Jaki jrpg na X360 ?

Data: 2010-02-09 12:13:56
Autor: Koza
Jaki jrpg na X360 ?
Zieja pisze:
Witam

Mam mały dylemta, niedlugo wychodzi FF wiec przed tym chcial bym pograć w jakiegoś jrpg-a i nie wiem który wybrać. Mam na do wyboru 3 tytuły i nie wiem który będzie najbardziej podobny do FF ?
Blue Dragon, Phantasy Star Universe, Eternal Sonata chyba ze jest coś fajniejszego a ja o tym nie wiem? :)

Pozdrawiam,
Ja polecam Fallout 3 gra świetna i bardzo wciągająca i  z niecierpliwoscia czekam na Fallout New Vegas

Data: 2010-02-09 13:06:44
Autor: Artur Bross
Jaki jrpg na X360 ?
Koza pisze:
Zieja pisze:
[...]

Z całym szacunkiem dla Fallouta, ale co z niego za RPG typu FF? Z dwojga złego wybrałbym już Obliviona, bo Fallout jest... jakiś taki do dupy.

Blue Dragon jest lekko dziecinny, podobnie Eternal Sonata, ale obie gry są fajne. Trudno wybrać jedną. Trzeci tytuł jest bardziej dorosły i bez wątpienia ma najwięcej wspólnego z FF. Grałem we wszystkie trzy i, wszystkie były fajne, więc wybieraj jak leci - moim zdaniem.

Ja czekam już tylko na FF... :-)

P.S. Zapomnianym, tanim, niedocenionym i zupełnie fajnym japońskim (moim zdaniem najfajniejszym z wymienionych) jest tytuł: Enchanted Arms.

Jaki jrpg na X360 ?