Jaki ja by貫m s這dki...

Data: 2010-03-31 12:25:02
Autor: Woland
Jaki ja by貫m s這dki...
Fajne czarnobiale zdjecie znalazlem z dziecinstwa z komunii.. aniolek
w albie o jasnych wlosach zlozone raczki, pograzony w modlitwie... i
drugie zdjecie juz w kolorze - trzy rzedy dzieci, a w centrum na
laweczce siedza dwaj sukienkowi.. Tak sie niefortunnie ustawilem, ze
znalazlem sie dokladnie pomiedzy nimi.. ;}

Sliczny bylem jako dziecko, we wczesnym dziecinstwie wlosy mialem
praktycznie biale jak albinos... Nawet nie wiedzialem, ze jeszcze mam
te zdjecia.. Znalazlem tez te sprzed rozwodu rodzicow, odlot po
prostu... Mam tez kilka z dziecinstwa mamy, jak spiewala pionierskie
piosenki w harcerstwie dla radia... I z dzieciecych lat ojca, jak
dosiadal owczarka niemieckiego niczym kucyka i jak bawil sie zielonym
zabawkowym autkiem, ktory mial na drzwiach biala trzynastoramienna
gwiazde, a na dachu napis "Polizei"...

Bede musial zeskanowac to zdjecie z komunii w wolnym czasie, tylko
przed publikacja znieksztalce twarze pozostalych osob na fotografii...

Jaki ja by貫m s這dki...