Jaki internetowy prepaid jesli nie blueconnect

Data: 2010-02-01 11:44:47
Autor: Krzysztof
Jaki internetowy prepaid jesli nie blueconnect
szwagier pisze:
Witam!

Korzystam z blueconnect w wersji prepaidowej. Wiem, ze to nie najkorzystniejsza oferta, ale zachecila mnie do tego duza ilosc hotspotow w McDonaldach, a jak sie duzo jezdzi w trasy to szybkie lacze w miejscu z dobra kawa jest OK ;)

Ale mcdonalds ma teraz swoje hotspoty, wiec chetnie bym zmienil na cos tanszego, przy czym:
1) wymagany prepaid, abo mnie nie interesuje
2) tani, bo traktuje go wylacznie jako rezerwe (czasem - kilka razy w miesiacu w szczerym polu musze siegnac do zdjec satelitarnych lub skorzystac z geoportalu)
3) w zwiazku z punktem 2 wymagane jak najwieksze pokrycie w rejonach wiejskich i slabozurbanizowanych, conajmniej UMTS lub chociaz EDGE.

  zobacz simdata - plus

Jaki internetowy prepaid jesli nie blueconnect