Jaki kandydat wygrał w Warszawie?

Data: 2018-10-21 12:59:50
Autor: japanizer
Jaki kandydat wygrał w Warszawie?
Jaki kandydat wygrał w Warszawie? Wiadomo już?

Data: 2018-10-21 13:16:31
Autor: Zenek Kapelinder
Jaki kandydat wygrał w Warszawie?
Najlepszy dla Lodzi kandydat wygral w Warszawie.

Data: 2018-10-21 13:46:30
Autor: japanizer
On Sunday, October 21, 2018 at 10:16:31 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Najlepszy dla Lodzi kandydat wygral w Warszawie.

Oj widzisz, pierwsze miejsce Zdanowska, potem długo, długo, długo, długo nic, a dalej jakiś śmieszny rozmodlony człowiek, znany z tego, że organizował pielgrzymkę do Częstochowy, i z niczego więcej:

  Z sondażu Ipsos wynika, że Hanna Zdanowska uzyskała 70,1 proc. głosów.

  Na miejscu drugim znalazł się Waldemar Buda (PiS) z 24,2 proc. głosów.

Data: 2018-10-21 17:18:08
Autor: Zenek Kapelinder
Jaki kandydat wygrał w Warszawie?
I co z tego jak musi przyniesc kwit o niekaralnosci z rejestrtu skazanych bo ustawa tego wymaga. 120% moglo na nia zaglosowac ale zeby objela funkcje musi miec taki sam kwit jak taksowkarz.  Jak nie przyniesie zaswiadczenia o niekaralnosci to nie zostanie powolana na stanowisko. Beda ze dwa piecdziesiecio osobowe protesty nawiedzonych kodomitow. I na tym sie skonczy. Ona twierdzi ze proces o poswiadczenie nieprawdy byl polityczny. Jaki kurwa polityczny jak poswiadczyla nieprawde. Sprawa przewalila sie przez wszystkie mozliwe sady i w kazdym powiedzieli ze poswiadczyla nieprawde. PO znajomosci potraktowali ja grzywna. Cale zamieszanie jest POlityczne bo zlodzieje i oszusci z pelo chca miec pretekst do burd. Najgorzej wyjdzie na tym pani Zdanowska bo nie o nia graja tylko nia graja. Jest miesem armatnim dla roznych szumowin.

Data: 2018-10-22 07:48:34
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4aea6ea1-af22-4e53-a930-be0a1767f216googlegroups.com...
I co z tego jak musi przyniesc kwit o niekaralnosci z rejestrtu

Tak jak M.Kamiński którego ułaskawił Adrian by mógł dopaśc koryta? ;-)))

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-kaminski-ulaskawiony-przez-andrzeja-dude/6v1dhr

--
Pajdak

Data: 2018-10-21 23:30:07
Autor: silvio balconetti
Am 21.10.18 um 22:46 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Sprawdzily sie sondaze
https://tinyurl.com/yasdawo6

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-10-21 14:41:59
Autor: japanizer
On Sunday, October 21, 2018 at 11:30:08 PM UTC+2, silvio balconetti wrote:
> Sprawdzily sie sondaze
https://tinyurl.com/yasdawo6

Nie tylko "sondaże" się sprawdziły:

https://www.tvp.info/39451560/polska/ktory-z-kandydatow-wygral-debate-warszawska-sonda/#!

  Patryk Jaki zdecydowanym zwycięzcą Debaty Warszawskiej. Rafał Trzaskowski   drugi

Data: 2018-10-21 14:44:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 21 października 2018 23:42:00 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

  Patryk Jaki zdecydowanym zwycięzcą Debaty Warszawskiej. Rafał Trzaskowski   drugi

Bo nie wystarczy ładnie mówić, trzeba jeszcze być warszawiakiem.
Nie z Opola czy z Karsina...

Data: 2018-10-21 21:06:01
Autor: jsen
W dniu niedziela, 21 października 2018 23:44:44 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Bo nie wystarczy ładnie mówić, trzeba jeszcze być warszawiakiem.
Nie z Opola czy z Karsina...

ładnie, to wyglądał Trzaskowski w debacie TVP.
jaki był nijaki i choć miał najlepszy dla warszawiaków program,
to był niereprezentacyjny twarzowo, jeśli o zarządzanie chodzi.
 ale dlaczego Ty, Jakubie, nader inteligentny i rozumny człowiek,
wspierasz zwykłe szuje i sprzedawczyków? udziel uczciwej odpowiedzi, ale możesz też zarzucić mi kłamstwo,
jeśli na obronę tych zdrajców masz jakiekolwiek wytłumaczenie. oczywiście poza tym, żeby im się lepiej działo.

jacek

Data: 2018-10-22 00:09:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 06:06:02 UTC+2 użytkownik js...@op.pl napisał:

[...]

Pomyśl sobie Jacku o pokoleniu, które ukształtował Woodstock'69. Żadnych
animozji narodowościowych, zaglądania w metryki i życiorysy, pokój, miłość...
Jestem romantykiem i tak nadal widzę Polskę, a to co funduje większość polityków
udających prawicę, to jest skakanie sobie do gardeł.

Bo tak naprawdę to nie jest żadna prawica konserwatywna tylko międzynarodówka
fundamentalistycznej lewicy religijnej, tylko niewielu umie ten fakt w pełni
dostrzec.

Pierwszym, któremu się udało przetrzeć ten haniebny szlak staczania się na dno
to był ajatollah Khomeyni. Zobacz Jacku, jakim Iran za Szacha był wspaniałym
aryjskim państwem, europeizującym się, mekką zagranicznych biznesmenów
i turystów. I tam przyszedł taki gościu z brodą i w turbanie i zaczął swoją
"dobrą zmianę" pod hasłami powrotu do moralności i wartości, zniesieniem
tyranii cesarskich służb specjalnych etc. pretekstami. W istocie sprowadziło
się do tego, że urządził tam piekło jakich mało - rozruchy, publiczne egzekucje,
terror, konfiskaty, podatki a służby specjalne się rozrosły tak, że to co było
za Szacha to tylko czubek góry lodowej. Iran daleko odpłynął od nowoczesności
i aryjskości i to na stałe. Nie chcę, żeby w Polsce stało się coś takiego pod
względem kulturowym, a to że jeden czy drugi polityk kradnie albo współpracuje
z zagranicą wyczuwając koniunkturę polityczną i wpływy - jakie to ma znaczenie
w przeciągu wielu lat?

Data: 2018-10-22 21:05:39
Autor: u2
W dniu 22.10.2018 o 09:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jestem romantykiem i tak nadal widzę Polskę, a to co funduje większość polityków
udających prawicę, to jest skakanie sobie do gardeł.

ano, nie można was żydoubeków uważać za konserwę, wy libertarianie w najgorszym tego słowa znaczeniu:))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-22 12:22:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 21:05:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ano, nie można was żydoubeków uważać za konserwę, wy libertarianie w najgorszym tego słowa znaczeniu:))))))))))

Mylisz się, nie mam pochodzenia żydoubeckiego, tylko polskie.
A to że niektórzy potomkowie żydokomuny imponują wiedzą i można się sporo
z ich doświadczenia nauczyć, to inna para kaloszy.

Data: 2018-10-28 23:08:05
Autor: u2
W dniu 22.10.2018 o 21:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
Mylisz się, nie mam pochodzenia żydoubeckiego, tylko polskie.

bez przesady widziałem twoją fizys, no i zadajesz się z  żydopedzikami:)))))

Data: 2018-10-28 12:43:31
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 09:09:12 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

fundamentalistycznej lewicy religijnej, tylko niewielu umie ten fakt w pełni

Jakubie, bo te rozroznienia juz na calym swiecie sie przemieszaly i czesciowo
pozamienialy. W obecnej dobie to prawice charakteryzuje jako ugrupowanie ludzi
o konserwatywnych pogladach, dbajacych o wartosci historyczne i tozsamosc narodowa, przewaznie wierzacych, o nastawieniu prospolecznym.

[...]

Jakubie, tylko nie mozna porownywac kraju europejskiego, gdzie panuje chrzescijanstwo, z azjatyckim, opartym na islamie.
Tamtejsze elity religijne sa mniej wiecej na tym samym poziomie duchowym,
na jakim europejskie byly 500 lat temu. I pewnie, tak jak u nas niegdys,
najmniej winna jest temu sama religia. Reasumujac: co moglo udac sie patriarchom i wyznawcom tkwiacym w sredniowieczu,
w zaden sposob nie jest mozliwie w prawdziwie chrzescijanskim kraju.

[...]

Zauwaz, czy czasami PO u nas nie do tego wlasnie zmierza ze swym haslem: "Ulica i zagranica" - w odpowiedzi na upodmiatawianie sie narodu,
zgodne przeciez z wola wiekszosci.
Powiem ci wiecej: rozruchow i terroru obawiam sie bardziej ze strony tej "nowoczesnej" elity europejskiej i jej polskich "oswieconych" stronnikow,
kiedy utrata wszelkich ich wplywow dojdzie do skutku.

[...]

Takie, ze peowcy przez te klkanascie lat swych antynarodowych rzadow
pozbawili nas z 400-500 mld zlotych, i przez to dobrobyt spoleczenstwa
i bezpieczenstwo militarne kraju o wiele lat oddalili, a w zamian bardzo
kulturalnie nam jakies multi-kulti chcieli wprowadzac, co tylko do nieuniknionej klęski kulturowej moglo nasz kraj doprowadzic.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-28 13:16:44
Autor: Bruno Brunowski
Jaki kandydat wygrał w Warszawie?
Jacek wydumał: Zauwaz, czy czasami PO u nas nie do tego wlasnie zmierza ze swym haslem: "Ulica i zagranica" Tak w kwestii formalnej. "Ulica i zagranica" to hasło komuchów z czasów Gomułki przejęte obecnie przez PiS. --
Bruno

Data: 2018-10-28 13:38:53
Autor: jsen
W dniu niedziela, 28 października 2018 21:16:45 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Dzięki za wyjaśnienie:)
Co nie zmienia faktu, ze hasło totalnie opisuje zachowanie opozycji:)

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-28 14:47:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 października 2018 21:38:54 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:
W dniu niedziela, 28 października 2018 21:16:45 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Jacek wydumał: Zauwaz, czy czasami PO u nas nie do tego wlasnie zmierza ze swym haslem: > "Ulica i zagranica" > > Tak w kwestii formalnej. "Ulica i zagranica" to hasło komuchów z czasów Gomułki przejęte obecnie przez PiS. > Dzięki za wyjaśnienie:)
Co nie zmienia faktu, ze hasło totalnie opisuje zachowanie opozycji:)

Zenon Kliszko to samo twierdził w 1968 roku: "Do kogo posłowie Znaku kierowali swą interpelację? Czy do rządu? Nie!  Do ulicy i do zagranicy. Jej tekst natychmiast kolportowano po Warszawie. Przekazano go do Wolnej Europy".

--
Bruno

Data: 2018-10-28 15:59:17
Autor: jsen
W dniu niedziela, 28 października 2018 22:47:47 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Zenon Kliszko to samo twierdził w 1968 roku: "Do kogo posłowie Znaku kierowali swą interpelację? Czy do rządu? Nie!  Do ulicy i do zagranicy. Jej tekst natychmiast kolportowano po Warszawie. Przekazano go do Wolnej Europy".

Tylko ze on był przedstawicielem totalitaryzmu walczącego z narodem, a teraz przeciwko żywotnym interesom narodu walczy totalna opozycja.

Data: 2018-10-28 16:48:19
Autor: japanizer
On Sunday, October 28, 2018 at 11:59:19 PM UTC+1, js...@op.pl wrote:

Tylko ze on był przedstawicielem totalitaryzmu walczącego z narodem, a teraz przeciwko żywotnym interesom narodu walczy totalna opozycja.

Pomyłka:

  A teraz przeciwko żywotnym interesom narodu rosyjskiego walczy opozycja.

PiS z wiceszefem Macierewiczem i kłamcą Kaczyńskim, wiadomo: w interesie Rosji, w interesie targowicy.

Data: 2018-10-28 21:58:56
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 29 października 2018 00:48:21 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Pomyłka:

  A teraz przeciwko żywotnym interesom narodu rosyjskiego walczy opozycja.

bardzo dobrze, ze walczy, chociaz zle, ze przeciwko zywotnym,
bo chyba rosjan nie chce pozbawiac tozsamosci narodowej?

PiS z wiceszefem Macierewiczem i kłamcą Kaczyńskim, wiadomo: w interesie Rosji, w interesie targowicy.

Rosja jest wiekszym zagrozeniem dla Polski, niz Niemcy, a co do targowicy
to dokladnie tak zachowywal sie poprzedni rzad, choc bardziej ku bogatszym ciążył:)

jacek

Data: 2018-10-29 00:28:34
Autor: japanizer
On Monday, October 29, 2018 at 5:58:57 AM UTC+1, js...@op.pl wrote:

bardzo dobrze, ze walczy, chociaz zle, ze przeciwko zywotnym,
bo chyba rosjan nie chce pozbawiac tozsamosci narodowej?

Przeczytaj jeszcze raz to zdanie, bo coś bez sensu ci wyszło.

> [...]

to dokladnie tak zachowywal sie poprzedni rzad, choc bardziej ku bogatszym ciążył:)

Nabrałeś się na kolejne łgarstwa Kaczyńskiego. Poczytaj o historii konfederacji targowickiej, kto ją wspierał, zobacz, kogo ze zdrajców powiesili - podobieństwo targowicy do rządów PiS jest zbyt niepokojące, by przymykać na to oczy.

Data: 2018-10-29 09:52:17
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 29 października 2018 08:30:03 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> bo chyba rosjan nie chce pozbawiac tozsamosci narodowej?

Przeczytaj jeszcze raz to zdanie, bo coś bez sensu ci wyszło

Jeśli nie widzisz, ze sformułowanie "przeciwko żywotnym interesom narodu"
jest w tej dygresyjce równoznaczne z "przeciwko istnieniu narodu", to faktycznie
mogłeś jej nie zrozumieć.
> to dokladnie tak zachowywal sie poprzedni rzad, choc bardziej ku bogatszym ciążył:)

Nabrałeś się na kolejne łgarstwa Kaczyńskiego.

Co maja do tego takie czy inne poglądy Kaczyńskiego? O czym ty w ogóle mówisz?
Myślisz, ze to za sprawa Kaczyńskiego tak duża cześć społeczeństwa
uważa koalicje PO-PSL-Nowoczesna i inne przystawki za targowiczan? A nie myślisz, ze sami swoimi działaniami na to zapracowaliście?
I to działaniami zarówno podczas waszych rządów-nierządów, jak tez po ich utracie.

Poczytaj o historii konfederacji targowickiej, kto ją wspierał, zobacz, kogo ze zdrajców powiesili - podobieństwo targowicy do rządów PiS jest zbyt niepokojące, by przymykać na to oczy.

Czytałem. Powiesili zdrajców. Teraz was nie powiesza, bo i zdrada peowska nie zaszła tak daleko, i czasy nie te.
I jeśli myślisz, ze istnieje jakaś diametralna różnica pomiędzy zdrada dobra narodu na rzecz Niemiec, a zdrada na rzecz Rosji, to się mylisz - choć dla was
zaiste po drodze i to, i tamto się przydarzyło.

jacek

Data: 2018-10-29 10:55:22
Autor: japanizer
On Monday, October 29, 2018 at 5:52:18 PM UTC+1, js...@op.pl wrote:
jest w tej dygresyjce równoznaczne z "przeciwko istnieniu narodu", to faktycznie
mogłeś jej nie zrozumieć. > > > PiS z wiceszefem Macierewiczem i kłamcą Kaczyńskim, wiadomo: w interesie Rosji, w interesie targowicy.

Fajne, że łgarstwo jest dla ciebie synonimem poglądów.

> [...]

> Poczytaj o historii konfederacji targowickiej, kto ją wspierał, zobacz, kogo ze zdrajców powiesili - podobieństwo targowicy do rządów PiS jest zbyt niepokojące, by przymykać na to oczy.

Ano. Tych co na konstytucję pluli i dzielili naród, bo uważali, że "im się należy". Targowiczan. Dzisiaj PiS pluje na konstytucję i dzieli naród.

Data: 2018-10-29 20:21:10
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 29 października 2018 18:55:23 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Fajne, że łgarstwo jest dla ciebie synonimem poglądów..

To ty po prostu kłamiesz, jeśli mówisz, ze Jarosław Kaczyński służy Rosji.
I pewnie za to mu brata zabili? Pewnie dlatego tuskowa ekipa wspolpracowala
z Rosja przy tej sprawie, aby okradanie narodu polskiego sie skonczylo?
Pewnie dlatego kanclerz Merkel tak bardzo wspierala Tuska, zeby Polska
mogla być silnym, suwerennym i praworządnym krajem?
Pewnie dlatego obecny rzad polski podpisal umowe ze Stanami na dostarczanie
ropy i gazu zamiast brac go ze wschodu, ze sluzy to interesom Rosji?
I zapewne dlatego beda u nas stacjonowac wojska USA, bo jest to Rosji na reke.

> [...]

Ano. Tych co na konstytucję pluli i dzielili naród, bo uważali, że "im się należy". Targowiczan. Dzisiaj PiS pluje na konstytucję i dzieli naród.

Pis na te sprzedajna konstytucje nie pluje, tak samo jak ja bym się nie ważył,
choć już doskonale wiem, ze niektóre jej zapisy są kajdanami na polski naród założonymi.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-30 02:32:40
Autor: japanizer
On Tuesday, October 30, 2018 at 4:21:11 AM UTC+1, js...@op.pl wrote:

To ty po prostu kłamiesz, jeśli mówisz, ze Jarosław Kaczyński służy Rosji.

W interesie Rosji jest rozbicie Polaków na dwa zwalczające się obozy. To jest dokładnie to, co robi Kaczyński w niemal każdym swoim wystąpieniu publicznym. W tym sensie służy Rosji.

I pewnie za to mu brata zabili?

No to jedziemy na początek z łatwymi pytaniami:

1) A to Rosjanie zabili Lecha Kaczyńskiego?

2) To Rosjanie dobrali do samolotu pilotów bez uprawnień do pilotowania Tupolewem?

3) To rosyjski generał stał za plecami pilotów w kabinie i mówił bezpośrednio przed katastrofą "spokojnie, zmieścisz się"?

4) To rosyjscy członkowie świty prezydenta wygłaszali pilotom "jeszcze nie ma decyzji prezydenta; wkurzy się, jak..."? 5) To rosyjscy piloci Tupolewa zignorowali polecenia kontroli lotu która mówiła, że nie ma warunków do lądowania?

6) Czy po latach badania katastrofy i wydania milionów przez tzw. podkomisję tow. Maciarenki - mamy choć jeden, słaby dowód na to, że Rosjanie, jak twierdzisz, zabili, Lecha Kaczyńskiego?

Pewnie dlatego tuskowa ekipa wspolpracowala
z Rosja przy tej sprawie,

Pewnie dlatego tow. Maciarenko zaraz po katastrofie poszedł pić wódkę do rosyjskiej restauracji kilka kilometrów od Smoleńska, po czym niepokojony przez nikogo powrócił do kraju?

Oczywiście obowiązkiem polskiej strony była współpraca z Rosjanami, czy jakąkolwiek stroną, przy wyjaśnianiu przyczyn katastrofy - jak sobie w ogóle wyobrażasz wyjaśnienie katastrofy na terytorium innego państwa? Zadałeś sobie kiedyś takie pytanie? Przyczyny zostały dość dokładnie opisane w rządowym raporcie, który PiS ukrył po dojściu do władzy. Na szczęście w internecie nic nie ginie...

aby okradanie narodu polskiego sie skonczylo?

Z tym pytaniem do tow. Maciarenki. Wyjaśnia ze swoją podkomisją już parę lat, wyjaśnia, a kolesie coraz bogatsi! Na szczęście są wolne media, na nieszczęście - nie ma już wolnych sądów:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/koniec-z-tajemnicami-podkomisji-smolenskiej,123,0,2419835.html

  Koniec z tajemnicami podkomisji smoleńskiej? Wygraliśmy z nią w NSA. Czas   ujawnić podpisane umowy

  618 dni. Dokładnie tyle czekamy na udostępnienie informacji o wydatkach   podkomisji smoleńskiej. Money.pl właśnie wygrał z nią drugi raz w sądzie - tym   razem w Naczelnym Sądzie Administracyjnym.

Pewnie dlatego kanclerz Merkel tak bardzo wspierala Tuska, zeby Polska
mogla być silnym, suwerennym i praworządnym krajem?

Ty jesteś zdaje się z gatunku Wolaków którzy są przekonani, że jeśli Volkswagen otworzy w Polsce fabrykę samochodów - to Polacy są okradani.

Pewnie dlatego obecny rzad polski podpisal umowe ze Stanami na dostarczanie
ropy i gazu zamiast brac go ze wschodu, ze sluzy to interesom Rosji?

Na skrajnie niekorzystnych warunkach i bez gwarancji, że gaz faktycznie zostanie dostarczony. Choć oczywiście warto dywersyfikować dostawców gazu; ściągamy go też z Zatoki Perskiej.

I zapewne dlatego beda u nas stacjonowac wojska USA, bo jest to Rosji na reke.

Napisz, jak już będą.

Pis na te sprzedajna konstytucje nie pluje,

I znowu, pół zdania, dwa kłamstwa. Konstytucję przyjął polski naród, jeśli nazywasz ją sprzedajną, to naprawdę jesteś antypolakiem. Tak jak PiS, który na tą konstytucję pluje.

tak samo jak ja bym się nie ważył,

....ale to robisz, antypolaku, potomku targowiczan - bo jak inaczej nazwać kogoś, kto mówi "ta sprzedajna konstytucja" na Konstytucję Rzeczypospolitej Polskiej?

choć już doskonale wiem, ze niektóre jej zapisy są kajdanami na polski naród założonymi.

Aha. Jak zwykle bez konkretów, byle opluć.

Data: 2018-10-30 07:15:07
Autor: Pajdak
PiS-owska obłuda gorliwegi chrzescijanina
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości
Teraz was nie powiesza

/.../

jacek

Maniek, nie wiedziałem, że z ciebie aż taka obłudna kanalia!  Pfuuu!

--
Pajdak

Data: 2018-10-30 01:41:35
Autor: jsen
W dniu wtorek, 30 października 2018 07:22:43 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości
>Teraz was nie powiesza

/.../

jacek

Maniek, nie wiedziałem, że z ciebie aż taka obłudna kanalia!  Pfuuu!

Wiatr wieje wam prosto w oczy:)

Data: 2018-10-31 12:06:58
Autor: Pajdak
faryzeusz <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:f9c2f609-3f34-4bef-9322-19fd4a405e0fgooglegroups.com...
W dniu wtorek, 30 października 2018 07:22:43 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości
>Teraz was nie powiesza

/.../

jacek

Maniek, nie wiedziałem, że z ciebie aż taka obłudna kanalia!  Pfuuu!

Wiatr wieje wam prosto w oczy:)

Nie POwiem gdzie ci wieje! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-29 10:19:21
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

Rosja jest wiekszym zagrozeniem dla Polski, niz Niemcy, a co do targowicy
to dokladnie tak zachowywal sie poprzedni rzad, choc bardziej ku bogatszym ciążył:)

kłamczyński dokładnie określił kto jest targowicą:

- Są dwa modele działalności rosyjskiej w Polsce. Pierwszy pepeerowski (...).
Drugi nazywam targowickim. Charakteryzuje go odwoływanie do wartości
tradycyjnych, katolickich, narodowych - tłumaczył Jarosław Kaczyński. -
Prorosyjskość ubrana jest tam w maskę patriotyczną. Czy targowica nie była
właśnie narodowa, katolicka, czyż nie pałała szacunkiem do polskiej
przeszłości? - pytał retorycznie.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-29 01:45:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 października 2018 23:59:19 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

Tylko ze on był przedstawicielem totalitaryzmu walczącego z narodem, a teraz przeciwko żywotnym interesom narodu walczy totalna opozycja.

Komuchy do samego końca twierdziły, że to właśnie oni walczą o żywotne interesy narodu, a spacerowicze spontanicznie zbierający się na ulicach to wywrotowcy dążący do obalenia legalnej władzy za imperialistyczne pieniądze.

,,We współczesnym świecie niepodległe państwo Polaków - pisał - może
istnieć tylko jako państwo socjalistyczne, ze wszystkimi wynikającymi stąd
konsekwencjami wewnętrznymi i  międzynarodowymi. Nie trzeba być geniuszem
politycznym, aby o tym wiedzieć. Atak na nasz ustrój jest więc atakiem na
państwo, zaś atak na państwo jest atakiem na naród. Tą prostą współzależność
skrzętnie ukrywali korowsko-kapeenowsko-solidarnościowi politykierzy"

Zamieniasz "socjalistyczne" na "narodowe", a "korowsko-kapeenowsko-solidarnościowi" na "peowsko-kodowscy" i pasuje idealnie.

To też pasuje idealnie:
Wojciech Jaruzelski w  lutym 1983  r. na warszawskiej konferencji sprawozdawczej PZPR mówił wprost o  ,,kolaboracji z  zagranicznymi ośrodkami" i  stwierdził, że ,,od strojenia się w  opozycyjne piórka do programu zdrady narodowej jest często tylko krok"
I znów zamieniamy tow. Wojciecha na dowolnie wybranego polityka PiS i pasuje idealnie.

Jak chcesz więcej cytatów to tu je znajdziesz: http://bazhum.muzhp.pl/media/files/Pamiec_i_Sprawiedliwosc/Pamiec_i_Sprawiedliwosc-r2010-t9-n2_(16)/Pamiec_i_Sprawiedliwosc-r2010-t9-n2_(16)-s105-137/Pamiec_i_Sprawiedliwosc-r2010-t9-n2_(16)-s105-137.pdf

--
Bruno

Data: 2018-10-29 09:53:51
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:a0cd4fab-5fff-48fb-8fd9-a63e96b0da63googlegroups.com...
[...]

PiS to kryptokomuna. POpatrz na ich buźki. Wszyscy "dojrzewali" w PRL. POkończyli WUML-e więc sposobu myślenia nie zmienili. Przyjeli "prawdziwe komunistyczne wzorce" wprost z PZPR. Stacho Piotrowicz jest krzewicielem tej idei. "Komuniści i złodzieje" - (c) J.Brudziński + J.Kaczyński.

--
Pajdak

Data: 2018-10-29 10:21:12
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

PiS to kryptokomuna. POpatrz na ich buźki. Wszyscy "dojrzewali" w PRL.

pisuar to spóźnieni antykomuniści, którzy byli zerami jako solidarnościowcy
i zostali nieudolnymi zerami w wolnej polsce

jedynie kaczor nieźle pokradł, bo uwłaszczył srebrną na państwowym majątku

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-29 19:46:28
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 29 października 2018 09:45:29 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Komuchy do samego końca twierdziły, że to właśnie oni walczą o żywotne interesy narodu,

tylko ze komuchy kłamały, a PIS mówi prawdę:)
faktycznie, nie cala, i jeśli taka twoja wola możemy tez o tym porozmawiać.

a spacerowicze spontanicznie zbierający się na ulicach to wywrotowcy dążący do

czyżbyś sugerował, ze ten cały kodowski ruch i podobne manify, w tym sejmowe,
to spacerowicze spontanicznie zbierający się na ulicach:)
obalenia legalnej władzy za imperialistyczne pieniądze.

Żadna z władz PRL nie została wybrana legalnie. Zresztą trudno tu mówić nawet
o wybraniu, skoro pełnienie funkcji premiera musiało być zatwierdzone w Moskwie.
Trudno tez mówić o jakimkolwiek suwerennym rządzeniu, biorąc pod uwagę, ze zdanie ambasadora radzieckiego było wytyczna dla PRL-owskiego rządu.

[...]

Jeśli coś tam na coś pozamieniasz, zawsze uda ci się do kogoś to dostosować.
Po drugie - nie, nie pasuje idealnie. Prawdziwe jest dopiero to:
Niepodległe państwo Polaków (czy państwo jakiejkolwiek narodowości) _zawsze_ może istnieć tylko jako państwo narodowe (co przecież wynika samo z siebie:),
ze wszystkimi wynikającymi stąd konsekwencjami wewnętrznymi i  międzynarodowymi.
Nie trzeba być geniuszem politycznym, aby o tym wiedzieć. Atak na nasz _naród_ jest więc atakiem na państwo _narodowe_, zaś atak na państwo _narodowe_ jest atakiem na naród (co znów samo z siebie wynika:). Tą prostą współzależność
skrzętnie ukrywali _rożnej maści_ politykierzy.

[...]

Widzisz, jest pewna, diametralna różnica: politycy PIS-u nie służą w swej masie obcym mocarstwom,
jak ekipa Jaruzelskiego, czy peowskie rządy z Donaldem Tuskiem na czele.
Poza tym to dzisiejsza totalna opozycja, nieprzerwanie od 89 współrządząc naszym
krajem, zawarła układ z byłymi zarządzającymi o zbytniej nietykalności, de facto
ograbianiu narodu polskiego i osłabianiu państwa na wszelkie możliwe sposoby.
I jest to tez widoczne w tej opracowanej przez nich "świetlistej" konstytucji.

[...]

Dla mnie to PiS może stosować sobie retorykę jaka chce, bot_oże zwykle diabły
zastosowały kiedyś jakaś podszywającą się pod anioły retorykę, jest widoczne
nawet w Starym Testamencie.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-30 01:49:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 października 2018 03:46:29 UTC+1 użytkownik js....@op.pl napisał:

tylko ze komuchy kłamały, a PIS mówi prawdę:)
faktycznie, nie cala, i jeśli taka twoja wola możemy tez o tym porozmawiać.

LOL

> a spacerowicze spontanicznie zbierający się na ulicach to wywrotowcy dążący do  czyżbyś sugerował, ze ten cały kodowski ruch i podobne manify, w tym sejmowe,
to spacerowicze spontanicznie zbierający się na ulicach:)
Nie ja, a minister. Jako rasowy pisior z pewnością nie kłamał.

> [...]

Trudno tez mówić o jakimkolwiek suwerennym rządzeniu, biorąc pod uwagę, ze zdanie ambasadora radzieckiego było wytyczna dla PRL-owskiego rządu.

A to dlatego pisiory z zapałem godnym lepszej sprawy przywracają sprawdzone komusze wzorce. Na ten przykład w wymiarze sprawiedliwości.

> [...]

skrzętnie ukrywali _rożnej maści_ politykierzy.

A Jaruzel ją odkrył szerokim rzeszom, o czym poniżej.

> [...]

ograbianiu narodu polskiego i osłabianiu państwa na wszelkie możliwe sposoby.

Konkrety i przykłady, że tera jest lepiej.

I jest to tez widoczne w tej opracowanej przez nich "świetlistej" konstytucji.

Jak jest zła, to trzeba ja zmienić a nie łamać.

ROTFL.

--
Bruno

Data: 2018-10-30 09:32:01
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

tylko ze komuchy kłamały, a PIS mówi prawdę:)

pis składa się z komuchów

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-31 12:37:43
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:ln5gtdtahdenf1582h1pn5de6s2c8bhia14ax.com...
jsen@op.pl napisał(-a):

tylko ze komuchy kłamały, a PIS mówi prawdę:)

pis składa się z komuchów

Nie! Jest  w PiS jeden prawdziwy Polak, wierny syn Kościoła i przykładny tatuś - Stacho Piotrowicz! Siłą wcielony do PZPR, przymusem zaciągnięty do egezkutywy, brzydził się zawsze medalami które przyznawała mu za wierność PRL-owska władza. Wzór do naśladowania!

--
Pajdak

Data: 2018-10-30 09:32:33
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

politycy PIS-u nie służą w swej masie obcym mocarstwom,

ależ służą
idealnie realizują interesy rosji
na kremlu za każdą decyzją pis strzelają szampany

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-29 10:16:50
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

> [...]

Dzięki za wyjaśnienie:)
Co nie zmienia faktu, ze hasło totalnie opisuje zachowanie opozycji:)

hasła komunistów zawsze wydają się trafne komunistom

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 13:04:26
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

choć miał najlepszy dla warszawiaków program,

bueheh hahah ahah ahhehe hehy

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 20:52:02
Autor: u2
W dniu 22.10.2018 o 06:06, jsen@op.pl pisze:
ale dlaczego Ty, Jakubie, nader inteligentny i rozumny człowiek,
wspierasz zwykłe szuje i sprzedawczyków?

tradycje rodzinne:)

a czaskowski to najwyraźniej żyd, podobnie jak jaki:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rafa%C5%82_Trzaskowski

Życie prywatne

Syn pianisty i kompozytora Andrzeja i Teresy z domu Arens. Brat przyrodni Piotra Ferstera[13], dyrektora Piwnicy pod Baranami. Jego pradziadek, Bronisław Trzaskowski, był językoznawcą, zakładał pierwsze w Polsce żeńskie gimnazja.

Jako dziecko zagrał w serialu telewizyjnym Nasze podwórko z 1980[14]. Jest żonaty z Małgorzatą, ma dwoje dzieci (Aleksandrę i Stanisława).

Data: 2018-10-22 00:42:04
Autor: u2
W dniu 21.10.2018 o 23:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
   Patryk Jaki zdecydowanym zwycięzcą Debaty Warszawskiej. Rafał Trzaskowski
   drugi
Bo nie wystarczy ładnie mówić, trzeba jeszcze być warszawiakiem.
Nie z Opola czy z Karsina...

czaskoski nie mówi ładnie, właściwie bełkocze, to on nie z krakowa ?:)))))))

Data: 2018-10-22 07:46:16
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e88dea17-5115-4d25-9181-44167acef1d3googlegroups.com...
Najlepszy dla Lodzi kandydat wygral w Warszawie.

Na 70% ;-)))

27:1 - to jest zwycięstwo ;-)))))))
--
Pajdak

Data: 2018-10-28 13:03:05
Autor: Gondolier Kuśka
Jaki kandydat wygrał w Warszawie?
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
Jaki kandydat wygrał w Warszawie? Wiadomo już?

Z demotywatorów.

Dlaczego Trzaskoski miał 56% poparcia  skoro frekwencja wynosiła 52%?

:)

Data: 2018-10-28 13:36:21
Autor: japanizer
On Sunday, October 28, 2018 at 9:03:06 PM UTC+1, Gondolier Kuśka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> Jaki kandydat wygrał w Warszawie? Wiadomo już?

Z demotywatorów.

Dlaczego Trzaskoski miał 56% poparcia  skoro frekwencja wynosiła 52%?

Łot, obesrany nocniczek do szkoły miał pod górkę.

Data: 2018-10-28 14:31:25
Autor: Gondolier Kuśka
Jaki kandydat wygrał w Warszawie?
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Dlaczego Trzaskoski miał 56% poparcia  skoro frekwencja wynosiła 52%?

Łot, obesrany nocniczek do szkoły miał pod górkę..

To był żart taki, coś jak aszdziennik, następnym razem doprecyzuję
żebyś nie miał wątpliwości:)

Data: 2018-10-28 14:52:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 października 2018 22:31:26 UTC+1 użytkownik Gondolier Kuśka napisał:

To był żart taki, coś jak aszdziennik, następnym razem doprecyzuję
żebyś nie miał wątpliwości:)

Nocnik, ty się nie unoś, gdyż na to wszystko jest proste wytłumaczenie. To jest wina żarówek energooszczędnych. Takie żarówki wysyłają promieniowanie elektromagnetyczne, którym Niemcy zmuszają Prawdziwych Polaków do szczepień i głosowania na Rafała Trzaskowskiego!!!

Duda będąc w Niemczech odkrył spisek, ale nie zdołał zapobiec jego zgubnym efektom!

--
Bruno

Data: 2018-10-29 07:45:32
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:cb951fc6-ec33-4ffa-935f-0cad4cf75dc1googlegroups.com...

Duda będąc w Niemczech odkrył spisek, ale nie zdołał zapobiec jego zgubnym efektom!
--

Jedyny kraj który nie spiskuje przeciwko PiS to Rosja i Wegry.

--
Pajdak

Data: 2018-10-29 01:18:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 29 października 2018 08:14:10 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

>Duda będąc w Niemczech odkrył spisek, ale nie zdołał zapobiec jego zgubnym >efektom!
-- Jedyny kraj który nie spiskuje przeciwko PiS to Rosja i Wegry.

Z tymi Węgrami po 27:1 to też tak do końca nie wiadomo.

--
Bruno

Data: 2018-10-29 07:59:01
Autor: Pajdak
Jaki kandydat wygrał w Warszawie?
Głąb "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w
wiadomości news:59e5c2dd-01ae-4d44-a346-2384b4bf4559googlegroups.com...
[...]

Trzaskowski. PAN Rafał T r z a s k o w s k i - ciemnoto ;-)))

Wg twego rozumowania to Jaki jest zwycięzcą? Na 70%? ;-))

--
Pajdak

Jaki kandydat wygrał w Warszawie?