Jaki internet w Roamingu na EU?

Data: 2018-05-12 09:52:08
Autor: SERG
Jaki internet w Roamingu na EU?
Szukam polskiego operatora GSM, którego kartę SIM mógłbym zanabyć na okres 7 dniowego wyjazdu do innego kraju EU.
Warunek jest taki, iż potrzebuje mieć pakiet internetu z co najmniej 1GB w Roamingu i który jest ważny co najmniej tydzień.
Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

Data: 2018-05-12 13:13:32
Autor: P.B.
Dnia Sat, 12 May 2018 09:52:08 +0200, SERG napisał(a):

[...]

Play na Kartę i włączony pakiet Formuła Solo na Kartę. Będziesz miał w tym
10GB netu, z tego 1,5GB do wykorzystaniu w roamingu w UE. Ważne miesiąc.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2018-05-12 18:40:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-12 o 13:13, P.B. pisze:
[...]

Z tego co wiem bez dopłat jest tylko 500mb (w taryfie Formuła Unlimited na kartę za 25zł).

Skąd masz info o tych 1,5gb?

--
Liwiusz

Data: 2018-05-12 19:52:57
Autor: P.B.
Dnia Sat, 12 May 2018 18:40:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

Z tego co wiem bez dopłat jest tylko 500mb (w taryfie Formuła Unlimited na kartę za 25zł).

Skąd masz info o tych 1,5gb?

Ze strony Play24. Na stronie głównej Play jest mowa o 500MB, ale jak
sprawdzam stan kont na swoich kartach, to wszędzie, gdzie jest Formuła
unlimited, albo solo jest 1,5GB w roamingu.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2018-05-12 19:55:25
Autor: P.B.
Dnia Sat, 12 May 2018 19:52:57 +0200, P.B. napisał(a):

[...]

W a2mobile w pakiecie Niewyczerpalne Rozmowy i Internet jest 1GB netu w
roamingu, a kosztuje 18 PLN na miesiąc.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2018-05-12 23:52:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-12 o 19:52, P.B. pisze:
Ze strony Play24. Na stronie głównej Play jest mowa o 500MB, ale jak
sprawdzam stan kont na swoich kartach, to wszędzie, gdzie jest Formuła
unlimited, albo solo jest 1,5GB w roamingu.

Ale po 500mb jest już nie bezpłatnie, tylko z dopłatami. Te 1,5gb było aktualne jeszcze sprzed dopłat.

A teraz jest tak:
- 500mb bezpłatnie
- 1000mb "bezpłatnie + dopłata"
- powyżej 1,5gb - cena cennikowa w kraju/roamingu (poza pakietem)

--
Liwiusz

Data: 2018-05-12 21:18:28
Autor: jerzu.xyz
Jaki internet w Roamingu na EU?
On Sat, 12 May 2018 09:52:08 +0200, SERG <marcin_net@nospampoczta.fm>
wrote:

Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

nju na kartę, 29 zł. 10 GB z czego 1.6 GB na UE. Ważne 30 dni.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-05-12 21:19:59
Autor: jerzu.xyz

wrote:

Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

nju na kartę, 29 zł. 10 GB z czego 1.6 GB na UE. Ważne 30 dni.

Nawet więcej, bo 1.87GB na net w UE.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-05-12 23:13:09
Autor: darek12345
Jaki internet w Roamingu na EU?

>nju na kartę, 29 zł. 10 GB z czego 1.6 GB na UE. Ważne 30 dni.

Nawet więcej, bo 1.87GB na net w UE.

Tylko w przypadku kupna karty nju jedynie na okres wyjazdu i  nie korzystania z niej wczesniej ani pozniej moga naliczyc oplaty za niezgodnosc z "polityka uczciwego korzystania":
https://www.njumobile.pl/roaming

Sam sie zastanawiam rowniez jakiej karty sim uzyc na najblizszy wyjazd za granice. Myslalem o Orange (Elastyczny Pakiet Internetowy), ale ze względu na te kruczki to nie wiem, czy nie skorzystam z Pakietu Euroatlantyckiego w Plusie (1 GB za 39 zl).

Data: 2018-05-13 10:01:53
Autor: SERG
W dniu 2018-05-12 o 09:52, SERG pisze:
[...]

Zrobiłem jeszcze małe rozeznanie i o dziwo Orange ma coś ciekawego.
Przy pakiecie za 15 zł (2GB net + nielimitowane SMS w PL) dostajemy 0,97GB na UE ważne przez 30 dni.

https://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003485934,article.html

Chyba z tego skorzystam bo mam ważną jeszcze i zarejestrowaną SIM-kę więc nie będę musiał bawić się w rejestrowanie nowej.

Data: 2018-05-17 22:05:18
Autor: Pszemol
"SERG" <marcin_net@nospampoczta.fm> wrote in message news:pd66f8$2bj$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co się stanie jak wezmę ze sobą na wycieczkę do Włoch
kartę prepaida Orange Free którego używam w Polsce
od wielu lat? Jaką "taryfą" mnie obskubią we Włoszech? :-)

15zł za 300Mb?

Data: 2018-05-18 19:38:51
Autor: jerzu.xyz
Jaki internet w Roamingu na EU?
On Thu, 17 May 2018 22:05:18 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

A co się stanie jak wezmę ze sobą na wycieczkę do Włoch
kartę prepaida Orange Free którego używam w Polsce
od wielu lat? Jaką "taryfą" mnie obskubią we Włoszech? :-)

Uruchom sobie pakiet jednorazowy http://bezlimitunakarte.pl/ - za 25
zł. będziesz miał 1,61 GB w UE.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-05-19 08:46:10
Autor: Pszemol
wrote:

[...]

Dzięki! Nie znałem tego.

Data: 2018-05-19 13:52:20
Autor: szsz
[...]

ja bylem we Wloszech
mialem pakiet 2 GB z Playa na karte w tym ok 580 MB w UE bez doplat (wazne  30 dni)

ale ten internet z playa byl strasznie cienki - muliło ze nie wiem...

na drugim telefonie mialem Orange (abonament) 2 gr za MB (nie wiem czy brutto czy netto) - internet smigał (w porownaniu do playa to niebo a ziemia)

m.

Jaki internet w Roamingu na EU?