Jaki jest "lejek: w Play po wyczerpaniu pakietu danych

Data: 2014-08-20 12:30:49
Autor: DanW
Jaki jest "lejek: w Play po wyczerpaniu pakietu danych
W dniu 2014-08-20 o 11:45, Irokez pisze:
Witam.

Mam zamiar przejść z prepaida Plusa do prepaida Play z zachowaniem numeru.
Niewiele dzwonię ale dostęp do poczty się przydaje. W dodatku po
przeprowadzce Plus nie ma zasięgu poza balkonem mieszkania a Play działa.
W Plusie po zakończeniu limitu po prostu pobiera kasę, w Play włącza się
"lejek" - jak wtedy spada transmisja, pocztę da się odebrać czy wejść
przeczytać stronę?

Pozdrawiam

"Korzystanie z transmisji danych w ramach usługi odbywa się z prędkością od 8 Kb/s do 7,2 Mb/s dla
pobieranych danych oraz od 8 Kb/s do 1 Mb/s dla wysyłanych danych. Po wykorzystaniu środków
w pakiecie nie jest naliczana opłata za transfer danych, a prędkość transferu danych ulega zmniejszeniu
do maksimum 8 Kb/s"
Jak to wygląda w praktyce nie wiem, nie zdarzyło mi się przekroczyć pakietu.
Pozdrawiam
Dan

Data: 2014-08-20 19:09:49
Autor: Pszemol
"DanW" <mybox@gazeta.pl> wrote in message news:lt1tct$urv$1node1.news.atman.pl...
"Po wykorzystaniu środków w pakiecie nie jest naliczana
opłata za transfer danych, a prędkość transferu danych
ulega zmniejszeniu do maksimum 8 Kb/s"

Brzmi to jak stary dobry modem z transmisjÄ… 9600 bodĂłw :-)

Jaki jest "lejek: w Play po wyczerpaniu pakietu danych