Jaki izotonik?

Data: 2009-08-27 20:53:41
Autor: mbut
Jaki izotonik?
raviz pisze:
Witam
Szukam czegos w koncentracie, zeby mylo tanio, dobrze i duzo.
Cos co wlalbym do bidona i saczyl po drodze. Znalazlem Vitalmaxa na Allegro - 43zl/60L. Moze macie inne typy?
Pozdrawiam.....Rafal

Carbo

Data: 2009-08-27 21:21:08
Autor: dziki
Jaki izotonik?
Uzytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4A96D635.3060207wp.pl...

Carbo

ja tez polecam; sklad jak isostar tyle, ze AFAIR 3-4 razy tanszy.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-08-27 21:38:13
Autor: raviz
Jaki izotonik?

Carbo

Dzieki za odpowiedzi.
Mozesz podac firme produkujaca Carbo, na allegro i w googlach sporo rzeczy wyskakuje...
Poza tym w przypadku izotoniku bardziej zalezy mi na solach mineralnych
niz dopalce weglowej; w maratonach nie startuje wiec nie jest dla mnie problemem zatrzymac sie na banana czy kawalek czekolady, choc oczywiscie
chtnie sprobowalbym rozniez czegos nowego.

Jaki izotonik?