Jaki kask na BMW R 1200 GS?

Data: 2013-02-17 13:05:48
Autor: Grzybol
Jaki kask na BMW R 1200 GS?
Użytkownik <andrzej.nakielski@gmail.com> napisał w wiadomości
Witajcie!
Pomóżcie proszę w doborze kasku na GS-a. Chodzi mi po głowie BMW System
6 wykonany przez Schuberta. Chciał bym kupić kask porządny żeby komfort
był wyśmienity a i nadawał się do podłączenia bluetooth najlepiej z tej
samej firmy co kask. A może ktoś się orientuje gdzie najlepiej i tanio
można zakupić omawiany kask? Będę wdzięczny za każdą "złotą myśl"
Pozdrawiam
Nakiel

Myślę, będziesz miał kupę spamu na maila:-)

--
Grzybol

Jaki kask na BMW R 1200 GS?