Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?

Data: 2009-10-27 10:45:04
Autor: paranoix
Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
Witam grupowiczów,

proszę o polecenie darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny mógłby się synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny program - zależy mi na automatyzacji procesu).

MS Outlook odpada ze względu na koszt zakupu.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-27 10:49:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:45:04 +0100, paranoix napisał(a):

[...]

ee.. serio? nie stać Cię na 50 zł? --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 11:59:40
Autor: Dominik & Co
Waldek Godel napisał(a):

  > ee.. serio? nie stać Cię na 50 zł?

A za ile to 50 zł można kupić? ;-)
Bo może mnie stać :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-10-27 11:21:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 11:59:40 +0100, Dominik & Co napisał(a):

  > ee.. serio? nie stać Cię na 50 zł?

A za ile to 50 zł można kupić? ;-)

pytanie za ile można kupić 50 zł to nie do mnie, może w kantorze Ci
odpowiedzą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 12:53:24
Autor: Dominik & Co
Waldek Godel napisał(a):

  > ee.. serio? nie stać Cię na 50 zł?

A za ile to 50 zł można kupić? ;-)

pytanie za ile można kupić 50 zł to nie do mnie, może w kantorze Ci
odpowiedzą.

Ty je zadałeś, widać Ciebie interesuje.

A co, Ty masz monopol na złośliwości? :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-10-27 12:43:03
Autor: paranoix
Waldek Godel pisze:
[...]

Abstrahując od tego czy mnie stać, nie wiem skąd te 50 zł - na Allegro najtańsze pakiety MS Office to ok. 300 zł.

Nie potrzebuję całego pakietu, korzystam z Open Office. Chcę jedynie kalendarza kompatybilnego z Nokia PC Suite.

A na koniec cytat z dedykacją:
"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego faktu w słowa"

Data: 2009-10-27 12:07:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 12:43:03 +0100, paranoix napisał(a):

[...]

Czekaj.. dopiero co pisałeś o Outlooku, zdecyduj się w końcu co
potrzebujesz, będzie łatwiej, dobrze?

A na koniec cytat z dedykacją:
"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego faktu w słowa"

ale jednak wciąż piszesz? --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 13:17:09
Autor: paranoix
Waldek Godel pisze:
[...]

Outlook jest jedynym znanym mi programem z kalendarzem, który współpracuje z Nokią PC Suite. Stąd moje nawiązanie do niego i pytanie o alternatywy.

A potrzebuję - tak jak napisałem w pierwszym poscie:
[...]

ale jednak wciąż piszesz?

Przynajmniej na temat.

Data: 2009-10-27 12:24:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:17:09 +0100, paranoix napisał(a):

[...]

No ale wciąż nie rozumiem, po jaką cholerę pisałeś o PC Suite i jaki to
miało mieć cel. Legalnego Outlooka można mieć - jak pisałem wielokrotnie - w przedziale
50-100 zł bez żadnego problemu. Cena 50 zł jest ceną za jaką dziś można go
kupić. Z wysyłką wliczoną. Stąd też było pytanie, czy nie stać cię na
wydanie 50 zł na program który jest światowym standardem w tej dziedzinie,
w zasadzie dla wszystkich telefonów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 12:27:00
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 12:24:39 +0000, Waldek Godel napisał(a):

No ale wciąż nie rozumiem, po jaką cholerę pisałeś o PC Suite i jaki to

wróć, MS Office oczywiście

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 13:40:01
Autor: paranoix
Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 27 Oct 2009 12:24:39 +0000, Waldek Godel napisał(a):

No ale wciąż nie rozumiem, po jaką cholerę pisałeś o PC Suite i jaki to

wróć, MS Office oczywiście

Właśnie po to, żeby mi nikt nie proponował opcji zakupu MS Office - bo tą opcję już znam i bez pytania...

Jeśli okaże się, że NIE MA alternatywy, to być może się zdecyduję na zakup... ale właśnie dlatego się pytam - żeby dowiedzieć się, czy są alternatywy, żeby mieć wybór.

Znasz program-kalendarz dający się automatycznie synchronizować z Nokią?

Data: 2009-10-27 12:48:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:40:01 +0100, paranoix napisał(a):

Właśnie po to, żeby mi nikt nie proponował opcji zakupu MS Office - bo tą opcję już znam i bez pytania...

Ale nikt ci tego nie proponował - ja również nie. Masz jakieś omamy?
Ja proponowałem zakup Outlooka za 50 zł.

Znasz program-kalendarz dający się automatycznie synchronizować z Nokią?

to w końcu z Nokią czy PC Suite? Bo już kolejny raz mącisz. Jak z Nokią, to Google calendar. Jak z PC Suite to można uzywać kalendarza
wbudowanego w ten program albo kupić Outlooka za 50 zł.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 13:59:47
Autor: paranoix
Waldek Godel pisze:
[...]

Skrót myślowy. Miało być: "nie proponował opcji zakupu MS Office / Outlook"

Znasz program-kalendarz dający się automatycznie synchronizować z Nokią?

to w końcu z Nokią czy PC Suite? Bo już kolejny raz mącisz.

Znowu pierwszy post:
"synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny program - zależy mi na automatyzacji procesu)"

Czyli synchronizować z Nokią POPRZEZ Nokia PC Suite LUB inny program, jeśli takowy istnieje.

Jak z Nokią, to Google calendar. Jak z PC Suite to można uzywać kalendarza
wbudowanego w ten program albo kupić Outlooka za 50 zł.

Nareszcie.

Szkoda, że nie w odpowiedzi na pierwszy mój post, ale mimo wszystko - dziękuję i życzę miłego popołudnia.

Data: 2009-10-27 14:09:19
Autor: Paweł Muszyński
Waldek Godel pisze:
[...]

Zdradź mi tajemnicę - jak można zdobyć legalnego Outlooka za 50 zł (z licencją do zastosowań komercyjnych najlepiej).

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-10-27 13:34:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:09:19 +0100, Paweł Muszyński napisał(a):

Zdradź mi tajemnicę - jak można zdobyć legalnego Outlooka za 50 zł (z licencją do zastosowań komercyjnych najlepiej).

Nie ma innej licencji dla Outlooka.

Proszę:
59 zł - http://www.allegro.pl/item797514576_spv_c500_nie_wlacza_sie.html
90 zł -
http://www.allegro.pl/item784511177_microsoft_outlook_2002_oem_eng.html

aukcje które się zapewne zakończą w okolicy tej ceny:
http://www.allegro.pl/item791444042_spv_c600_uszkodzony_prwdopodobnie_soft.html

itp, itd.. starsze telefony miały w komplecie pełną licencję na Outlooka
2002.
Kupić, zostawić CD z najlejką licencyjną, powiedzmy jeszcze, że
rozpłaszczone pudełko, reszta do kosza i mamy Outlooka za parę złotych
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 14:48:02
Autor: paranoix
Waldek Godel pisze:
[...]

Jeśli chcemy być w 100% legalni to chyba takie rozwiązanie nie przejdzie. Licencja OEM przypisana jest do sprzętu i nie można jej przenosić na inne komputery (co nie znaczy, że nie jest to wykonalne).

http://pl.wikipedia.org/wiki/OEM
vide: Zalety i wady modelu OEM "Przypisanie oprogramowania do jednego komputera lub jego części. Uniemożliwia to ponowną instalację oprogramowania na nowszym sprzęcie zakupionym przez użytkownika tego oprogramowania. "

Data: 2009-10-27 13:49:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:48:02 +0100, paranoix napisał(a):

Jeśli chcemy być w 100% legalni to chyba takie rozwiązanie nie przejdzie. Licencja OEM przypisana jest do sprzętu i nie można jej przenosić na inne komputery (co nie znaczy, że nie jest to wykonalne).

Brawo. Ale ta jest przypisana do telefonu, który właśnie zakupisz za 50 zł

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 14:57:01
Autor: paranoix
Waldek Godel pisze:
[...]

Ale czy nie jest to licencja na Windows Mobile do tego konkretnego telefonu? Potrzebna byłaby przecież taka na zwykłego Windowsa.

Data: 2009-10-27 14:09:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:57:01 +0100, paranoix napisał(a):

Ale czy nie jest to licencja na Windows Mobile do tego konkretnego telefonu? Potrzebna byłaby przecież taka na zwykłego Windowsa.

A widziałeś kiedykolwiek Windows Mobile luzem albo Outlooka pod Windows
Mobile?
I dlaczego w takim razie na płytce jest Outlook pod Windows a nie Windows
Mobile? Microsoft się pomylił? Kilka milionów razy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 22:09:21
Autor: poreba
Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:09:16 +0000, Waldek Godel napisał(a):

[...]
ciach ble-ble
Znaczysia - W.G. nie zna i dużo o tym niewiedzeniu napisał.
A może jednak ktoś zna odpowiedź na zadane przez OP pytanie?

--
pozdro
poreba

Data: 2009-10-28 18:34:17
Autor: Przemek
Użytkownik "poreba" <dmicfg@polboks.pl> napisał w wiadomości
ciach ble-ble
Znaczysia - W.G. nie zna i dużo o tym niewiedzeniu napisał.
A może jednak ktoś zna odpowiedź na zadane przez OP pytanie?

WG też mnie zmęczył, ale jak się wczytasz w jego tok myslenia, to zdaje się mieć rację.
Kupujesz telefon z outlookiem. Instalujesz i uzywasz.
Nie czytałem licencji outlooka, ale ide o mały zakład, że nie ma ograniczenia w korzystaniu z MS Outlook od SPV z innym telefonem.
Przem

Data: 2009-10-28 22:04:32
Autor: sendilkelm
Przemek pisze:

Kupujesz telefon z outlookiem. Instalujesz i uzywasz.
Nie czytałem licencji outlooka, ale ide o mały zakład, że nie ma ograniczenia w korzystaniu z MS Outlook od SPV z innym telefonem.

Pod warunkiem, że outlook z SPV nie jest trialem... :-)

--
sendilkelm

Data: 2009-10-29 16:55:35
Autor: poreba
Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:34:17 +0100, Przemek napisał(a):

A może jednak ktoś zna odpowiedź na zadane przez OP pytanie?
WG też mnie zmęczył, ale jak się wczytasz w jego tok myslenia, to zdaje się mieć rację.

Jednak nie jest to w najmniejszym stopniu odpowiedź na zadane pytanie. Pomoc w rozwiązaniu tkwiącego w pytaniu problemu - być może. Możemy dyskutować (gdzieś w podwątku, w innym wątku) o zasadach
licencjonowania MS, jednak jako dygresja.

Ja znam zasady licencjonowania, ba! jestem
legalnym użytkownikiem MS O-ka
(użytkownikiem?, licencję/e mam - nie używam)
jednak z chęcią poznałbym alternatywy. To mnie
przwiodło do tego wątku. Bicie piany ala WG mnie odwiodło ;)

--
pozdro
poreba

Data: 2009-10-30 15:23:33
Autor: Hektor
Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
Użytkownik "poreba" <dmicfg@polboks.pl> napisał

Znaczysia - W.G. nie zna i dużo o tym niewiedzeniu napisał.
A może jednak ktoś zna odpowiedź na zadane przez OP pytanie?

Ale to co napisał Waldek ma sens. Telefon do piwnicy, a Outlooka na komputer i używać.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-30 01:42:18
Autor: Aru
Waldek Godel pisze:

[...]

na 99% szybko da się sprawdzić że to oem do HTC czy spv, równie dobrze można sobie pirata zainstalować, ten sam stopień legalności

Data: 2009-10-30 07:43:25
Autor: Dominik & Co
Aru napisał(a):

na 99% szybko da się sprawdzić że to oem do HTC czy spv, równie dobrze można sobie pirata zainstalować, ten sam stopień legalności

Niezupełnie. Użytkowanie oprogramowania niezgodnie z umową
nie narusza polskiego prawa karnego (najwyżej MS może wytoczyć Ci
proces cywilny). Nielegalne kopiowanie oprogramowania narusza prawo.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-10-30 10:29:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 30 Oct 2009 01:42:18 +0100, Aru napisał(a):

na 99% szybko da się sprawdzić że to oem do HTC czy spv, równie dobrze można sobie pirata zainstalować, ten sam stopień legalności

Doczytaj to i owo, zanim zaczniesz się ośmieszać.
OEM jest legalny dokąd jest zakupiony ze sprzętem do którego jest
przeznaczony. Licencja nie nakazuje usunięcia programu w razie zmiany
telefonu lub posiadania więcej niż jednego urządzenia.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-28 18:32:00
Autor: Jarek Czajka

Użytkownik "paranoix" <paranoix83@o2.pl> napisał w wiadomości news:hc6ff0$nrq$1news.onet.pl...
[...]

Jeżeli masz Vistę lub "Siódemkę" to synchronizacja z wbudowanym "Kalendarzem systemu Windows" - działa bez problemów. Jeżeli inny - to Google Calendar ale przez funkcję "Mail for Exchange" - musisz sprawdzić czy 6230 obsługuje. Właściwie nie jest to synchronizacja przez PC Suite ale można ustawione spotkania wrzucić do kalendarza PCS

Jarek

Data: 2009-10-30 07:45:03
Autor: Dominik & Co
paranoix napisał(a):

proszę o polecenie darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny mógłby się synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny program - zależy mi na automatyzacji procesu).

Widziałem kiedyś chyba wtyczkę do Mozilla Ligthning (synchronizacja z tel.),
ale głowy nie dam.

--
Dominik (& kąpany)

Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?