Jaki internet na rok ?

Data: 2018-11-10 18:47:25
Autor: karol
Jaki internet na rok ?
Witam
Poszukuje jakiegos internetu na rok, żeby raz zapłacić i korzystać w laptopie, jako zastępczy jak stacjonarnego nie bedzie, czyli nie musi byc duzo gb, bo bede z niego korzystał raz moze dwa razy w miesiacu
Co polecacie ?

Data: 2018-11-10 19:41:30
Autor: ToMasz
Jaki internet na rok ?

> Co polecacie ?
1. a2mobile, utrzymywać kartę sim przy życiu, kupować pakiety jak trzeba. chyba 10zł za 5+5 giga. myślę że ten numer przejdzie u każdego operatora.
2. Rebtel daje za firkiko 1 giga, kolejne pakiety drogie. jak ten 1 giga styknie - masz problem z głowy
3. karty sim orange z allegro. od 100giga za 40zł do.. ho ho ho! aż tyle na serio. taka karta jest ważna około pół roku. czyli wychodzi jakieś 8zł na miesiąc za interent - jeśli nie potrzebujesz więcej.
wada taka że czego nie zużyjesz - przepadnie
4. Karta sim "na awarie". kupujesz kartę sim na której jest promocyjny internet. orage free cośtam. bez aktywacji. jeśli masz inną aktywną kartę sim w orange, aktywacje zrobisz w 5 minut dwoma smsami. na start dostajesz promocyjny internet. ja dostałem 6 giga na 14 dni. cena karty powinna wynosić 5zł, więc to najtańsze rozwiązanie. (moja była droga bo potrzebny mi był konkrenty numer telefonu)

ToMasz

Data: 2018-11-10 22:02:04
Autor: KK
Jaki internet na rok ?

Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ps78os$ick$1@dont-email.me...

Co polecacie ?
[...]

Podobnie można zrobić w nju - karta kosztuje 4 zł a pakiet dają 10 GB na 15 dni.

pzdr
Krzych

Data: 2018-11-10 22:42:59
Autor: Animka
Jaki internet na rok ?
W dniu 2018-11-10 o 23:02, KK pisze:

[...]

Bez rejestracji z dowodem osobistym?

--
animka

Data: 2018-11-10 23:07:51
Autor: KK
Jaki internet na rok ?

Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ps7jje$v88$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Procedura taka sama jak w orange.

pzdr
Krzych

Data: 2018-11-10 23:15:57
Autor: Animka
Jaki internet na rok ?
W dniu 2018-11-11 o 00:07, KK pisze:

[...]

Nie wiem jaka jest procedura w Orange :-( Dawniej (przez 10 lat) miałam tylko abonament.

--
animka

Data: 2018-11-10 22:40:33
Autor: Animka
Jaki internet na rok ?
W dniu 2018-11-10 o 20:41, ToMasz pisze:
3. karty sim orange z allegro. od 100giga za 40zł do.. ho ho ho! aż tyle na serio. taka karta jest ważna około pół roku. czyli wychodzi jakieś 8zł na miesiąc za interent

Jakiś pracownik Orange kradnie te karty i sprzedaje na Allegro?
W salonach Orange nie ma chyba takich kart.

--
animka

Data: 2018-11-14 00:54:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki internet na rok ?

"dizel" ps9u1a$7up$1@node1.news.atman.pl

Na rok to może nie, ale na pół roku jeśli starczy ci 50gb.

50 GB, ale plus 20 GB na 90 dni

Za przeniesienie nr do Fakt mobile dają 500zł i 50gb na 6 miesięcy.

50 GB na 150 dni plus 20 GB na 90 dni

Najlepiej to kupić starter innej sieci,

Może najlepiej, ale najtaniej -- wziąć za free.

Wychodzące mogą być na 14 dni,

Miałem bez doładowania rok -- wydałem nieco ponad 3 dychy pln.
Teraz mam gotowy kolejny numer, lale na razie ani tych 50 GB nie
uaktywniłem, ani nie włożyłem SIMki Faktycznej do smartfonu...

20 GB uaktywnił się samoistnie.

Testuję -- zamierzam włożenie SIMki, gdy skończą się MB Rebtelowe.
BTW -- chyba Rebtel zezwala na 118913. :) Fakt chyba też... A2M
zezwala, ale zgarnia qpę szmalu spoza pakietu...

[dizel to już historia... w eNeReFie złomują dizle z 2012 roku...
ale po co mam im tłumaczyć, że gadają z przeżytkiem?...]

Serdecznie pozdrawiam i życzę [miłego związku
tlenu z azotem? -- NOx] wszystkiego dobrego.

--
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Jaki internet na rok ?