latały jak opętane tam i z powrotem to i limit szybko poszedł. Po części sądzę, iż jest to wina PlusGSM (może nawet jakaś teoria spiskowa, iż celowo obniżają moc na swoich wierzach nadawczych), ponieważ jeszcze 1-2lata temu miałem o niebo lepszy zasięg, teraz ledwo 1-2 (kiedyś 5-6) kreseczki i:

JA by sprawdził, czy nie masz jakiś zakłóceń.

Data: 2017-09-13 19:15:14
Autor: T.V.
Dnia Tue, 12 Sep 2017 22:58:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

W dniu 10-09-17 o 18:44, T.V. pisze:

[...]

Też sie nad tym zastanawiałem, czytałem kiedys o zakłuceniach generowanych
przez maszyny, silniki po kilkadziesiąt kW, nawet na forum tele o
cyrkularce samoróbce to rozłączała NET'a dwa domy dalej :D itd.
No niestety, tego sie nie pozbędę, nie wiem nawet jak się za to zabrać
skoro non stop jest taki, a nie inny sygnał.
W miejscu gdzie najczęściej używam LTE (modem, antena Sorensen ?17?,
?mr3420?) i tak spadła moc na nadajniku.
Jest to 100% pewne, sprawdzałem swoimi obecnymi smartfonami, ale także
stara nokią E52 i N302 który kiedyś pozwalały mi na normalna rozmowę
(normalna = przy uchu słuchawka) w piwnicy, teraz na piętrze musi być
głośnomówiący i na parapecie okna spoczywać aparat.
Na zewnątrz to loteria, czasami jest OK, czasami nie.
Więc albo jakaś awaria na BTS nastapiła 2-3lata temu, lub wprowadzono
jakies "normy eco" co by za wiele prądu "nie wypromieniowywać w atmosferę"
:D  :-)

Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)