Jaki internet do laptopa bez abonamentu

Data: 2011-06-10 21:57:23
Autor: furi
Jaki internet do laptopa bez abonamentu
Witam
Chce kupic jakis modem usb do laptopa, bez abonamentu bo potrzebuje tego kilka razy w roku jak jestem w Polsce. Najlepsze co znalazlem to oferta heya, 200 pln za zestaw, 20 pln za 100 Mb transferu. Czy jest az tak zle? przy tej cenie za transfer kilka godzin odtwarzania muzy z youtuba na imprezce bedzie kosztowalo kilkaset PLN. Czy to wszystko na co mozna w Polsce liczyc? 100 Mb powinno ze zlotowke kosztowac a nie 20. Czy moze jest jakis sensowny abonament ze 20 PLN miesiecznie z limitem pare Gb przechodzacym z miesiaca na miesiac?
pozdrawiam
furi

Data: 2011-06-10 22:11:53
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-06-10 22:57, furi pisze:
[...]

A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

Data: 2011-06-10 21:24:37
Autor: Waldek Godel
Jaki internet do laptopa bez abonamentu
Dnia Fri, 10 Jun 2011 22:11:53 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

A 2,20 może być?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-06-10 21:51:53
Autor: Waldek Godel
Jaki internet do laptopa bez abonamentu
Dnia Fri, 10 Jun 2011 22:39:03 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

A 2,20 może być?

dawaj

http://threestore.three.co.uk/payg/dealsummary.aspx?offercode=DSLPP530&id=1183

3 GB za 15 funtów, co w przeliczeniu daje 2,27 zł za 100 MB
za 25 funtów jest 7 GB co daje 1,50 zł za 100 MB

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-06-10 23:42:34
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

Waldek - patrz mi prosto na usta. 100 MB za 2,27 zł, nie 7 GB za 150 zł czy coś zbliżonego.

Data: 2011-06-10 22:47:57
Autor: Waldek Godel
Jaki internet do laptopa bez abonamentu
Dnia Fri, 10 Jun 2011 23:42:34 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

Fajne pytanie, szkoda, że zupełnie nie na temat.

Data: 2011-06-11 00:22:44
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

Nie płaszczycuj rzeczywistości. Pytanie było proste:
A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

Data: 2011-06-10 23:42:51
Autor: Waldek Godel
Jaki internet do laptopa bez abonamentu
Dnia Sat, 11 Jun 2011 00:22:44 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Nie płaszczycuj rzeczywistości. Pytanie było proste:
A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

Podałem przykład. Fakt, że w tłumie innych setek, ale ograniczeń nie było,
a pytanie na początku wątku mówiło wyraźnie, że nie o samotne chodzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2011-06-11 17:35:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

Waldek: nie znam w Europie oferty tego typu, a interesuję się tym i ze względów zawodowych i osobistych. A oferty za kilkadziesiąt euro/funtów owszem istnieją. Tyle, że kiedy jadę tylko ze smartfonem, na przykład na tydzien, jest to mało opłacalne.
Natomiast oferty laptopowe, czyli raczej wyrażane w gigabajtach, jak najbardziej są. Ta Twoja jest jedną z mniej opłacalnych :-P

Data: 2011-06-11 16:42:40
Autor: Waldek Godel
Jaki internet do laptopa bez abonamentu
Dnia Sat, 11 Jun 2011 17:35:28 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

Jak dla mnie, to kupowanie pakietów tubylczych w okolicach 100 MB mija się
z celem, nawet do telefonu. Na chwilowy przelot to wciąż za dużo, na pobyt
może być mało. Chcąc sprawdzić pocztę jadąc dokądś itp. celowałbym raczej w
hotspoty niż bawił się z kupowaniem egzotycznych simów.
Paczuszka 2 GB to akurat na 2 tygodnie normalnego używania laptopa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2011-06-10 23:24:15
Autor: ToMasz
furi pisze:
[...]
orange free na karte. poczytaj sobie regulamin. jak nie chcesz to masz:

http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-6-gb-5-miesiecy-i1653862873.html
(posklejaj jak pocieło adres)
37zł masz 6gb potem sim do smietnika.

ToMasz

PS 162mega za 1zł?

PS2 modem bez simlocka dostaniesz w Playu za coś koło 120zł

Data: 2011-06-10 23:33:37
Autor: Mateusz
Użytkownik ToMasz napisał:

http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-6-gb-5-miesiecy-i1653862873.html
(posklejaj jak pocieło adres)
37zł masz 6gb potem sim do smietnika.

Czy to legal czy jakis przekret?

Data: 2011-06-10 23:37:38
Autor: ToMasz
Mateusz pisze:
Użytkownik ToMasz napisał:

http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-6-gb-5-miesiecy-i1653862873.html

(posklejaj jak pocieło adres)
37zł masz 6gb potem sim do smietnika.

Czy to legal czy jakis przekret?
legal. weź poczytaj regulamin mając na uwadze ze to Polska, kraj
kombinatorĂłw.
zakup: karta OF-100zł =110 zł na koncie + 6GB
sprzedaż: 110zł jako przelew sms (ok 75zł)
sprzedaż: 6GB za 37zł

ToMasz

Data: 2011-06-11 07:44:32
Autor: januszek
Jaki internet do laptopa bez abonamentu
ToMasz napisa?(a):

sprzedaż: 110zł jako przelew sms (ok 75zł)

Gdzie tyle daja? IMO mozna liczyc 3:1 ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-06-11 09:04:47
Autor: Jakub Danecki
furi wrote:
przy tej cenie za transfer kilka godzin odtwarzania muzy z
youtuba na imprezce [...]

Ja jestem jakis dziwny, ale puszczanie _muzyki_ z serwisu _filmowego_
ciagle nie rozumiem. Od puszczania muzyki to raczej jakas wrzuta, albo
cos, ale puszczanie teledysków, któych nikt nie oglada zeby uslyszec
muzyke o podwyzszonym stopniu kompresji to na prawde dziwne... O
transferze nie wspomne, ale to na znaczenie raczej przy komórkach, niz
laczach stacjonarnych.

Jakub

Data: 2011-06-11 15:04:15
Autor: J.F.
On Sat, 11 Jun 2011 09:04:47 +0000 (UTC),  Jakub Danecki wrote:
furi wrote:
[...]

Ale to karalne. A oficjalne na YT nie :-)

cos, ale puszczanie teledysków, któych nikt nie oglada zeby uslyszec
muzyke o podwyzszonym stopniu kompresji to na prawde dziwne... O

Imprezowicze nie uslysza roznicy :-)

transferze nie wspomne, ale to na znaczenie raczej przy komórkach, niz
laczach stacjonarnych.

Jak operatorzy tacy glupi ze nie daja limitow, to co cie transfer
obchodzi :-)

J.

Data: 2011-06-11 17:45:43
Autor: Jakub Danecki
J.F. wrote:
> Ja jestem jakis dziwny, ale puszczanie muzyki z serwisu filmowego
> ciagle nie rozumiem. Od puszczania muzyki to raczej jakas wrzuta, albo
Ale to karalne. A oficjalne na YT nie :-)

Zaraz zaraz, co jest karalne?

1. Puszczanie muzyki skądkolwiek jest legalne (dopiero wrzucanie
materiałów multimedialnych, do których nie mamy prawa w celu ich
dystrybucji jest zabronione - na YT i wrzucie tak samo).
2. Nielegalne jest PUBLICZNE odtwarzanie. A jak ci się ZAIKS czepi, to
nie podskoczysz. Nietstey nie jest oczywiste, jak duża impreza jest już
publicznym odtworzeniem :)

> cos, ale puszczanie teledysków, któych nikt nie oglada zeby uslyszec
> muzyke o podwyzszonym stopniu kompresji to na prawde dziwne... O
Imprezowicze nie uslysza roznicy :-)

Ale płacący rachunek za transfer już tak.

> transferze nie wspomne, ale to na znaczenie raczej przy komórkach, niz
> laczach stacjonarnych.
Jak operatorzy tacy glupi ze nie daja limitow, to co cie transfer
obchodzi :-)

Dlatego napisałem. Poza tym limity były nawet w neo, ale ludzie
narzekali :)

Jakub

Data: 2011-06-11 21:07:37
Autor: Mateusz
Użytkownik Jakub Danecki napisał:

2. Nielegalne jest PUBLICZNE odtwarzanie. A jak ci się ZAIKS czepi, to
nie podskoczysz. Nietstey nie jest oczywiste, jak duża impreza jest już
publicznym odtworzeniem :)

Nuie jak duza, ale kto na niej jest. Jak masz 13 rodzenstwa i robisz impreze, to jest to dozwolony uzytek". Ale jak masz disko gdzie sa obcy to juz nie jest dozwolony uzytek i impreza staje sie publiczna.

Data: 2011-06-17 22:19:40
Autor: J.F.
On Sat, 11 Jun 2011 17:45:43 +0000 (UTC),  Jakub Danecki wrote:
J.F. wrote:
> [...]

materiałów multimedialnych, do których nie mamy prawa w celu ich
dystrybucji jest zabronione - na YT i wrzucie tak samo).

Ale dla wielu zrodel nie ma grania on-line, tylko trzeba najpierw
sciagnac na lokalna pamiec - czyli wykonac kopie !

2. Nielegalne jest PUBLICZNE odtwarzanie. A jak ci się ZAIKS czepi, to
nie podskoczysz.

Czy ZAIKS ma jakies prawa do zagranicznych utworow ? Nie chce mi sie
wierzyc zeby z kazdym autorem zdolali podpisac stosowna umowe ..

J.

Data: 2011-06-18 20:53:27
Autor: niusy.pl
Jaki internet do laptopa bez abonamentu

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

> [...]

Ale dla wielu zrodel nie ma grania on-line, tylko trzeba najpierw
sciagnac na lokalna pamiec - czyli wykonac kopie !

A co to zmienia ? I tak trzeba załadować do pamięci.

Prawa wynikają z ustawy a nie umów

Data: 2011-06-19 10:17:14
Autor: Mateusz
Użytkownik niusy.pl napisał:

> [...]

Czy ZAIKS ma jakies prawa do zagranicznych utworow ? Nie chce mi sie
wierzyc zeby z kazdym autorem zdolali podpisac stosowna umowe ..

Raczej z umów i z ustawy. Bo jest cos takiego jak np. FreeMusic, gdzie grajac nie trzeba ponosic zadncyh kosztow na ZAIKS i inne organizacje przest..... chroniace artystów, bo artysci sie chronia sami czy jakos tak ;)

Data: 2011-06-19 11:51:54
Autor: J.F.
On Sat, 18 Jun 2011 20:53:27 +0200,  niusy.pl wrote:
> [...]

sciagnac na lokalna pamiec - czyli wykonac kopie !

A co to zmienia ? I tak trzeba załadować do pamięci.

Teoretycznie nie, przynajmniej nie w calosci.
Flash co prawda i tak zapisuje na dysk - ale jesli oficjalnie jest na
YT wrzucony, to posiadacz praw autorskich sie z tym liczy.

[...]

Ta ustawa wyjatkowo niejasna, ale o ile mi sie wydaje to organizacje
autorskie maja prawo tylko do utworow na ktore podpisali umowy.
Przy innych moga tylko powiadomic policje.

J.

Jaki internet do laptopa bez abonamentu