Jaki kask crossowy do 350zł

Data: 2013-04-03 20:25:57
Autor: Tmek
Jaki kask crossowy do 350zł

Użytkownik "ISHIFTI" <piotrek.k07@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości news:3a12eebf257f2478036e3a478f4e4f87$1grupy.scigacz.pl...
Witam chciałbym dowiedzieć się jaki kupić kask off road (na Crossa) do 350zł(Jeżeli była by potrzeba dołożę te 50 zł).Patrzyłem wiele tego typu forum ale na żadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (możliwe ,że źle szukałem).Bardzo bym prosił o dokładne kaski.
Kaski ,które wpadły mi w oko :
http://allegro.pl/kask-shift-agent-rozm-m-i3145845456.html

Dzięki z góry ;) Pozdrawiam ISHIFTI

Jak chcesz kupowac to tak namacalnie, inaczej mozesz sie rozczarowac.
Jedna rzecz to rozmiar, u jednego l moze byc czym innym niz u drugiego.
Druga sprawa to wykonczenie. Mialem okazje obcowac z kaskiem LS2 ktory byl nawet ok, ale material na wysciolce w srodku byl taka cholera, ze szorowal i darl skore jak tarka. Zdjecie tego z glowy wiazalo sie z niezlym bolem i pocharatana skora.
Oprocz wlasnosci fizycznych majac to w reku  mozesz ocenic czy wykonanie jest z takich ktore sie zaraz rozleci czy daje szanse nie wyrzucic kasy w bloto.

Wybor wielkosci i ilosci namalowanych czaszek jest dopiero po tym wszytkim, nie przed.

Tmek

Jaki kask crossowy do 350zł