Jaki jrpg na X360 ?

Data: 2010-01-12 11:09:20
Autor: Czezare
Jaki jrpg na X360 ?
Zieja pisze:
Witam

Mam mały dylemta, niedlugo wychodzi FF wiec przed tym chcial bym pograć w jakiegoś jrpg-a i nie wiem który wybrać. Mam na do wyboru 3 tytuły i nie wiem który będzie najbardziej podobny do FF ?
Blue Dragon, Phantasy Star Universe, Eternal Sonata chyba ze jest coĹ› fajniejszego a ja o tym nie wiem? :)

Pozdrawiam,

Najbardziej podobna do FF gra jest z cala pewnoscia Lost Odyssey i od niej proponowalbym zaczac...

Pozdr
Czezare

Jaki jrpg na X360 ?