Jaki klient XMPP dla początkującego?

Data: 2011-10-05 21:49:47
Autor: TN
Jaki klient XMPP dla początkującego?
Hej,
Nigdy nie używałem jabbera, nie miałem potrzeby, a teraz "służbowo" muszę sobie sprawić :) Z tego co czytałem, nie ma już jabbera tylko XMPP. Jakiego darmowego, dobrego klienta XMPP polecilibyście osobie początkującej?
Z góry dziękuję i przepraszam za lekkie NTG.
TN

Data: 2011-10-07 13:35:20
Autor: VSS
Jaki klient XMPP dla początkującego?
pidgin

--
VSS

Data: 2011-10-08 04:01:50
Autor: astro
Jaki klient XMPP dla początkującego?
TN wrote in <news:j6ijdr$mti$1inews.gazeta.pl>
Jakiego darmowego, dobrego klienta XMPP polecilibyście

Chyba jeden z najbardziej funkcjonalnych: PSI.
http://psi-im.org
Miranda
www.miranda-im.org
Radoslaw Ziomber