Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jaki klej, uszczelniacz

Jaki klej, uszczelniacz

Data: 2010-05-27 10:15:27
Autor: karamba
Jaki klej, uszczelniacz
Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
przykręcaną do cylindra 4śrubami.
Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam

Data: 2010-05-27 19:18:52
Autor: bratPit
Jaki klej, uszczelniacz
Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
przykręcaną do cylindra 4śrubami.
Będę wdzięczny za pomoc.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a nie lepiej zrobić to tak jak robi się fabrycznie?
szpilki wkręcone w głowicę z jednego materiału, nakrętki mocujące kolektor z materiału o innej rozszerzalności termicznej niż szpilki ( dodatkowo miedziowane), nie ma chu.. żeby się odkręciło,

brat

Data: 2010-05-27 10:38:36
Autor: karamba
Jaki klej, uszczelniacz

a nie lepiej zrobić to tak jak robi się fabrycznie?
szpilki wkręcone w głowicę z jednego materiału, nakrętki mocujące kolektor z
materiału o innej rozszerzalności termicznej niż szpilki ( dodatkowo
miedziowane), nie ma chu.. żeby się odkręciło,
brat

przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
do lotu (przegląd).
z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było  przewiercić
również śruby, a zgrać otwór w śrubie
i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.Śruby są fabryczne, a z
tym klejem to chcę dodatkowo.
Sugestia OK. tylko gdzie nabyć taki śruby,nakrętki o różnej
rozszerzalności, pewnie jak zapytam w sklepie
to zobaczę wytrzeszcz oczu :)

Data: 2010-05-27 21:27:19
Autor: bratPit
Jaki klej, uszczelniacz

przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
do lotu (przegląd).
z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było  przewiercić
również śruby, a zgrać otwór w śrubie
i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.Śruby są fabryczne, a z
tym klejem to chcę dodatkowo.
Sugestia OK. tylko gdzie nabyć taki śruby,nakrętki o różnej
rozszerzalności, pewnie jak zapytam w sklepie
to zobaczę wytrzeszcz oczu :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

no tak, zapomniałem że lotnictwo ma inne wymagania ukierunkowane ze wzg. na bezpieczeństwo,
szpilki i nakrętki kolektora idzie zapewne u mechaników dobrać na wymiar, typu M8x40, do tego nakrętki, tylko że trzeba by to otworować,
myślę że mechanicy robiący różne marki aut będą w stanie to dobrać lub ew. tłumikarze,
na pewno u tłumikarzy można nabyć te nakrętki zabezpieczone przed odkręcaniem, są albo miedziowane, albo miedziowane po zewnątrz a na gwincie pokryte czymś jak cynk?
popytaj,

brat

Data: 2010-05-27 22:45:36
Autor: Pawel O'Pajak
Jaki klej, uszczelniacz
Powitanko,

z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było  przewiercić
również śruby, a zgrać otwór w śrubie
i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.

A w czym problem? Porzadne, nowe, kobaltowe wiertlo i da sie zrobic. Pewnie bedzie nieporecznie na wiertarce stolowej, ale z reki tez by sie dalo. Bez wiekszych problemow przewiercilem mosiezny pierscien osadzony na stalowym wale i calosc nagwintowalem M3.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2010-05-28 02:18:55
Autor: karamba
Jaki klej, uszczelniacz

> z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było  przewiercić
> również śruby, a zgrać otwór w śrubie
> i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.

A w czym problem? Porzadne, nowe, kobaltowe wiertlo i da sie zrobic.
Pewnie bedzie nieporecznie na wiertarce stolowej, ale z reki tez by sie
dalo. Bez wiekszych problemow przewiercilem mosiezny pierscien osadzony
na stalowym wale i calosc nagwintowalem M3.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa


Przewiercić to nie problem, ale trzeba przed montażem, bo nie ma
miejsca po.
Problem jak pisałem wyżej ,że jak nakręcę nakrętkę i dociągnę to
przelot otworu
w nakrętce i śrubie może się minąć.I jak przewlec "kontrówkę" :)

Data: 2010-05-28 00:23:25
Autor: PB
Jaki klej, uszczelniacz
Thu, 27 May 2010 10:38:36 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, karamba
napisał(a):
 
przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
do lotu (przegląd).

to się "kontrówka" nazywa....

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2010-05-28 02:02:02
Autor: karamba
Jaki klej, uszczelniacz
karamba napisał(a):
> przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
> do lotu (przegląd).

Piotr Biegała   napisał:
to się "kontrówka" nazywa....

Jak zwał tak zwał.Merytorycznie nic nie wniosłeś.
Wpisz w goodgle "kontrówka" zobaczysz co ci wyjdzie.
U nas" "ta karczma Rzym się nazywa".
pozdrawiam

Data: 2010-05-27 19:47:31
Autor: Danny
Jaki klej, uszczelniacz
Dnia Thu, 27 May 2010 10:15:27 -0700 (PDT), karamba napisał(a):

Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
przykręcaną do cylindra 4śrubami.

Co do kleju - do gwintów służy klej anaerobowy - ale nie wiem czy występuje
w wersji na wysoką temperaturę. Co do uszczelniacza - są pasty które są
używane przy montażu tłumików - więc myślę że powinny się nadać w Twoim
przypadku



--
Pozdrawiam
Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2010-05-28 15:26:12
Autor: Sebastian Kaliszewski
Jaki klej, uszczelniacz
karamba wrote:
Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
przykręcaną do cylindra 4śrubami.
Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam

Ot choćby tu zerknij:

http://www.loctitesolutions.com/index.php?FOLDERID=12869

pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Jaki klej, uszczelniacz

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona